Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei enään sytytä - mitä tehdä

Vierailija
10.04.2024 |

Antakaa neuvoja mitä tehdä jos miehen vartalo ei vaan sytytä, ei tee mieli. Mies on hoikka ja ajan myötä olen alkanut haaveilla miehestä joka on miehinen, jota tekee mieli, joka ottaa mut otteeseen ja antaa kyytiä.

Naimisissa ollut yli 10v ja ero ei oo vaihtoehto. Itse olen hoikka myös mutta en koe hoikkaa miestäni seksikkäänä tai haluttavana. Tätä jatkunut vuoden. Onko paluuta entiseen vai paheneekohan tilanne vain?

Muita joilla sama ongelma. Seksi tökkii kun halut on menneet. Puutteeseen kyllä kerran viikossa seksi on ok.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele miehellesi ja anna turhia toiveita jollain säälipanoilla. Miehesi tuskin haluaa seksiä vain seksin tähden vaan seksiä sinun kanssasi. Ja jos sinä et tunne halua häntä kohtaan, satutat häntä todella pahasti kun tilanne hänelle selkiytyy ellei ole jo selkiytynyt. 

Eihän ihmisen haluille sinänsä mitään voi ja toista ei voi pakottaa haluamaan toista, jos ei siltä tunnu. Joka tapauksessa, jos teillä noin pitkä liitto takana ja oletettavasti olette olleet yhdessä jo pidempään, niin eikö olisi joka osapuolelle enemmän kuin reilua ja oikeudenmukaista ottaa asia puheeksi mahdollisimman nopeasti ja rehellisesti. Loppupeleissä tuo tilanne tuollaiseen ei tule aiheuttamaan mitään hyvää teille kummallekaan. 

Onko teillä lapsia yms? Joka mukamas estää vaikka eroamisen? Lapset kyllä aistivat jos vanhemmilla ei keskenään ole kaikki ok, enkä usko että miehesi on kovin onnellinen tällä hetkellä myöskään, ellei nyt ole ihan tyhmä. Kyllä sen halun puutteen toisessa huomaa, varsinkin noin pitkän yhdessäolon jälkeen. 

Nyt kissa pöydälle ja puhukaa asiat halki, mitä siinä voit menettää?

Vierailija
22/25 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä ihmisiä, jotka hakevat täällä jotain hyväksyntää paskamaiselle toiminnalleen. Kai nyt jokainen normijärjellä varustettu tajuaa, että tuollaisessa tilanteessa kärsii kaikki ja että asia pitäisi puhua halki. Jos hommaa jatkunut vuoden, niin kyllä se äijäkin varmasti on tajunnut että kaikki ei ole kunnossa. 

Jokainen saa haluta mitä haluaa, mutta kyllä ihmiselle jonka kanssa on jakanut noinkin paljon elämästä pitää asia pystyä kertomaan. Vai mitä pelkäät? Menetät miehen? Se on aina vaarana, mutta se tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa jos ette selvitä asiaa. Ja mitä kauemmin vitkuttelet sitä rumempaa se loppu tulee olemaan. Ei miehet ole mitään aivottomia panokoneita vaan meilläkin on tunteet, myös me miehet haluamme tuntea itsemme halutuksi ja kaipaamme ihan samanlaisia asioita monella tapaa kuin te naisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä ihmisiä, jotka hakevat täällä jotain hyväksyntää paskamaiselle toiminnalleen. Kai nyt jokainen normijärjellä varustettu tajuaa, että tuollaisessa tilanteessa kärsii kaikki ja että asia pitäisi puhua halki. Jos hommaa jatkunut vuoden, niin kyllä se äijäkin varmasti on tajunnut että kaikki ei ole kunnossa. 

Jokainen saa haluta mitä haluaa, mutta kyllä ihmiselle jonka kanssa on jakanut noinkin paljon elämästä pitää asia pystyä kertomaan. Vai mitä pelkäät? Menetät miehen? Se on aina vaarana, mutta se tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa jos ette selvitä asiaa. Ja mitä kauemmin vitkuttelet sitä rumempaa se loppu tulee olemaan. Ei miehet ole mitään aivottomia panokoneita vaan meilläkin on tunteet, myös me miehet haluamme tuntea itsemme halutuksi ja kaipaamme ihan samanlaisia asioita monella tapaa kuin te naisetkin.

Se, että miehetkin haluaisivat kokea olevansa haluttuja on ihan totaalinen tabu. Meillä vaimo haukkui vuosia kuinka olen surkea kaikinpuolin ja seksiä oli hyvin vähän, välillä kuukausienkin taukoja. Sittemmin vaimo kävi pettämässä ja halut palautui. Harmi kyllä, vuosia kestänyt haukkuminen ja vertaaminen muihin jätti minuun jäljen. Ajatus siitä, että olen vastenmielinen luuseri siirtyi hänen päästään omaan päähäni. Pahimmillaan koen jopa syyllisyyttä siitä, että olen harrastanut seksiä naisten kanssa ja mietin kuinka vastenmielistä sen on täytynyt olla. Toisinaan saan ajatukset tausta-alalle ja pystyn nauttimaan seksistä normaalisti. Toisinaan seksistä on suorittamista, jota teen lähinnä vaimon tyydyttämiseksi samalla kun olen sisälläni onneton.

Vierailija
24/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen perusluonne on olla tyytymätön. Sulla se oli sitten tuo ensimmäisenä.

Vierailija
25/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa missä en sytytä naistani enään sytytin ensimmäisen vuoden ja sit loppui

syökö hän e-pillereitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän