Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietää tulleensa vanhaksi, kun alle 25-vuotiaat ei näytä omaan silmään enää viehättäviltä

Vierailija
12.04.2024 |

Vaan ihan lapsilta. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuteevessä oli tänään runoilijatyttö. Luulin iäksi n. 16. Oikeasti on 30

Ootpa huono arvioimaan ihmisten ikää.

Vierailija
22/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain vikaa päässä?! Kyllä mun silmään 25v nainen näyttää edelleen aikuiselta suht nuorelta naiselta eikä miltään pikkutytöltä. Outoja olette 

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jotain vikaa päässä?! Kyllä mun silmään 25v nainen näyttää edelleen aikuiselta suht nuorelta naiselta eikä miltään pikkutytöltä. Outoja olette 

M42

Sulla on silmissä tai laskutaidossa vikaa.

Vierailija
24/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lukihäiriö.

Vierailija
25/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten en ole vielä vanha. Nimittäin vielä nyt kolmekymppisenä suosin teini-ikäisiä tyttöjä. Edellinen tyttöystävä sellainen olikin. 

Niin, olet sekä vanha että sairaskin vielä.

Vierailija
26/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kauneuden ja viehättävyyden tunnistaa, mutta en haluaisi tyttöystävää jonka äiti voisin iällisesti olla

Vierailija
27/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kauneuden ja viehättävyyden tunnistaa, mutta en haluaisi tyttöystävää jonka äiti voisin iällisesti olla

Enkä ajattele heitä seksuaalisesti, ajattelen että onpas siinä kaunis nuori (alle 30v 😃)

Vierailija
28/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö alle 40 ole lapsi vielä?

Vierailija
29/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten mä en ikinä vanhene. Alle 25-vuotiaat ovat ainoita viehättäviä ihmisiä. Muumioita en jaksa katsella.

t. N56

Vierailija
30/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon just ton 25 tällä hetkellä, mutta alan tuntea itseni jo vähän vanhaksi.

Sitähän sinä juuri oletkin ("jo vähän vanha"), sillä juuri 25-vuotiaana se vanheneminen eli biologinen rappeutuminen alkaa. Saman asian kääntöpuoli on tietenkin se, että olet juuri nyt kehityksesi huipulla, ja tästä on suunta vain alaspäin.

Vierailija
31/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö alle 40 ole lapsi vielä?

Vastuullinen ottaa noin 40v kumppanin. On varmasti aikuinen.

Vierailija
32/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreän muotoiset silmälasit lapsentaa nykynuoria. Jopa kolmekymppiset näyttävät jotenkin lapsilta isoissa pallolaseissaan.

Vierailija
33/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähdä, miten ysärin musiikkivideoissa näkyy oman ikäluokan ihmisiä parikymppisinä. Itsekin oli samanlainen.

Vierailija
34/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ristiriitainen fiilis, kun ulkoisesti en näytä teineihin verrattuna millään tavalla vanhalta. Näytän useimpiin verrattuna ehkä viitisen vuotta vanhemmalta. Olen ujo ihminen, mutten koskaan osaa jännittää teiniporukoita. Osaan samastua heihin, koska muistan hyvin millaista se oli aikoinaan. Joskus minua hämmentää, kun jotkut sanovat pelkäävänsä teinejä. Minulla on ihan itsevarma olo heidän seassaan. 

Vierailija
35/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, en minä keneenkään verrattuna näytä vanhalta. Mutta minun ikäiseni voivat hyvinkin näyttää teinien vierellä ihan aikansa eläneiltä, jos on huonot geenit ja elintavat.

Vierailija
36/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaanahan aivot alkaa just olla kehittyneet täyteen potentiaaliinsa. Itse pannut merkille miten nykyään jotkut avaruusinsinöörit tai musiikkituottajat näyttää ihan lapsilta.

Oman vanhenemisen merkkinä pidin kun näin joutsenia muuttomatkallaan niin liikutuin tosi syvästi ja se kosketti 😃

Vierailija
37/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne 18-19v neitoset on edelleen pantavampia kuin itsensä turvottanut 35v yh av-mamma

M46

Vierailija
38/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon just ton 25 tällä hetkellä, mutta alan tuntea itseni jo vähän vanhaksi.

Sitähän sinä juuri oletkin ("jo vähän vanha"), sillä juuri 25-vuotiaana se vanheneminen eli biologinen rappeutuminen alkaa. Saman asian kääntöpuoli on tietenkin se, että olet juuri nyt kehityksesi huipulla, ja tästä on suunta vain alaspäin.

No, en minä onneksi sitä pelkää, sillä en koe että ulkonäköni menee siinä mitenkään "alaspäin".

Vierailija
39/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ne 18-19v neitoset on edelleen pantavampia kuin itsensä turvottanut 35v yh av-mamma

M46

Näin ei mies saa sanoa. Se vain on väärin. Pitäisi kriminalisoida keski-ikäisten miesten himot nuoria parikymppisiä naisia kohtaan.

Terkuin, AV-mammat

Vierailija
40/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Sulla on silmissä tai laskutaidossa vikaa.

Ja näin. Nelikymppinen mies EI SAA pitää 25v naista haluttavan näköisenä. Me mammat olemme päättäneet näin ja meidän sana on laki. Tai muuten emme anna miehille pllua ja kiellämme näitä nuoriakin naisia antamasta.