Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla, vaikka olisit hikinen?
Kommentit (33)
Moni haluaa viettää kuntosalilla mini-minä -aikaa.
Senkun tulet mutta ei siitä mitään hyötyä ole parisuhde mielessä. Olen jo parisuhteessa.
Ei saa. Olen varattu ja haluan treenata rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Senkun tulet mutta ei siitä mitään hyötyä ole parisuhde mielessä. Olen jo parisuhteessa.
Moni uusi suhde alkanut kuntosalilta, varatuillakin.
Minulle saa, mutta ymmärrän että joitakin super kauniita naisia saatetaan lähestyä niin paljon, että se häiritsee. En ole kyllä kun kerran ollut kiinnostunut ihmisestä, joka lähestyi minua ensin. Tykkään itse olla se, joka valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Olen varattu ja haluan treenata rauhassa.
Saako täällä kohta jutella enää missään, kaupassakaan ei kukaan ehdi jutteleen kun on kiire kotia sen älypuhelimen luo jota tällaisella pikku paikkakunnan kuntosalillakin räplätään kokoajan, 1min jotain liikettä ja perään 10min naama puhelimessa.
Sitäpaitsi kukaan ei tiedä että olet varattu joten seuraavalla kerralla laita lappu otsaan "olen varattu, älä lähesty" jos se niin paljon vaivaa.
Tulithan eilen eteeni kysymättä kun olin wc pytyllä istumassa ja laskit housusi, ynisit vaan kun imin.
Pena salilta.
Juteltiin äskenkin miehen työpaikan salilla tuttavapariskunnan kanssa, ei kylläkään iskumielessä😂 Olen saanut siellä kyllä yksin ollessani treffikutsunkin, mutta sen ohitin huumorilla😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni uusi suhde alkanut kuntosalilta, varatuillakin.
Niin? Sä jotenkin kuvittelet että juttelusi tekee juuri minuun vaikutuksen. Olen aika epäileväinen sen suhteen mutta siinähän yrität.
Sehän riippuu siitä synkkaako ja onko juttelija kiinnostava. Olen harrastanut voimailua seurassa, joten minulle on ihan normaalia keskustella salilla kenen tahansa pappojen kanssa. En treenaa napit korvilla. Lisäksi olen nuorena ollut töissä kuntosalilla, joten asiakaspalveluroolilla pystyn jutustelemaan kaikkien kanssa - mutta jos juttelussa on iskemistavoite, niin sitten voisi tulla ahdistavaa jos en kiinnostu. En kyllä ehkä ole kokenut iskemistä, joten yksi mahdollisuus on etten edes tajuaisi tilannetta ennen kuin tulisi joku suora treffikutsu, mistä menisin varmaan paniikkiin.
Hikisyyttä en näe esteenä juttelemiselle.
Saa siis tulla juttelemaan, mutta jos minä en yhtään flirttaile, niin luultavasti ei kannata viedä pidemmälle. Tuntosarvet pystyssä kuten yleensä kun ihmisiin tutustutaan.
Minä itse en uskaltaisi ketään pokata salilla, joten täytyy arvostaa muiden rohkeutta. Kunhan pokailu on hienotunteista ja lähestyjä ymmärtää perääntyä mikäli ei tule vastakaikua.
Ei saa vaikka en olisi hikinen. En hae seuraa salilta!