Nämä nuoret kannattavat Putinia ja Ukrainan tuhoamista
Heistä nousee tulevia militaristijohtajia, jotka johtavat raakoja hyökkäyksiä itsenäisiin valtioihin:) Putin kuolee, mutta putinismi ei.
Lännen aseet Ukrainassa johtavat vain siviilien kuolemiin.
Kommentit (11)
Kyllä nuokin miekkoset vielä rintamalle joutuvat ukrainalaisten ja länsiaseiden perssraiskattavaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse muuta Venäjälle, kun sitä niin fanitat?
Vahvasti tämä!
Vierailija kirjoitti:
AP on ollut siellä syntymästään saakka.
Jos Venäjä häviäisi sodan mitä ei tule tapahtumaan niin se ei johtaisi mihinkään"muutokseen", ainoastaan siinä kylvettäisiin uuden sodan siemenet.
Kyllä siellä aika hyvin ryssäläistä kuolee lännen aseisiin joten lisää vain rautaa Ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos Venäjä häviäisi sodan mitä ei tule tapahtumaan niin se ei johtaisi mihinkään"muutokseen", ainoastaan siinä kylvettäisiin uuden sodan siemenet.
Joten venäjän kanssa on ihan turha neuvotella mistään. Teitä pitää vain tap paa riittävästi niin kyllä te peräydytte.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä aika hyvin ryssäläistä kuolee lännen aseisiin joten lisää vain rautaa Ukrainaan.
Ukrainan tappiot ovat jo yli puoli miljoonaa. Venäjällä riittää kyllä väkeä heittää sotaan, siellä on jo nyt enemmän sotilaita kuin mitä operaation alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten venäjän kanssa on ihan turha neuvotella mistään. Teitä pitää vain tap paa riittävästi niin kyllä te peräydytte.
Tämä. Jos minulle annettaisiin laukaisunappi jolla joka painalluksella kuolisi miljoona venäläistä painaisin sitä 140 kertaa peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos minulle annettaisiin laukaisunappi jolla joka painalluksella kuolisi miljoona venäläistä painaisin sitä 140 kertaa peräkkäin.
,mutta kun sinun pitäisi mennä rintamalle tappamaan niitä niin et uskalla:D Ainoastaan kotona turvassa uskaltaisit:D