Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jos kiihotut

Vierailija
10.04.2024 |

ja pöksyt menevät märäksi etkä voi vaihtaa niitä, niin kuika epämielyttävää on sen jälkeen olla. T: m 52 v

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42 vuotias olen ja tarkoitin aikoja noin 20 vuotta sitten.

Kaunis naisen tunne...

Vierailija
22/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epämukavaa kun valuu lahkeesta kengille ja koko ajan kengänkärjet märkänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42 vuotias olen ja tarkoitin aikoja noin 20 vuotta sitten.

Hei kerrassaan upeaa. T: ap

Vierailija
24/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, kiinnostaa ihan uteliaisuudesta että eikös miehillä tapahdu jokin vastaava että saattaa penis hieman kiihottuessa kostua? Mutta ei varmaan yhtä paljon mitenkään tuu sitä tavaraa että ihan housut märkänä sais olla? Sitä varmaan tuskin edes huomaa... Yksi syy miksi olisin mieluummin mies, jotenkin tuntuu ällöltä kun koko ajan vuotaa jotaki pillusta, ja joskus sitä miettii että miestäkin se varmaan ällöttäisi. Että miten ne voi semmosesta vuotavasta kapistuksesta tykätä.

Vierailija
25/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Vierailija
26/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto näitä juttuja. Ikinä en paneskele tms ennenkuin kumpikin on käynyt suihkussa pesemässä värkkinsä perusteellisesti. Joskus ollu vetelä haiseva letku yhdellä tyypillä vuosia sitten, hyi hitto! Nyt komento suihkuun marsmars on ihan normi.

Itse varon syömästä kovasti kaalikasveja kun on viikonloppu/seksiä tulossa. Kaalit aiheuttavat naisen alapäähän aika tymäkän tuoksun, joten ei välttämättä haju johdu törkyisestä vtusta, vaan siitä mitä tuli syötyä eilen. - Lehtikaali on yks kovista hajulähteistä.

Vierailija
27/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies puhui rumasti vaihdevuosi-ikäisistä naisista haisevina kuivavittuina,olin 42 ja mulla oli just todettu esivaihdevuodet. Mies koetti sitten paikkailla että enhän minä sinusta puhunut!

Toisen miehen koti oli kuin Psyko-elokuvan motelli. Vanha talo täynnä hapsulamppuja,kukallisia nojatuoleja,kukkatauluja ja muuta naisellista ja vanhahtavaa tavaraa. Olin varma että täytetty äiti istuu yläkerrassa.

Ja yksi mies ei osannut pussata,tuli rohtuneet huulet töröllä ja kieli pilkistäen huulten välistä kohti.

Vierailija
28/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
29/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.

Vierailija
30/30 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mulla oli poikakaveri jonka mielestä mun pimppa haisi ja tuntui pahalta kun oli liian märkä. Menin sitten gynelle itkemään, että mulla on joku tulehdus. Gynen mukaan oli normaali terve pimppa.

Vasta seuraavan poikakaverin kanssa ymmärsin,että ex oli kuvitellut naisen pimpan olevan rutikuiva ja täysin tuoksuton. Yleensä jätkät kokee onnistuneensa kun nainen kostuu,mutta tuo yksi imbesilli luuli että se on jokin sairaus.