Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaamiseen on aina joku syy

Vierailija
11.04.2024 |

Ja se syy on kiusaajan mielipide kiusattavasta. 

Kiusaaja on sitä mieltä että kisattu on ansainnut tulla syrjäytetyksi ja saada henkistä tai fyysistä väkivaltaa.

Kiusaaminen tapahtuu usein huumorin kautta jolloin kiusatusta tehdään naurunalainen. Vaikka toinen hakattaisiin henkihieveriin niin se edelleen on kiusaajien mielestä hauskaa.

Niin mätä on ihmisten mieli.

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iloinnut lapsen kuolemalla. Herranjumala.

Mutta en myöskään sääli kiusaavia pentuja tyyliin #huonoistakotioloista.

Usein, kun niitä ei ole. 

Minun kiusaajillani oli päinvastoin oikein hyvät kotiolot, kalliit harrastukset, molemmat vanhemmat kotona. Toista se minulla oli. Enpä ajatellut että kiusaaminen mitään parantaisi. Noilla herranduudeleilla oli varmaan vähän liiankin lokoisaa niin sitten huvitukseksi ruvetaan kiusaamaan muita. En tiedä miten tuollainen narsismi ja psykopatia kitkerään kakarasta, mutta ei ainakaan antamalla niille lisää kaikkea.

Vierailija
182/191 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on työelämässä kiusattu useita kertoja ja syyksi on paljastunut kateus.

Viimeisimmässä pyysin, että esimies järjestäisi neuvottelun, jossa käydään läpi asiaa. Käytiin läpi, mutta ei käyty, miten muutos toteutetaa. Eli puoleenväliin se esimies viitsi asian hoitaa.

Nyt eläkkeellä ja näen vieläkin painajaisia näistä. En todellakaan halua palata takaisin työelämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on työelämässä kiusattu useita kertoja ja syyksi on paljastunut kateus.

Viimeisimmässä pyysin, että esimies järjestäisi neuvottelun, jossa käydään läpi asiaa. Käytiin läpi, mutta ei käyty, miten muutos toteutetaa. Eli puoleenväliin se esimies viitsi asian hoitaa.

Nyt eläkkeellä ja näen vieläkin painajaisia näistä. En todellakaan halua palata takaisin työelämään.

Työelämässä on paljon kiusaajia ja kiusaajien lapset usein tekee sitä samaa kouluissa jne.

Vierailija
184/191 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toiminta vie energiaa. Ja sitä tuskin kukaan haluaa hukata ilman, että kokee saavansa siitä itselleen jotain hyötyä. Tässä luuraa kiusaamisenkin "kivijalka". Kiusaamisesta on siis irrottava itselle hyötyä, muodossa tai toisessa.

Vierailija
185/191 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki toiminta vie energiaa. Ja sitä tuskin kukaan haluaa hukata ilman, että kokee saavansa siitä itselleen jotain hyötyä. Tässä luuraa kiusaamisenkin "kivijalka". Kiusaamisesta on siis irrottava itselle hyötyä, muodossa tai toisessa.

Juuri näin, hyötyä siinäkin tavoitellaan.  Kiusaaja pönkittää omaa asemaansa nälvimällä tai piinaamalla toista. Sadistinen luonne oikein nauttii painamalla muita alaspäin. Ei ikäkään tuo kaikille aina viisautta. 

Vierailija
186/191 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. ÄIDIT.

KIUSAAJA LASTEN  ÄIDIT.

Nämä lepsut, löysät kasvattajat.  Äideillä ei ole minkäänlaista  kykyä olla enää lapsilleen äiti. Joka laittaa  rajat ja ennenkaikkea pitää niistä kiinni. 

ÄIDIT kasvattavat kiusaajia. Äidit eivät uskalla komentaa ja tarvittaessa vaikka huutaa edes uhmaikäisen  5 vuotiaan  riehumiselle.

Supernannya tarvitaan  joka toisessa perheessä. Sitä vaan ei ole saatavilla. 

Nyt äidit seisovat avuttomina jopa taapero ikäsen riehumisen edessä. Murrosikäiselle he eivät mahda mitään. 

Vierailija
187/191 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kiusaamisen ansainnut, monesti voisi käyttää ilmaisua "opettaa olemaan" kuin kiusaamista

Vierailija
188/191 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli hammasraudat, silmälasit ja kova esiintymisjännitys. Olihan se aivan varmasti sirkushupia kun yritin ääni täristen pitää esitelmää.

Joo, syyt on aina, oli ne mitä vaan.

Ei tarvitse ihmetellä miksi sulle naurettiin😂

Vierailija
189/191 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli hammasraudat, silmälasit ja kova esiintymisjännitys. Olihan se aivan varmasti sirkushupia kun yritin ääni täristen pitää esitelmää.

Joo, syyt on aina, oli ne mitä vaan.

Ei tarvitse ihmetellä miksi sulle naurettiin😂

Olit varmaan kun putouksen sketsihahmo

Vierailija
190/191 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kyllä ansaitsee tulla kiusatuksi, varsinkin aikuis iällä.

Vierailija
191/191 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkini heitettiin naulakosta maahan ja poljettiin lattiaan. Köksän tunnilla kimppuuni käytiin. Minua uhattti keittiöveitsellä ja veistä yritettiin viedä kurkulle. Liikuntatunnilla pyöräni varastetttiin ja piilotettiin 

Olin täysin eristettynä muusta luokasta koko 3 vuoden yläasteen ajan. Kun pidiin esitelmää, minulle huudeltiin  ja naurettiin.

Kiusaaminen johtuu siitä, että olin heikko ja arka poika. Hintahtavan oloinen.

Ikinä et voi kostaa se olisi heti rikosasia.

Jos aikuinen tekisi jollekin, yllä olevan kaltaisia asioita se olisi rikos.

Eikä vainoaminen loppunut yläasteeseen. Huutelivat kadulla minulle vielä parikymppisenä . Nyt nelikymppisenä eivät ole enää huudelleet, eivät varmaan enää kehtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan