Naisen halujen loppuminen
Vaimoni halut loppuneet minua kohtaan. Ei pienintäkään merkkiä nykyisin siitä että minua haluisi. Voiko tilanne muuttua vai hakkaanko turhaan päätä seinään ja hukkaan omaa aikaani?
Ei ole kyse pelkästään seksistä, vaan en koe edes suhteen muissa asioissa itseäni tärkeäksi paitsi silloin kuin hän hyötyy jotenkin. Ei puhu kuin auttamiseen liittyvät asiat.
SANA SEKSI JA HALUISTA PUHUMINEN pahinta syntiä ja suututaan
Kommentit (11)
Eilen meillä oli seksiä, mutta vähän jäi tunne että vaimo halusi homman ohi nopeasti alusta loppuun. Ehkäpä olen turhaan huolissani...
Miehessä on aina vika ja mies on sika! Joka jätetään. Nainen ei haluakaan nähdä, että seksi olisi suhteessa tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Eilen meillä oli seksiä, mutta vähän jäi tunne että vaimo halusi homman ohi nopeasti alusta loppuun. Ehkäpä olen turhaan huolissani...
Mulla on ihan sama tilanne ilmeisesti kuin sinulla. En tiedä onko omaa vainoharhaisuutta vai onko asian laita tuo pahempi vaihtoehto, joka tapauksessa äärimmäisen ahdistava ja raastava tilanne..Mulle ei sinänsä edes ole se ykkösasiaksi että seksiä olisi vaan se että vaimo haluaisi ja näyttäisi haluavan, jo se toisi itsetunnolle paremman sijan ja saisi mahdollisesti turhan ahdistuksen pois. Tokihan siinä luonnollisesti seksiäkin olisi, mutta se itse toimitus ei ole pääasia ainakaan omassa tilanteessa vaan haluttomuuden tuntu.
Vierailija kirjoitti:
Panopappa, kerro taas piilohomoista, vässyköistä, vaimostasi, ja siitä kenen syy on jos naiselta häviää seksihalut. Siitä nuorena tehdystä sopimuksesta voisit myös mainita.
Aloitushan on Pappan.
Oletko läsnä arjessa, oletko kiinnostunut kuuntelemaan mitä vaimollesi kuuluu, onko teillä hauskaa yhdessä (sängyn ulkopuolella), nauratteko yhdessä, osoitatko hänelle, että haluat juuri häntä etkä vain seksiä ylipäänsä panetuksen vuoksi, onko seksi molemmille nautinnollista ja onko teillä läheisyyttä, jonka tarkoitus ei ole johtaa seksiin?
Ainakin itselläni näiden peruslähtökohtien pitää täyttyä, jotta haluaisin seksiä.
Miksi pitää harrastaa seksiä jos se ei kiinnosta? Tumputtakoon ukko ruudulle vaan jatkossakin
Panopappa, kerro taas piilohomoista, vässyköistä, vaimostasi, ja siitä kenen syy on jos naiselta häviää seksihalut. Siitä nuorena tehdystä sopimuksesta voisit myös mainita.