Aloin tapailla ihanaa miestä ja menin kertomaan tästä työpaikan kateellisille akoille. Olivat laittaneet muoviämpärin mun työpisteelle 😡
Aloin tapailla ihanaa miestä ja menin kertomaan tästä työpaikan kateellisille akoille.
Olivat laittaneet muoviämpärin mun työpisteen tuolille ja sivuun kirjoittanut tussilla:
"Sperma-ämpäri"
Kateellisia, pikkurintaisia ja katkeria akkoja. Juu toki sen miehen tuntee myös mun työkaverit, mutta mies ei heistä välitä. Aivan lapsellisiakin, selvästi. Oon järkyttynyt.
Kommentit (33)
Ei naisetkaan ihan noin hulluja ole. Tosin työpaikkakiusaaminen naisvaltaisilla työpaikoilla on suorastaan sairasta. Siihen pahuuteen ei moni mies pysty.
En ole antanut miesten tyydyttää itseään minuun 12 vuoteen, ilmeisesti jotkut vielä antavat.
Älä kerro työpaikan akoille mitään. Yritit päästä keulimaan niin sait heti rangaistuksen. Älkää kertoko töissä mitään minkä haluatte säilyvän koskemattomana. Toivottavasti opit nyt tästä. Suomessa joskus on ollut sanonta, se kel onni on se onnen kätkeköön.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro työpaikan akoille mitään. Yritit päästä keulimaan niin sait heti rangaistuksen. Älkää kertoko töissä mitään minkä haluatte säilyvän koskemattomana. Toivottavasti opit nyt tästä. Suomessa joskus on ollut sanonta, se kel onni on se onnen kätkeköön.
Miksi ette voi iloita?
Mitä se niille kuuluu?
Niillä on jo veto pystyssä koska eroatte ja kumpi lähtee duunipaikasta.
En ymmärrä mutta nyt on jotenkin kauhea vimma haukkua kaikkia naisia h uoriksi ja tämä on juuri sitä. Jopa 12-vuotiaat kertovat olevansa lesboja kun juuri nämä "vitsit" ja leimaantuminen horoksi syystä tai toisesta ahdistavat heitä. Oletteko huomanneet samaa?
Ap itse laittanut sen ämpärin sinne kerta tämän jutunkin keksi. Tuskin miestäkään on olemassa. Mutta ainakin mielikuvitus näyttää toimivan. Vaikkei se mitään fiksua olekkaan.
Aloitus on tasoa "haista paska, ap".
"Kell onni on, se onnen kätkeköön." (Eino Leinon runosta.)
Ei olisi kannattanut kertoa.
Työpaikan muijat on muutenkin homofoopisia.
Ap