Syke kausi 17
Kommentit (620)
Vierailija kirjoitti
No en mäkään malta lopettaa hyvää sarjaa, mutta on niin umpinähty jo tämä kuvio.
Olen samaa mieltä ja toso raskas kuvio! Jotenkin kamalaa Lenita ja itse Lunankin kannalta.
Onhan toi Luna ihana, mutta kuviossa pitäisi nyt johonkin suuntaan tapahtua muutosta ettei vaan kierrä samaa kehää.
Eilisessä jaksossa taas yksi näyttelijä Ex-Onnellisista samaa perhettä kuin Jarkko Niemen ja edellisen kokonaisuuden HelenaVierikon perheestä sarjassa
Luna on todella ärsyttävä ja saisi poistua sarjasta pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Luna on todella ärsyttävä ja saisi poistua sarjasta pysyvästi.
Mun mielestä luna on ihana ja ei ole mitenkään hänen vikansa että äiti hylkäsi. Luna on sarjan ainoa hyvä lapsinäyttelijä sonjan lasten lisäksi. Sonjan lapsia voisi itse asiassa näkyä taas pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kausi alkaa 26.9
Oho, mistä sait selville? Yllättävän aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä varmana ala. Eihän siinä kerkeä edes olla taukoa välissä! Näyttelijäparat, koko ajan saa näissä kuvauksissa pyöriä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä varmana ala. Eihän siinä kerkeä edes olla taukoa välissä! Näyttelijäparat, koko ajan saa näissä kuvauksissa pyöriä...
Eiköhän ne siitä nauti. ainoa työpaikkansa hetkeen.... rahaa ainakin tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne siitä nauti. ainoa työpaikkansa hetkeen.... rahaa ainakin tulee
Ei ole kyllä mikään ihme, että juonikuviot jää välillä junnaamaan paikalleen, kun näitä tätä tahtia tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin mietin, että ei ole koskaan alkanut miltei heti perään. Aina on ollut pieni tauko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkaa, noita kausia on kuvattu jo paljon etukäteen. Ainakin 20 kautta on kuvattu jo.
Syke, kausi 18
Tutut lääkärit ja sairaanhoitajat pelastavat henkiä sairaalasaippuasarjan kauden 18 uusissa jaksoissa.
To 26.9. Ruutu+
Eiköhän nää ihan päivätöinä kuvaa sarjaa
Vierailija kirjoitti:
Näistä näyttelijöistä monella on kyllä muitakin töitä samaan aikaan, nähdäänhän heitä monessa muussakin sarjassa. Eivät varmaan ihan päivittäin käy sykkeen kuvauksissa, mutta kunkin omia kohtauksia varmaan kuvataan aina samassa sessiossa putkeen monia. Kun eihän näitä yleensäkään kronologisessa järjestyksessä kuvata, leikkaajan hommia on sitten yhdistellä pätkät kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkaa, noita kausia on kuvattu jo paljon etukäteen. Ainakin 20 kautta on kuvattu jo.
Syke, kausi 18
Tutut lääkärit ja sairaanhoitajat pelastavat henkiä sairaalasaippuasarjan kauden 18 uusissa jaksoissa.
To 26.9. Ruutu+
Okei, tämähän on loistavaa! Ei tule pitkää taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä näyttelijöistä monella on kyllä muitakin töitä samaan aikaan, nähdäänhän heitä monessa muussakin sarjassa. Eivät varmaan ihan päivittäin käy sykkeen kuvauksissa, mutta kunkin omia kohtauksia varmaan kuvataan aina samassa sessiossa putkeen monia. Kun eihän näitä yleensäkään kronologisessa järjestyksessä kuvata, leikkaajan hommia on sitten yhdistellä pätkät kohdilleen.
Toki, mutta harvalla on viikkojen tai kuukausien taukoja vaan kuvauspäiviä on useampia viikossa
Olenko ainoa, jonka mielestä nää usein yhtäkkiä vaan jättää jonkun hahmon ulos pariks jaksoks? Se vaan katoaa ilman parempaa syytä..
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä nää usein yhtäkkiä vaan jättää jonkun hahmon ulos pariks jaksoks? Se vaan katoaa ilman parempaa syytä..
Joo, olen itse huomannut saman. Johannaa on nyt näytetty yllättävän vähän. Aino on myös ollut aika taka-alla. Toki hahmolle ei nyt ole juuri tapahtunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen itse huomannut saman. Johannaa on nyt näytetty yllättävän vähän. Aino on myös ollut aika taka-alla. Toki hahmolle ei nyt ole juuri tapahtunut mitään.
Riippuu aina juonikuvioista joita pyöritellään, kelle nyt milloinkin on eniten tapahtumassa. Vaihtelua voisi kyllä isommin olla, esim näitä parisuhdepyörityksiä. Jannica/Max ja Sonja/Jesse veivaamista on kuluneellakin kaudella tarpeeksi nähty. Aino on tosiaan ollut ihan sivuosissa ja Minako on hahmo, jota toivoisi enemmän ruutuun, hänelle voisivat vaikka kehitellä romanssin jonkun kanssa.
No en mäkään malta lopettaa hyvää sarjaa, mutta on niin umpinähty jo tämä kuvio.