Mihin Pohjoismaahan muuttaisit mieluiten?
Mihin vähiten mieluiten?
Perustelujakin saa laittaa.
Kommentit (25)
Tanskaan mieluiten
Suomeen tai Ruotsiin vähiten
Vierailija kirjoitti:
Tanskaan mieluiten
Mitä muita kuuluu pohjoismaihin Norjan lisäksi? Kuuluuko Islanti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskaan mieluiten
Mitä muita kuuluu pohjoismaihin Norjan lisäksi? Kuuluuko Islanti?
Kuuluu. Ja oikeastaan voisin muuttaa ihan mihin vain pohjoismaahan, nykyinen kotimaani on paljon näitä huonompi. Mutta elämäntilanne nyt vie meitä tänne.
Norjaan. Vähiten ongelmia apinoiden kanssa.
Mua ei hirveästi pohjoismaat kiinnosta. Tanskaan ehkä jos ois pakko valita tai sitten Norjaan. En kyllä mihinkään isoon kaupunkiin, kun siellä on samat ongelmat kuin täällä Helsingissä.
Ruotsiin johonkin pikkukaupunkiin isomman kaupungin laitamille. Blatteja ei pikkukaupungeissa tai maaseudulla juuri näy.
Danmark, för att det är på kontinenten. Helst fortsätter man här, i ett icke nordiskt land.
Olen käynyt kaikissa Pohjoismaissa moneen kertaan.
Islantiin muuttaisin mieluiten. Luonto on eksoottinen ja sieltä tuntemani ihmiset ovat olleet välittömiä ja ystävällisiä. Norjalaiset ovat pidättyväisiä, tanskalaiset itseriittoisia ja ruotsalaiset armottomia diskuteeraajia. Muuten Ruotsi on kuten Suomi. Färsaarilla ollaan kovin kotiseuturakkaita ja luonto on aivan omaa luokkaansa.
Tanska - leudoin sää, lähellä Keski-Eurooppaa
Skotlanti. Se on riittävän pohjoisessa.
Saisko mieluummin muuttaa Viroon.
Ehkä Tanskaan. Pääsisi kätevästi piipahtamaan Keski-Euroopassa. Rentoa porukkaa ainakin muutama työkaveri sieltä ex-duunissa. En kaipaa jylhiä maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Tanskaan. Pääsisi kätevästi piipahtamaan Keski-Euroopassa. Rentoa porukkaa ainakin muutama työkaveri sieltä ex-duunissa. En kaipaa jylhiä maisemia.
Tanskassa on liikaa apinoita.
Norjaan.
Ruotsissa rikollisuutta on liikaa, Tanska uppoaa mereen lähivuosisatoina, Islannissa ei kasva puita, joten siellä mulla olisi koko ajan stressi päällä vieraannäköisestä ympäristöstä. Olen maalta, joten suomalainen metsä on mulle normaali ympäristö, vaikken ihan metsässä asukaan.
Samaa paskaa, eri kieli.