Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 17

Vierailija
11.04.2024 |

Uuden kauden alkaminen on juuri julkaistu. 

Kommentit (620)

Vierailija
381/620 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toi Luna ei kohta häviä, niin loppuu mun osalta katsominen. 

En nyt sentään Lunan takia katsomista lopeta, mutta olen myös saanut tästä jokseenkin epäuskottavasta juonikuviosta tarpeekseni .Vaikka tyttö ihan söötti onkin, niin on nyt roikkunut traumapolilla- ja Lenitan väsymistä tilanteeseen näytetty niin pitkään, että nyt saisi jo tilanne ratketa jotenkin.

No en mäkään malta lopettaa hyvää sarjaa, mutta on niin umpinähty jo tämä kuvio.

Vierailija
382/620 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

No en mäkään malta lopettaa hyvää sarjaa, mutta on niin umpinähty jo tämä kuvio.

Olen samaa mieltä ja toso raskas kuvio! Jotenkin kamalaa Lenita ja itse Lunankin kannalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/620 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi Luna ihana, mutta kuviossa pitäisi nyt johonkin suuntaan tapahtua muutosta ettei vaan kierrä samaa kehää. 

Eilisessä jaksossa taas yksi näyttelijä Ex-Onnellisista samaa perhettä kuin Jarkko Niemen ja edellisen kokonaisuuden HelenaVierikon perheestä sarjassa

Vierailija
384/620 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna on todella ärsyttävä ja saisi poistua sarjasta pysyvästi.

Vierailija
385/620 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luna on todella ärsyttävä ja saisi poistua sarjasta pysyvästi.

Mun mielestä luna on ihana ja ei ole mitenkään hänen vikansa että äiti hylkäsi. Luna on sarjan ainoa hyvä lapsinäyttelijä sonjan lasten lisäksi. Sonjan lapsia voisi itse asiassa näkyä taas pitkästä aikaa.

Vierailija
386/620 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava kausi alkaa 26.9

Vierailija
387/620 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mistä sait selville? Yllättävän aikaisin. 

Vierailija
388/620 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä varmana ala. Eihän siinä kerkeä edes olla taukoa välissä! Näyttelijäparat, koko ajan saa näissä kuvauksissa pyöriä...

Vierailija
389/620 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä varmana ala. Eihän siinä kerkeä edes olla taukoa välissä! Näyttelijäparat, koko ajan saa näissä kuvauksissa pyöriä...

Eiköhän ne siitä nauti. ainoa työpaikkansa hetkeen.... rahaa ainakin tulee

Vierailija
390/620 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne siitä nauti. ainoa työpaikkansa hetkeen.... rahaa ainakin tulee

Ei ole kyllä mikään ihme, että juonikuviot jää välillä junnaamaan paikalleen, kun näitä tätä tahtia tehdään.

Vierailija
391/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mietin, että ei ole koskaan alkanut miltei heti perään. Aina on ollut pieni tauko. 

Vierailija
392/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaa, noita kausia on kuvattu jo paljon etukäteen. Ainakin 20 kautta on kuvattu jo.

Syke, kausi 18

Tutut lääkärit ja sairaanhoitajat pelastavat henkiä sairaalasaippuasarjan kauden 18 uusissa jaksoissa.

To 26.9. Ruutu+

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010599147.html

Vierailija
393/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nää ihan päivätöinä kuvaa sarjaa 

Vierailija
394/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä näyttelijöistä monella on kyllä muitakin töitä samaan aikaan, nähdäänhän heitä monessa muussakin sarjassa. Eivät varmaan ihan päivittäin käy sykkeen kuvauksissa, mutta kunkin omia kohtauksia varmaan kuvataan aina samassa sessiossa putkeen monia. Kun eihän näitä yleensäkään kronologisessa järjestyksessä kuvata, leikkaajan hommia on sitten yhdistellä pätkät kohdilleen.

Vierailija
395/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaa, noita kausia on kuvattu jo paljon etukäteen. Ainakin 20 kautta on kuvattu jo.

Syke, kausi 18

Tutut lääkärit ja sairaanhoitajat pelastavat henkiä sairaalasaippuasarjan kauden 18 uusissa jaksoissa.

To 26.9. Ruutu+

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010599147.html

Okei, tämähän on loistavaa! Ei tule pitkää taukoa. 

Vierailija
396/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä näyttelijöistä monella on kyllä muitakin töitä samaan aikaan, nähdäänhän heitä monessa muussakin sarjassa. Eivät varmaan ihan päivittäin käy sykkeen kuvauksissa, mutta kunkin omia kohtauksia varmaan kuvataan aina samassa sessiossa putkeen monia. Kun eihän näitä yleensäkään kronologisessa järjestyksessä kuvata, leikkaajan hommia on sitten yhdistellä pätkät kohdilleen.

Toki, mutta harvalla on viikkojen tai kuukausien taukoja vaan kuvauspäiviä on useampia viikossa 

Vierailija
397/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän Minakoa!

Vierailija
398/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä nää usein yhtäkkiä vaan jättää jonkun hahmon ulos pariks jaksoks? Se vaan katoaa ilman parempaa syytä..

Vierailija
399/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä nää usein yhtäkkiä vaan jättää jonkun hahmon ulos pariks jaksoks? Se vaan katoaa ilman parempaa syytä..

Joo, olen itse huomannut saman. Johannaa on nyt näytetty yllättävän vähän. Aino on myös ollut aika taka-alla. Toki hahmolle ei nyt ole juuri tapahtunut mitään. 

Vierailija
400/620 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen itse huomannut saman. Johannaa on nyt näytetty yllättävän vähän. Aino on myös ollut aika taka-alla. Toki hahmolle ei nyt ole juuri tapahtunut mitään. 

Riippuu aina juonikuvioista joita pyöritellään, kelle nyt milloinkin on eniten tapahtumassa. Vaihtelua voisi kyllä isommin olla, esim näitä parisuhdepyörityksiä. Jannica/Max ja Sonja/Jesse veivaamista on kuluneellakin kaudella tarpeeksi nähty. Aino on tosiaan ollut ihan sivuosissa ja  Minako on hahmo, jota toivoisi enemmän ruutuun, hänelle voisivat vaikka kehitellä romanssin jonkun kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi