Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksi loppuu

Vierailija
11.04.2024 |

Onko teille ihan fine, et jos puolisolla on erektio-ongelma niin ei halua hakea siihen apua? Tyytyy osaansa, et jos ei toimi ni ei toimi. 

Kuitenkin väittää halujakin silloin tällöin olevan. Luulisi haluavan sit tehdä asialle jotain.

Kun sanoo, et en aio elää ilman seksiä loppuelämäni ni sanotaan vaan että lähde sitten menemään jos ei kelpaa. 

Avoin suhde ei käy hänelle. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsee hyväksyntää ja hyväilyjä. Se rentouttaa ja voi taas onnistuakin. Jos ei auta, siirry nuorempaan.

- kokemuksen rintaäänellä

Vierailija
2/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vaativa nainen. Jos tilanne olisi toisinpäin, mitä itse tekisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne,ei halua keskustella eikä tehdä asialle mitään joten ero edessä,en tyydy " kaverisuhteeseen".

Vierailija
4/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kärkäs reaktio voi kieliä siitä, että asia on miehelle todella arka ja ahdistava ja on varmasti hyvin pettynyt. Defenssit päällä. Voisitko ottaa sellaisen lähestymistavan, että kerrot että todellakin ymmärrät että tuo erektion häviäminen tuntuu varmasti aivan hirvittävän pahalta. Mutta että siihen on onneksi olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu. Että mitä jos edes kokeilisi, niin tietäisi sitten paremmin?

Eri asia sitten, jos erektio on hävinnyt siksi, että ei ole muuten tyytyväinen suhteeseen. Ja haluaa ehkä itse erota.

Vierailija
5/8 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kärkäs reaktio voi kieliä siitä, että asia on miehelle todella arka ja ahdistava ja on varmasti hyvin pettynyt. Defenssit päällä. Voisitko ottaa sellaisen lähestymistavan, että kerrot että todellakin ymmärrät että tuo erektion häviäminen tuntuu varmasti aivan hirvittävän pahalta. Mutta että siihen on onneksi olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu. Että mitä jos edes kokeilisi, niin tietäisi sitten paremmin?

Eri asia sitten, jos erektio on hävinnyt siksi, että ei ole muuten tyytyväinen suhteeseen. Ja haluaa ehkä itse erota.

Ja kokeilussa kannattaa käyttää jotain toista naista. Jos sen kanssa seisoo, niin vika ei ole miehessä eikä kalussa.

Vierailija
6/8 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kokeilussa kannattaa käyttää jotain toista naista. Jos sen kanssa seisoo, niin vika ei ole miehessä eikä kalussa.

Sen kokeilun jälkeen olis erokin varma. Toimi tai ei. 

Vierailija
7/8 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian vaativa nainen. Jos tilanne olisi toisinpäin, mitä itse tekisit?

No pakkohan siihen joku ratkaisu olisi saada. En mä kuvittelisi että toinen on loppuelämänsä ilman seksiä. 

Vierailija
8/8 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies suostuu asiasta keskustelemaan, niin ei peli ole vielä menetetty. Tuosta eivät taustat viellä ilmi käy että mikä kaikki mättää: minkä ikäinen, milloin harmi tuli esiin ensikerran esim. Ennakkoluulot lääkkeisiin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän