Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos 12 vuotias ei halua laittaa toppahousuja tavallisena

Vierailija
21.01.2007 |

koulupäivänä kouluun, pakottaisitteko vai pukisitteko farkkujen (mitkä halutaan) tavallista enemmän vaatteita? esim. sukkikset, pitkikset ja villasukat,tarkeneeko niillä 15 pakkasasteessa help. ja normaalit toppatakit ja pipot ja hanskat, talvisappaat lisäksi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäinen on jo niin iso, että itse kärsii, jos on kylmä..

Vierailija
2/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen alle kunnon pitkikset niin kyllä pärjää. Kuhan tosiaan pukee yläosaan kunnolla päälle ja pipo myös.

Jos lapsi palelee niin ehkä suostuu käyttämään toppahousuja tulevaisuudessa, jos ei palele niin jatkakoon farkku-pitkis linjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole 10-vuotiaasta lähtien käyttänyt talvisin kuin ainoastaan päällyshousuja eli samettihousuja, tuulipuvun housuja, verkkareita jne. Minusta kahdet housut päällekkäin tuntuu inhottavalta.

Vierailija
4/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli tähän ratkaisuksi villahousut toppiksien alle, itse ratkaisin tilanteen vaihtamalla päälle tavalliset housut äidin lähdettyä töihin ja menemällä sitten niillä kouluun.

Hyi helvata, miten vihasin toppahousuja. Miksei voisi kehittää systeemiä, että alla on ohuet sisähousut ja siinä päällä ulospuettavat ja sisääntullessa riisuttavat toppahousut.

Vierailija
5/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelen päivittäin töihin 1,5 kilometriä ja päivän aikana seisoskelen joka hiivatin välitunti koulun pihassa, eikä mulla ole koskaan toppahousuja, paitsi urheilupäivinä ja jos olen avustajana liikuntatunneilla. Ei se 12-vuotiaan elämä ole enää mitään lumihangessa peuhaamista, varsinkaan jos ei suostu niitä toppiksia jalkaan laittamaan.

Vierailija
6/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkasta varmaan 30 astetta, ja tokihan nillä oli lämmin kävellä.. mutta se HÄPEÄ oli jotain kamalaa, niin kamalaa, että muistan sen vieläkin 19 vuotta myöhemmin.. =0))))

Mutta toppahousut sisällä, kaikkine kalsareineen ja villasukkineen lisäksi.. oli ikävän kuuma! Ja se häpeä..... =0)))

Vierailija
7/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät he toki niitä sisällä pidä. Ne on kuitenkin tosi kätevät, kun ulkona tuulee ja tuiskuaa, niin ei ole housut märkänä. Ja usein jos laittaa hirveästi jotain sukkahousua ja villahousua farkkujen alle, niissä on sitten sisällä hiki.

Vierailija
8/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lapsilla niiden alla verkkarit tms. joilla voi olla koulussa sisällä. Kylmä niissä farkuissa tulee ulkona, jos on puolenkin tunnin välitunti, niinkuin meidän lasten koulussa.