Kehtaatko poistaa seuratuista
Tuttavan joka tykittää someen nykyään vain kuvia lapsistaan?
Seurasin alunperin aikuista, nyt huomaan seuraavani kolmea lasta.
Mitä liikkuu tällaisten ihmisten päässä? Lasten kuvien jakaminen someen ei ole muutenkaan kovin fiksua, saati sitten olettaa, että hyvänpäivän tuttuja kiinnostaa nähdä joka päivä kuvia lapsistasi.
Mykistätkö tai poistatko tällaiset henkilöt?
Kommentit (6)
Ole onnekas. Minun tuttavani on ruvennut jakamaan vähäpukeisia kuvia itsestään. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnekas. Minun tuttavani on ruvennut jakamaan vähäpukeisia kuvia itsestään. Ei kiinnosta.
No ei minua kiinnosta katsella kuvia sosenaamaisesta Pirjo-Liisasta monta kertaa päivässä.
Poistan tai mykistän, riippuu ihmisestä. Samaan kategoriaan menee jos joku jatkuvasti poistaa jotain myyntiilmoja.
Jos et ole muuten tekemisissä henkilön kanssa niin poista. Jos taas näette jonkin verran myös irl niin piilota julkaisut.
Ensin mykistän ja sitten poistan. Kerään ehkä ensin vähän rohkeutta. Jos joku ihminen aiheuttaa minussa vain ärsytystä tai mielipahaa, poistan hänet elämästäni muutenkin. En ole kenellekään velkaa, että kuuntelen esim. jonkun leuhkimista ilman, että tämä koskaan kysyy, mitä minulle kuuluu. Omien rajojen vetäminen on yllättävän vaikeaa.
Pois vaan kaikki. Turhat. Poistan kaikki, jotka eivät allekirjoita eläinsuojeluvetoomuksia.