Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä nuoret kannattavat Putinia ja Ukrainan tuhoamista

Vierailija
06.06.2024 |

https://yle.fi/a/74-20092357

Heistä nousee tulevia militaristijohtajia, jotka johtavat raakoja hyökkäyksiä itsenäisiin valtioihin:) Putin kuolee, mutta putinismi ei.

Lännen aseet Ukrainassa johtavat vain siviilien kuolemiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse muuta Venäjälle, kun sitä niin fanitat?

Vierailija
2/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuokin miekkoset vielä rintamalle joutuvat ukrainalaisten ja länsiaseiden perssraiskattavaksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tuli oksennus.

Vierailija
4/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti tämä!

Vierailija
5/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on ollut siellä syntymästään saakka.

Vierailija
6/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Venäjä häviäisi sodan mitä ei tule tapahtumaan niin se ei johtaisi mihinkään"muutokseen", ainoastaan siinä kylvettäisiin uuden sodan siemenet.

Vierailija
7/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä aika hyvin ryssäläistä kuolee lännen aseisiin joten lisää vain rautaa Ukrainaan.

Vierailija
8/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Venäjä häviäisi sodan mitä ei tule tapahtumaan niin se ei johtaisi mihinkään"muutokseen", ainoastaan siinä kylvettäisiin uuden sodan siemenet.

Joten venäjän kanssa on ihan turha neuvotella mistään. Teitä pitää vain tap paa riittävästi niin kyllä te peräydytte.

Vierailija
9/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä aika hyvin ryssäläistä kuolee lännen aseisiin joten lisää vain rautaa Ukrainaan.

Ukrainan tappiot ovat jo yli puoli miljoonaa. Venäjällä riittää kyllä väkeä heittää sotaan, siellä on jo nyt enemmän sotilaita kuin mitä operaation alussa.

Vierailija
10/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten venäjän kanssa on ihan turha neuvotella mistään. Teitä pitää vain tap paa riittävästi niin kyllä te peräydytte.

Tämä. Jos minulle annettaisiin laukaisunappi jolla joka painalluksella kuolisi miljoona venäläistä painaisin sitä 140 kertaa peräkkäin.

Vierailija
11/11 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos minulle annettaisiin laukaisunappi jolla joka painalluksella kuolisi miljoona venäläistä painaisin sitä 140 kertaa peräkkäin.

,mutta kun sinun pitäisi mennä rintamalle tappamaan niitä niin et uskalla:D Ainoastaan kotona turvassa uskaltaisit:D