Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 17

Vierailija
11.04.2024 |

Uuden kauden alkaminen on juuri julkaistu. 

Kommentit (620)

Vierailija
441/620 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari ja Minako tulee olemaan niin pari vielä tulevaisuudessa. 

Vierailija
442/620 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos Jari ja Holopainen päätyisivät kännissä puolivahingossa vähän h0m0stelemaan ennen Holopaisen paluuta Amsterdamiin. :D

Toivottavasti Holopainen ei ole kauaa poissa. Sanokaa mitä sanotte, hän on alusta saakka ollut yksi koko sarjan kantavia voimia, myös silloin kun häntä ei ole näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/620 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, jos Jari ja Holopainen päätyisivät kännissä puolivahingossa vähän h0m0stelemaan ennen Holopaisen paluuta Amsterdamiin. :D

Toivottavasti Holopainen ei ole kauaa poissa. Sanokaa mitä sanotte, hän on alusta saakka ollut yksi koko sarjan kantavia voimia, myös silloin kun häntä ei ole näkynyt.

Valkjärveä ja Holopaista en nyt ihan osaisi pariksi kuvitella, mutta tuosta loppuosasta olen samaa mieltä, Holopainen saisi sarjassa pysyä. Valitettavasti Jarkko Niemi jossain kommenteissaan antoi ymmärtää, että käy Sykkeessä vain vierailemassa, joten pahaa pelkään, että Holopainen Amsterdamiin palaa..

Vierailija
444/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs loppukauden jaksot tuo mukanaan? Pari vielä meneillään olevaa kokonaisuutta jäljellä ja viimeinen Rakkauden haudalla

Vierailija
445/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos,

osaan hyvää uutta vuotta toivottaa.

Mutta aamuöisin loistavaa tähteä en kiinni saa.

Saatan kohtaa vaikeudet silmästä silmään,

saatan olla hiljaa jos niin vaaditaan.

Saatan seppeleen mä laskea ja lähteä jatkamaan.

Rakkaus on kuollut, elämän virtaan.

Pelasta mut, jos se sopii sinun pirtaan,

pelasta mut.

Voisin kulkee väsymättä maailman ääriin,

voisin tulla takaisin ja hengähtää.

Mutta sinä kun oot mennyt, ei henkeäkään mulle jää.

Maailman tuuliin mä menetin rakkaan.

Pelasta mut, jos se käy sun almanakkaan,

pelasta mut.

Heikosti tajuan mä elämisen taikaa.

Pelasta minut, jos sinulla on aikaa,

pelasta mut.

Vierailija
446/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs loppukauden jaksot tuo mukanaan? Pari vielä meneillään olevaa kokonaisuutta jäljellä ja viimeinen Rakkauden haudalla

Mietin Johannaa ja Lauria, mutta hankala tietää. 

Vierailija
447/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin Johannaa ja Lauria, mutta hankala tietää. 

Mulla tulee ensinnä mieleen Sonja ja Jesse, jos nyt viimeaikaisia juonikuvioita mietitään.

Vierailija
448/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ensinnä mieleen Sonja ja Jesse, jos nyt viimeaikaisia juonikuvioita mietitään.

Totta, voisi tarkoittaa heitä. 

Vierailija
449/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän kesän viettänyt täällä kotimaassa. Ekaa kertaa SYKEttä katsoessani hullaannuin, eli jäin odottamaan seuraavaa lähetystä.

Aika hyviä näyttelijöitä mukana, joten tuntuu kiinnostavalta.

Kysmyksiä minulla olisi: Niin miten Maxin isäksi tuleminen sujuu? Oliko lapsen äiti Jannica? Miten hänen kohdallaan etenee? Entä nämä rakastuneet nuoret miehet?  Jatkuuko suhde?

Vierailija
450/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän henkilökuvat ja lyhyet kertomukset viimeaikaisista näyttelijöistä? Olen siis tänä kesänä joutunut koukkuun, ihn hyvä niin.

Vierailija
451/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikelle ja Lenitalle vois tulla suhde. Sit ne voiski poistua sarjasta. 

Ja Jarille ja Ainolle vois tulla kans sutinaa :D

Vierailija
452/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Holopainen on niin symppis

Se on kyllä niin liikkis <3

Vierailija
453/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän kesän viettänyt täällä kotimaassa. Ekaa kertaa SYKEttä katsoessani hullaannuin, eli jäin odottamaan seuraavaa lähetystä.

Aika hyviä näyttelijöitä mukana, joten tuntuu kiinnostavalta.

Kysmyksiä minulla olisi: Niin miten Maxin isäksi tuleminen sujuu? Oliko lapsen äiti Jannica? Miten hänen kohdallaan etenee? Entä nämä rakastuneet nuoret miehet?  Jatkuuko suhde?

Maxin lapsen äiti Jannica. Jannica myös väitti olevansa raskaana ja odottavansa toista lasta Maxille, mutta sehän oli valhe, jonka Maxillekin jo tunnusti. Yksi yhteinen lapsi heillä kuitenkin on. 

Rakastuneilla nuorilla miehillä tarkoitat varmaan Leeviä ja polyamorista poikaystäväänsä, erosivat jo, kun Leevi jätti hänet. Niinpä Leevi on taas sinkku.

Vierailija
454/620 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikelle ja Lenitalle vois tulla suhde. Sit ne voiski poistua sarjasta. 

Ja Jarille ja Ainolle vois tulla kans sutinaa :D

yhtä hyvin kuin ilmarille ja jannicalle

Vierailija
455/620 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari on jäänyt ihan huomiotta. Huomaavainen, aivan ihana hymy, Ilmarille sopisi hyvin kunnon rakastuminen 

Vierailija
456/620 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pressikuvia ollut aiemmin laajemmin useammasta jaksosta kun nyt oli vain muutamasta ekasta? 

Vierailija
457/620 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on jäänyt ihan huomiotta. Huomaavainen, aivan ihana hymy, Ilmarille sopisi hyvin kunnon rakastuminen 

Itsekin tykkään Ilmarista ja etenkin siitä, että pitää heikompi osaisten ouolta. Mietin sitä uutta sairaanhoitajaa, sopisi hyvin Ilmarille. En vain millään muista nimeä. 

Vierailija
458/620 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Vuokko

Vierailija
459/620 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tykkään Ilmarista ja etenkin siitä, että pitää heikompi osaisten ouolta. Mietin sitä uutta sairaanhoitajaa, sopisi hyvin Ilmarille. En vain millään muista nimeä. 

Minä myös, Ilmari on toki lähes joka jaksossa mukana, joten ei sillälailla ole sivussa, mutta vain työroolissa hänet on pitkään näytetty. Kun oikein miettii, niin Sykkeessähän on aika monta sinkkua, niiden muutaman pariskunnan ongelmia vain pyöritellään kaudesta toiseen.. Odotellaan nyt sitten josko vaikka Minakosta ja Jarista saataisiin uusi pari, kun siihen suuntaan on vihjailtu.

Vierailija
460/620 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oikeen pitkään aikaan oo ollut uusia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme