Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten kehiin yritysideoita jolla voi työllistää itsensä

Vierailija
11.04.2024 |

Kotisiivous ei käy.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa yrittäminen ei kannata, erilaiset maksut ja maksujen maksut ja verot ja verojen verot kaatavat kaikki pienet yritykset täällä

Höpöhöpö! Varsinkin, jos ei tarvitse ketään palkata, vaan pyörittää itse, niin mukavasti tällä itsensä elättää!

Vierailija
22/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa yrittäminen ei kannata, erilaiset maksut ja maksujen maksut ja verot ja verojen verot kaatavat kaikki pienet yritykset täällä

Höpöhöpö! Varsinkin, jos ei tarvitse ketään palkata, vaan pyörittää itse, niin mukavasti tällä itsensä elättää!

Mitä teet ja kelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että Suomen talous on polkenut paikallaan viimeiset 15 vuotta. Riittää että lukee edelliset kommentit. Mielikuvituksetonta ja jo tuhanteen kertaan aiemmin tehtyä ja koeponnisteltua.

Miksi meidän pitäisi APlle keksiä uusi yritysidea? Jos AP ei sitä itse keksi niin ei yrityksellä ole tulevaisuutta.

Vierailija
24/24 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon kuitenkin on yrittäjiä, jotka elättävät sillä itsensä. 

Aika moni yritys lopettaa toimintansa muutaman vuoden päästä aloittamisesta. Sitä, monelleko yrittäjälle jää isot velat tuosta muutaman vuoden yrittämisestä, emme tiedä, sillä harvempi haluaa kuuluttaa epäonnistumistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi