Jos mies ei enään sytytä - mitä tehdä
Antakaa neuvoja mitä tehdä jos miehen vartalo ei vaan sytytä, ei tee mieli. Mies on hoikka ja ajan myötä olen alkanut haaveilla miehestä joka on miehinen, jota tekee mieli, joka ottaa mut otteeseen ja antaa kyytiä.
Naimisissa ollut yli 10v ja ero ei oo vaihtoehto. Itse olen hoikka myös mutta en koe hoikkaa miestäni seksikkäänä tai haluttavana. Tätä jatkunut vuoden. Onko paluuta entiseen vai paheneekohan tilanne vain?
Muita joilla sama ongelma. Seksi tökkii kun halut on menneet. Puutteeseen kyllä kerran viikossa seksi on ok.
Kommentit (25)
Kyseessä on oletettavasti se, että olet lesbo.
Sulje silmäsi ja ajattele minua. Minulla on 100 kiloa elopainoa ja rehevä ryijy rintalihasten peittona. Mutta oikeasti, käske miehesi salille, osta salikortti lahjaksi. Vähän kun mies saa hauista, alkaa taas miellyttää vaativaa silmääsi. Seksiasiat kannattaa ottaa puheeksi. Ehkä miehesi luulee, että tykkäät hellästä sivelystä ja pidättyy siksi kovemmista otteista, joista hän oikeasti haaveilee.
Samaistun täysin ap. Itsellä ihan sama tilanne, mutta tämä jatkunut pidempään ja mennyt pahemmaksi. En näe mitään ratkaisua ongelmaan.
Vika on se, että kirjoitat enään eikä enää. Suhteesi on tuomittu. Ei voi kukaan innostua sinusta ja silloin sinäkään et innostu.
En ymmärrä tätä asiaa, että kun puoliso ei enää sytytä, niin ero ei ole vaihtoehto. Tietenkin hyvä yrittää korjata asiat, eikä erota suinpäin. Mutta monet sinnittelee vaikka maailman tappiin huonossa suhteessa. En ymmärrä.
Miten lahna voi kyllästyä haukeen?? Paitsi jos sattuu olemaan lesbo lahna?
1. Tule ulos kaapista.
2. Eroa miehestäsi.
3. Ala sekstaamaan naisten kanssa.
Mutta kaikken tärkeimpänä pointtina pidän sitä, että älä kysele tyhmiä jollain keskustelupalstalla vaan yritä saada ihan itse tehtyä päätöksesi.
Mistä hel......ä näin "ero ei ole vaihtoehto" juustopäitä oikein tänne sikiää ihan joka viikko.
Unohda sairaat himosi ja keskity perhe-elämään.
sä ap valehtelet sun miehelle koko ajan. eroa, ei sun miehesikään halua olla sun kanssa, kun saa tietää, että et halua sitä enää. ainakin jos sun miehellä on pallit, henkiset sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
1. Tule ulos kaapista.
2. Eroa miehestäsi.
3. Ala sekstaamaan naisten kanssa.
Mutta kaikken tärkeimpänä pointtina pidän sitä, että älä kysele tyhmiä jollain keskustelupalstalla vaan yritä saada ihan itse tehtyä päätöksesi.
Mistä hel......ä näin "ero ei ole vaihtoehto" juustopäitä oikein tänne sikiää ihan joka viikko.
Kyllä täältä saa hyvää vertaistukea. Muutama vuosi sitten sain täältä hyviä kommentteja omaan silloiseen suhteeseeni, kun en ymmärtänyt avopuolisoni käytöstä ja olin ahdistunut. Saman kokeneet ihmiset, miehet ja naiset kertoivat, mitä samat asiat olivat heidän suhteessaan tarkoittaneet. En ollut halunnut uskoa avopuolisoni pettävän, mutta vinkkejä saatuani tutkin asiaa tarkemmin, ja näin todella oli. Vertaistuki on tärkeää, kun itse on vähän hukassa.
Halusin jotain ja nyt haluan jotain muuta, mutta mies ei muovaudu halujeni mukaiseksi. Mikä avuksi? T: nainen
Se ei ole mies.
Kulissa elävä homo tai bi.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mies.
Kulissa elävä homo tai bi.
Näin se on.
Kyllä sen sitten tietää ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä asiaa, että kun puoliso ei enää sytytä, niin ero ei ole vaihtoehto. Tietenkin hyvä yrittää korjata asiat, eikä erota suinpäin. Mutta monet sinnittelee vaikka maailman tappiin huonossa suhteessa. En ymmärrä.
Jos olet keskiverto ihminen, niitä ihmisiä riittää. Jos olet hyvin tyhmä tai hyvin älykäs tai hyvin ruma tai hyvin kaunis, sitä uutta parempaa on vaikea löytää. Siksi pettämiseen riittää omat kriteerit alittava henkilö. Pitkään parisuhteeseen halutaan se omat kriteerit ylittävä henkilö. Siksi eroja ei tehdä ja mieluummin petetään, jäädään kiinni ja erotaan...
Olen suhteessa missä en sytytä naistani enään sytytin ensimmäisen vuoden ja sit loppui
Moni epäilee lesboksi tai bi seksuaaliksi. AP kaipaisi miestä jolla miehekkäitä piirteitä. Minusta tuo on on hyvin tyypillinen hetero naisen piirre. Itse miehenä pidän naisista joilla tyypillisiä hetero piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Samaistun täysin ap. Itsellä ihan sama tilanne, mutta tämä jatkunut pidempään ja mennyt pahemmaksi. En näe mitään ratkaisua ongelmaan.
Kyllä tämä on kotona huomattu
Mistä päin olet? Sulle on juuri nyt tyrkyllä seitsemän oikein arjen syntisessä lotossa.
T: Mies Pirkanmaalta
AP on varsinais-Suomesta ja se on mun vaimo
Sanoisin että siinä miehessäsi hiertää nyt jokin muu asia, hänestä ehkä puuttuu miehekkyys jossakin muussa asiassa? Onko jotenkin huono hoitamaan asioitansa tms? Vaikea ajatella, että jos hän on 9 vuotta sinusta ollut ihan haluttava, se olisi yhtäkkiä muuksi muuttunut ilman jotakin muuta syytä. Oletko ollut itsellesi ihan rehellinen siinä, mitä ajattelet miehestäsi muuten?
Tuo että haluaisit miehen joka antaa sulle kyytiä, toisaalta paljastaa sen että et vaan ole tyytyväinen teidän seksiin, ja sitten kenties olet laittanut syyksi tuon ulkonäköasian. Muna vai kana, sinä taidat sen parhaiten tietää.