Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä XS-kokoiselle äidille laadukas untuvatakki? help..

21.01.2007 |

Tarve olisi puolipitkälle, ajattomalle, ehdottoman laadukkaalle untuvatakille. Mistä löytyy kokoa 34 tai XS? Tällaisena kirpun kokoisena en helposti löydä sopivia takkeja, kaikki kun tuppaa alkamaan koosta 36 tai S.. :(

Värin pitäisi olla joku neutraali, punainen, sininen ja musta on pannassa :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Benetton myy myös pientä kokoa, mutta löytyykö sieltä untuvatakkia niin siitä ei tietoa.

Vierailija
2/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienikokoiset ystäväni ostavat ulkoiluvaatteita tosi paljon nuorten osastolta, niissä on laatumerkkejä. Itse ostaisin untuvatakin retkeilyliikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162cm ja 53kg ja käytän normaalisti kokoa 34. Ostin omani Helsingin mikonkadun intersportista, löytyy epäilemättä muualtakin. Ostin tummanruskean, en edes nähnyt pun/mustaa/sinistä :)

Vierailija
4/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit ja Benetton, en tiennytkään että löytyisi untuvatakkeja näiltäkin :)

Tuota Ticketiä olin itsekin vähän harkinnut, pitäisi vaan sovittaa kaupassa ja tilata vaikka tanskasta edullisemmin.

beccan, kiitos! tuolta en olekaan vielä käynyt katsomassa. Ruskeakin voisi olla kiva :)

Haltilla löytyy xs-kokoa Julia-takki, onkohan reiluakin mitoitusta?

Enköhän jonkun takin löydä, toivoa ainakin on =)

Vierailija
5/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni untuvatakki juuri Espritiltä ja mitoitus oli jopa niin niukkaa ettei tarvinnut ottaa pienintä kokoa!On muutenkin tosi kiva suklaanruskea, aavistuksen kiiltävä pinta...Tämän lisäksi olen ostanut untuvatakin juuri Partioaitasta joten uskoisin että löydät kyllä sopivan takin:)

Itse etsin vaikka kuinka kauan jokin aika sitten ulkoilutakkia mutta lopulta löysin oikean koon Peakiltä sekä kuoritakin Haltilta (vaikka olin luullut että Halti on reilua mitoitusta).Itselläni onkin sitten tosi iso ongelma ulkoiluhousut kun kaikki on reilua mitoitusta ja tippuvat päältä.Ei kiva juttu:(

6/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen vyötärö on vähän iso mutta muuten hyvät. Suosittelen!