Syke kausi 17
Kommentit (620)
Apua, sekotan aina Niken ja Jarin keskenään... Johtuu kai Jarin näyttelijän etunimestä :D
Nikkeä ja Lenita joku heitti vitsillä yhteen ja toivoi, että he sitten poistuvat sarjasta 😅 Tämä nyt oli epärealistinen heitto 😂 Ja en kyllä toivo kumpaakaan pois sarjasta.
Koska tästä kaudesta 18 tulee jotain paljastuksia? Ei varmaan ennen kuin tää kausi loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Koska tästä kaudesta 18 tulee jotain paljastuksia? Ei varmaan ennen kuin tää kausi loppuu.
Luulisi, traileri ja virallinen kauden aloitusinfo kuvauksineen tulee ennen kuin 17. kausi päättyy. Tai aina on tullut viimeistään noin kuukautta ennen vaikka edellinen kausi olisi kesken. Muuten jäisi markkinointiaika tosi lyhyeksi.
Luulisi, traileri ja virallinen kauden aloitusinfo kuvauksineen tulee ennen kuin 17. kausi päättyy. Tai aina on tullut viimeistään noin kuukautta ennen vaikka edellinen kausi olisi kesken. Muuten jäisi markkinointiaika tosi lyhyeksi.
Okei, toivitaan näin! Itse odotan jo kovasti kautta 18.
Missäs se pressikuvien sivu oli?
Vierailija kirjoitti:
Missäs se pressikuvien sivu oli?
Näytti olevan vain ekoista jaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Näytti olevan vain ekoista jaksoista.
Mä en kyllä löytönyt mitään kuvia.
Tuolla linkillä löytyy Syke kausi 17
Toivelista Sykkeen käsikirjoittajille:
- Minakoa lisää.
- Holopaista lisää, lisää ja taas lisää.
- Elinaa lisää, ja jotain muutakin kuin pelkkä työrooli. Kuka Elina itse asiassa on?
- Sonjan ja Jessen juttu päätökseen. Eikö tätä ole nähty jo tarpeeksi?
- Jannicalle joku muu säätö kuin Max. Joku, josta on vastusta Jannicalle ja hänen temperamentilleen.
- Ainolle jotain muutakin kuin ainaisia takaiskuja ja hyväksikäytettynä olemista.
- Rebekka pois.
- Luna pois.
- Aleksi pois.
- Vilma pois.
- Ella takaisin.
- Iiris takaisin.
- Ira takaisin, täysi nöyryytys hänelle ja ansionsa mukaan! :D
Vierailija kirjoitti:
Toivelista Sykkeen käsikirjoittajille:
- Minakoa lisää.
- Holopaista lisää, lisää ja taas lisää.
- Elinaa lisää, ja jotain muutakin kuin pelkkä työrooli. Kuka Elina itse asiassa on?
- Sonjan ja Jessen juttu päätökseen. Eikö tätä ole nähty jo tarpeeksi?
- Jannicalle joku muu säätö kuin Max. Joku, josta on vastusta Jannicalle ja hänen temperamentilleen.
- Ainolle jotain muutakin kuin ainaisia takaiskuja ja hyväksikäytettynä olemista.
- Rebekka pois.
- Luna pois.
- Aleksi pois.
- Vilma pois.
- Ella takaisin.
- Iiris takaisin.
- Ira takaisin, täysi nöyryytys hänelle ja ansionsa mukaan! :D
Aamen 🙏🏻 Tosin Luna on ihan suloinen, mutta kuvio itsestään tökkii.
Joo, ei Lunassa mitään vikaa sinänsä ole, mutta tuo Lenitan jaloissa pyöriminen osastolla Rebekan huidellessa ympäri maailmankaikkeutta ei toimi.
Tämän päivän jaksossa vielä ilmeisesti Luna on ottanut hatkat tai kökkii komerossa itkemässä, kun kuuli Lenitan vuodatuksen Rebekalle puhelimessa.
Mä en jaksaisi enää Iiristä. Sillä on jatkuva negatiivisuus päällä, kauhee maailmantuska ja mukamas ihmisten pelastamisen tarve, mut se pitää itseään muita parempana. Ja sit se ei tasaista elämää, joka oli ainakin osasyy Artturista eroon.
Sonja tuijotti ihailevasti Holopaista. Voisiko heidän välille tulla jotain ja sitten Jesse mahdollisesti saa muistinsa takaisin ja tulee mustasukkaiseksi.
Vai oliko Sonja katse pikemminkin sellaista ammattitaitoa ihailevaa kuinka Holopainen osaa asiansa niin hyvin ja kertoo rehellisesti suoraan kaiken potilaille.
Sanon saman minkä olen sanonut jo aiemmin täällä, mikään työpaikka, ainakaan sairaala ei katsoisi viikosta toiseen sitä että siellä pyörii taukotilassa jonkun ala-ikäinen lapsi/lapsenlapsi. Ihmisillä on välillä tosi vaikeaa saada hoitajaa lapsilleen, varsinkin kun tekee hoitajan työtä mutta ei silti kukaan ota niitä lapsia töihin mukaan koska niin ei vaan yksinkertaisesti ole luvallista tai sopivaa tehdä, aika nopeasti tulisi vähintään työkavereilta sanomista. Että siinä mielessä vaikkakin fiktiivinen sarja niin ärsyttää kuinka epätodellinen tämä juonikuvio on, vaikka kyllä ihan kiinnostaa että mitä tässä käy.
Vierailija kirjoitti:
Sanon saman minkä olen sanonut jo aiemmin täällä, mikään työpaikka, ainakaan sairaala ei katsoisi viikosta toiseen sitä että siellä pyörii taukotilassa jonkun ala-ikäinen lapsi/lapsenlapsi. Ihmisillä on välillä tosi vaikeaa saada hoitajaa lapsilleen, varsinkin kun tekee hoitajan työtä mutta ei silti kukaan ota niitä lapsia töihin mukaan koska niin ei vaan yksinkertaisesti ole luvallista tai sopivaa tehdä, aika nopeasti tulisi vähintään työkavereilta sanomista. Että siinä mielessä vaikkakin fiktiivinen sarja niin ärsyttää kuinka epätodellinen tämä juonikuvio on, vaikka kyllä ihan kiinnostaa että mitä tässä käy.
No eihän sitä tiedä vaikka tähän nyt saataisiin joku ratkaisu, kun Luna näytti kadonneen. Jospa Lenita hätääntyy tosissaan ja tajuaa, ettei pysty enää käymään töissä ja huolehtimaan Lunasta yksinään.
Iiris on ehkä ajoittain raskas, mutta hän on kuitenkin sarjan alkuperäisiä kantahahmoja. Jos Marleena ei olisi kuollut, toivoisin häntäkin takaisin pitkän tauon jälkeen samasta syystä. Iiriksellä on ainakin näennäisestä negatiivisuudestaan huolimatta hyvin vahva oikeudenmukaisuuden taju. Hän on aina puolustanut heikompia ja mm. nerokkaasti kosti Olaville Lenitan loputtoman piinaamisen. Iiriksen ns. raskas luonne on siis sikäli paljon siedettävämpi ominaisuus kuin vaikkapa Laurin luihu salakähmäisyys ja juonittelu, Iran ja Elsin opportunismi, Aleksin aikaansaamaton vetelyys tai Rebekan tähtitieteellinen itsekeskeisyys (muutaman esimerkin mainitakseni).
Luulen että tuolla toiveella Nikelle ja Lenitalle suhteita tarkoitettiin sitä että ois kiva jos kummallekin tulis joku suhde, mutta ei sentään keskenään.😆 en toki tiedä mitä sen kirjoittaja tarkoitti mutta itse käsitin näin :D