Unelmia Italiassa - tv-sarja Ellen Jokikunnaksen ja Jarin remonttiprojektista
Tullut juuri maikkarin katsomoon. Todella inspiroiva sarja! Kun itselläkin olisi joskus rohkeutta (ja rahaa) toteuttaa vastaavan tyyppinen unelma.
Ja Reino-koira on aivan ihana!!
Katso lähetysajat : Unelmia Italiassa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (400)
Suuri Kiitos Ellen, Jari ja Reino. Olen aivan ihastunut tapaanne keskustella vaikeissakin tilanteissa, nauttinut Jarin kauniista kommenteista Ellenille, ja lisäksi ison koiran hellyys on liikuttavaa. Olen ymmärtänyt, että myös pieni ihminen on vihdoin saapunut perheeseenne. Toivon mukaan pääsen jatkossakin näkemään valloittavan perheenne elämää, sitä ihan oikeata elämää iloineen ja vaikeuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Suuri Kiitos Ellen, Jari ja Reino. Olen aivan ihastunut tapaanne keskustella vaikeissakin tilanteissa, nauttinut Jarin kauniista kommenteista Ellenille, ja lisäksi ison koiran hellyys on liikuttavaa. Olen ymmärtänyt, että myös pieni ihminen on vihdoin saapunut perheeseenne. Toivon mukaan pääsen jatkossakin näkemään valloittavan perheenne elämää, sitä ihan oikeata elämää iloineen ja vaikeuksineen.
Jari on tosi ihana. Meni suoraan sydämeen kun hän sanoi, että huonokin päivä Ellenin kanssa on parempi, kun päivä ilman Elleniä. Parin dynamiikka on parasta tässä ohjelmassa. Ihan sama vaikka rakentaisivat vaikka puumajaa, heitä on niin mukava kuunnella.
Ihana seurata teidän projektia Italiassa, olette molemmat aivan mahtavia persoonia ja tietysti Reino, hän on niin ihana. Odotamme aina torstaita että näemme uudet jaksot. Maikkarilta tulee nykyisin vain enimmäkseen uusintoja, teitä on ihana seurata, toivottavasti teette vielä paljon jaksoja, kiitos.
Jäin vain ihmettelemään sitä, että mikseivät he vain vaihtaneet sitä arkkitehtia, jos yhteistyö ei sujunut. Kai tuolla nyt muitakin arkkitehteja olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Jäin vain ihmettelemään sitä, että mikseivät he vain vaihtaneet sitä arkkitehtia, jos yhteistyö ei sujunut. Kai tuolla nyt muitakin arkkitehteja olisi tarjolla.
Sopimus sitoo molempia osapuolia ja purkaminen voi olla vaikeaa.
Italiassa itsekin remontoineena (ja monta muutakin projektia seuranneena) näitä hankaluuksia tulee aina. Jo kommunikointi on töysin erilaista. Siinä missä suomalainen reagoi viesteihin heti vähintään ilmoittamalla että on kiireinen italialainen ei vastaa mitään. Se ei välttämättä tarkoita ettei homma etene, ei vain ole kerrottavaa. Moneen noloon tilanteeseen olen itsekin joutunut kun olen viikkojen mittaan mennyt lopulta lankoja pitkin ja uhannut vaikka millä ja lopulta tulee viesti, homma tehty! Siinä vaiheessa on nolo ja tuntee itsensä idiootiksi😅
Pitkää pinnaa tarvitaan!
Kyllä pitää saada jatkoa niin ihanalle sarjalle. Ellen ja Jari on mahtavat tyypit. Reino niin symppis. Ja Ellen puhui niin hyvin Italiaa ja Jari oli oppinut nopeasti lisää jaksojen edetessä.
Molemmilla mahtava sisustussilmä ja kodikasta osasivat tehdä.
Minä tykkäsin kovasti. Ei yhtään negatiivista palautetta annettavana. Mitä siinä muutenkaan arvostelette Ellenin tai Jarin ulkonäköä. Sarja kertoo Italian kodin remppaamisesta ja pariskunnan normi arjesta, jos ei käynyt selväksi.
Nyt äkkiä vaan lisää jaksoja!
Reino, Ellen ja Jari hyvin veditte!
Aivan upea sarja, toivottavasti saadaan jatkoa. Hieno koira ja upeita ihmisiä.
Juomapeli: shotti naamaan aina, kun sana unelma sanotaan...viimeisessä jaksossa aikas monta kertaa:)
Tuleeko tähän jatkoa? Olis kiva nähdä miten remppa etenee. Hyvä sarja!
Vierailija kirjoitti: tämä on mtv3 ohjelma, ylen rahoitus hoidetaan yle-verolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tuollainen vaan vaatii. Ei ole tietty heikkohermoisimmille jotka eivät kestä sitä ettei kaikki aina mene kuin Strömsössä. Raha tosin rauhoittaisi näitäkin.
TV maksaa melkeen kaiken. Ei me kansa maksetaan lupien kautta. Kamalaa tuhlaamista.
Lupien???
Kerrankin remontti/sisustussarja, joka on kiinnostava! Täytyy myöntää, että tuomitsin ohjelman etukäteen, koska siinä on entinen missi. Onneksi annoin kuitenkin mahdollisuuden, koska tämähän on suorastaan rakastettava ohjelma! Ellen ja Jari, upeat maanläheiset ihmiset, ja Reino suloinen koiruli. Onnellinen se lapsi, joka heille päätyy
Kova musta aineilla käventynyt tukka. Leikkaisi lyhemmäksi ja värjäisi tuman ruskeaksi. Onko
tukka hänen tavaramerkkinsä josta tunnistaa. Rotanpesä talo. Missä se sijaitsee mikä lentokenttä lähinnä? Jos haluatte kunnon talon,villan remppoja katsoa niin YT on Villa Oliva niminen kanava Genovassa sijaitseva linnamainen talo,ei liana iso, jota ramppa hollnatilainen pari ja miehen isä. Se alkoi toissa keväänä. Diego Leon kanava taas Ranskan maaseudulla hylätty jossa on erittäin osaava pari ja saaneet aikaan jo paljon,itse tekeviä.
Tuon Jarin ääni kuulostaa ihan Janne "Nacci" Tranbergiltä 😆
Mitäs se sua kaivelee jos onkin tavaramerkki tai ei? Jos et tykkää niin kattele niitä muita sarjoja sitten. Minä ja moni muu on kyllä tykänneet oli tukka minkä värinen tahansa.
Oho. Onko tämä ensimmäinen sarja, jota EI haukuta täällä lyttyyn? 😂
Eikä keskitytä Ellenin ulkomuotoon? Sen verran keskityn ulkomuotoon itse, että mukava nähdä julkkis, jolla ei ole kumihuulia ja silmille hyppiviä täytteitä. Ellen on luonnollisen näköinen.
Rupesin katsomaan nyt vasta sarjaa ja on aivan ihana. Jari, Ellen, Reino, kaikki mahtavia. Leppoisia ja sitkeitä ihmisiä, joilla ei ole hoppu saaada kaikkea kerralla valmiiksi.
Vaikka tekeminen kuvataankiin niin tuntui tosi oudolta että Ellen teki maalaushommia hyvät vaatteet päällä ilman suojausta. Yleensä maalareilla on vaatteet jotka saa ottaa vastaan maaliroiskeita . Toki hän teki siististi, mutta silti
Raskaanoloisia ihmisiä ja sekaisin.
Sattumalta löysin tämän sarjan ja ai että on ihana 🤍 Aito on ehkä se sana joka kuvaa parhaiten fiiliksiä tämän sarjan parissa. Katson heti uusiksi kunhan pääsen viimeiseen saatavilla olevaan jaksoon ja tahtoo lisää !!
Tietääkö joku tuleeko kakkoskausi? Ilmeisesti he vihdoin saavat lapsenkin, sillä instassa luki että ensiitienpäivänä heitä on kolme. Aivan ihana pari ja hyvällä maulla kuvattu sarja.