Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70 v vuosia eläkkeellä olleet julkkikset itkee eläkeleikkauksia

Vierailija
12.04.2024 |

Meikäläiset nuoret 50 plus pääsee vasta tuolloin eläkkeelle 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse köyhissä oloissa varttuneena, runsaat 40 vuotta julkisella puolella rivityöntekijänä työurani tehnyt olen  sitä mieltä että minulla on varaa antaa eläkkeestäni yhteiskunnalle nyt kun on tilanne se mikä on. Aikuiset lapset eivät tarvitse rahallista apuani. Asuntoni olen saanut maksettua. Elän suht. vaatimatonta elämää mutta pankissakin on rahaa hätätilanteisiin. Hyvinvoivat eläkeläiset tuntuvat eniten meuhkaavan. Noloa! 

Häpeäisit kun tuommoista kehtaat ajatella! Me olemme eläkkeemme ansainneet emmekä penniäkään niitä suostu pienentämään! 

Vierailija
22/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole vielä huutanut että eläkeläiset on loisia ja menkää töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ nuoria?????

Vierailija
24/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonäärieläkeläisiltä ei saa leikata, krääk krääk. 

Vierailija
25/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta ei kertonut paljonko hänen eläkkeensä on. Kohtuullinenkin summa voi tuntua pieneltä jos on tottunut suuriin tuloihin.

No ainakin se on 48% kansanedustajan palkkiosta. Muut eläkkeet sitten siihen päälle.

Vierailija
26/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eläkkeitä pitää valtion leikata. Yksityisiin eläkkeisiin ei valtiolla pitäisi puuttua, sosialismia.

julkisia eläkkeitä pitäisi leikata, eläkeiksi sielläkin 65 v.

osallistutteko talkoisiin. Mihin? Hallituksen eli työnantajien. Työntekijöiltä viedään, eläkkeet viedään myös. Systeemiä ei ole jos populistihuutajat saavat päähänpistoja.

jos talkoisiin tulisi yritystuet, niin sitten. Näistähän ETLA on hiljaa. Säästetään muttei yritystuista

(( PETOSJYTKY ))

Vierailija
27/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eläkkeitä pitää valtion leikata. Yksityisiin eläkkeisiin ei valtiolla pitäisi puuttua, sosialismia.

osallistutteko talkoisiin. Mihin? Hallituksen eli työnantajien. Työntekijöiltä viedään, eläkkeet viedään myös. Systeemiä ei ole jos populistihuutajat saavat päähänpistoja.

jos talkoisiin tulisi yritystuet, niin sitten. Näistähän ETLA on hiljaa. Säästetään muttei yritystuista

Viikkarikin saa lähes 20 miljoonaa tukia. Miksei nosta laivalippujen hintaa tasolle jossa ei tukia tarvitsisi ollenkaan.

Vierailija
28/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikkarikin saa lähes 20 miljoonaa tukia. Miksei nosta laivalippujen hintaa tasolle jossa ei tukia tarvitsisi ollenkaan.

No, kun se saa niitä tukia juuri sen takia, ettei se nostaisi hintojaan. Suomi on saari ja laivat ulkomaankaupalle tärkeitä.

Vierailija
29/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ketkä tämän maan rakensivat sotien jälkeen ja maksoivat kovat sotakorvaukset! 

N78

Et ollut sinä.

Vierailija
30/32 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä toi Jutta Z.

Merkadun Villa Ensissä Risto-Matti Ratian kanssa, jossa vuorokausimaksut pilvissa. Konjakkia ja sisäfilettä mässyttävät.

Vierailija
31/32 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ketkä tämän maan rakensivat sotien jälkeen ja maksoivat kovat sotakorvaukset! 

N78

No et ainakaan sinä ja minä mitään sotakorvauksia maksanut. Olit siihen liian nuori ja kun menit töihin oli sotakorvaukset jo maksettu. Sun ja mun vanhemmat ne maksoivat, he jotka ovat jo kuolleet tai makaavat kusivaipoissa jossain hoitolaitoksessa.

N 77

Vierailija
32/32 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo vai pitää tehdä töitäkin 

miin meidänkin ilman eläkettä 70 vuotiaaksi 

Te ette pysty tekemään töitä 70vuotiaiksi! Vain harva siihen pystyy, nyt ja tulevaisuudessakaan!

Olette sairaseläkkeellä jo neljänkympin jälkeen! 

Ihan turhaa vaahdota kuinka olette työelämässä seitsenkymppisiksi, kun tuskin nykyäänkään pystytte kokoaikatyöhön!

Terveisin, raihnas, kokoaikaisesta hoitotyöstä hiljattain 64v6kk iässä eläkkeelle jäänyt! Voin sanoa että ikäluokassani olen harvinaisuus, suurin osa ikäisistäni on jo vuosia ollut sairaseläkkeillä!

Oma, teistä kadehdittavan " suuri" eläkkeeni 40v kokoaikatyöstäni on 1650e,  josta nettona saan 1430/kk.!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän