Tietää tulleensa vanhaksi, kun alle 25-vuotiaat ei näytä omaan silmään enää viehättäviltä
Kommentit (43)
Onko teillä jotain vikaa päässä?! Kyllä mun silmään 25v nainen näyttää edelleen aikuiselta suht nuorelta naiselta eikä miltään pikkutytöltä. Outoja olette
M42
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä jotain vikaa päässä?! Kyllä mun silmään 25v nainen näyttää edelleen aikuiselta suht nuorelta naiselta eikä miltään pikkutytöltä. Outoja olette
M42
Sulla on silmissä tai laskutaidossa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten en ole vielä vanha. Nimittäin vielä nyt kolmekymppisenä suosin teini-ikäisiä tyttöjä. Edellinen tyttöystävä sellainen olikin.
Niin, olet sekä vanha että sairaskin vielä.
Kyllä sen kauneuden ja viehättävyyden tunnistaa, mutta en haluaisi tyttöystävää jonka äiti voisin iällisesti olla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen kauneuden ja viehättävyyden tunnistaa, mutta en haluaisi tyttöystävää jonka äiti voisin iällisesti olla
Enkä ajattele heitä seksuaalisesti, ajattelen että onpas siinä kaunis nuori (alle 30v 😃)
No sitten mä en ikinä vanhene. Alle 25-vuotiaat ovat ainoita viehättäviä ihmisiä. Muumioita en jaksa katsella.
t. N56
Vierailija kirjoitti:
Ite oon just ton 25 tällä hetkellä, mutta alan tuntea itseni jo vähän vanhaksi.
Sitähän sinä juuri oletkin ("jo vähän vanha"), sillä juuri 25-vuotiaana se vanheneminen eli biologinen rappeutuminen alkaa. Saman asian kääntöpuoli on tietenkin se, että olet juuri nyt kehityksesi huipulla, ja tästä on suunta vain alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö alle 40 ole lapsi vielä?
Vastuullinen ottaa noin 40v kumppanin. On varmasti aikuinen.
Pyöreän muotoiset silmälasit lapsentaa nykynuoria. Jopa kolmekymppiset näyttävät jotenkin lapsilta isoissa pallolaseissaan.
Hauska nähdä, miten ysärin musiikkivideoissa näkyy oman ikäluokan ihmisiä parikymppisinä. Itsekin oli samanlainen.
Minulla on ristiriitainen fiilis, kun ulkoisesti en näytä teineihin verrattuna millään tavalla vanhalta. Näytän useimpiin verrattuna ehkä viitisen vuotta vanhemmalta. Olen ujo ihminen, mutten koskaan osaa jännittää teiniporukoita. Osaan samastua heihin, koska muistan hyvin millaista se oli aikoinaan. Joskus minua hämmentää, kun jotkut sanovat pelkäävänsä teinejä. Minulla on ihan itsevarma olo heidän seassaan.
Tai no, en minä keneenkään verrattuna näytä vanhalta. Mutta minun ikäiseni voivat hyvinkin näyttää teinien vierellä ihan aikansa eläneiltä, jos on huonot geenit ja elintavat.
25-vuotiaanahan aivot alkaa just olla kehittyneet täyteen potentiaaliinsa. Itse pannut merkille miten nykyään jotkut avaruusinsinöörit tai musiikkituottajat näyttää ihan lapsilta.
Oman vanhenemisen merkkinä pidin kun näin joutsenia muuttomatkallaan niin liikutuin tosi syvästi ja se kosketti 😃
Kyl ne 18-19v neitoset on edelleen pantavampia kuin itsensä turvottanut 35v yh av-mamma
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon just ton 25 tällä hetkellä, mutta alan tuntea itseni jo vähän vanhaksi.
Sitähän sinä juuri oletkin ("jo vähän vanha"), sillä juuri 25-vuotiaana se vanheneminen eli biologinen rappeutuminen alkaa. Saman asian kääntöpuoli on tietenkin se, että olet juuri nyt kehityksesi huipulla, ja tästä on suunta vain alaspäin.
No, en minä onneksi sitä pelkää, sillä en koe että ulkonäköni menee siinä mitenkään "alaspäin".
Vierailija kirjoitti:
Kyl ne 18-19v neitoset on edelleen pantavampia kuin itsensä turvottanut 35v yh av-mamma
M46
Näin ei mies saa sanoa. Se vain on väärin. Pitäisi kriminalisoida keski-ikäisten miesten himot nuoria parikymppisiä naisia kohtaan.
Terkuin, AV-mammat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Sulla on silmissä tai laskutaidossa vikaa.
Ja näin. Nelikymppinen mies EI SAA pitää 25v naista haluttavan näköisenä. Me mammat olemme päättäneet näin ja meidän sana on laki. Tai muuten emme anna miehille pllua ja kiellämme näitä nuoriakin naisia antamasta.
Ootpa huono arvioimaan ihmisten ikää.