Missä asuissa ja asusteissa nukutte
Otetaanpa tähän ketjuun että missä vermeissä sitä nukutaan ja onko eroa sinkuilla ja parisuhteilijoilla.Nukkuukohan kukaan enää kunnon pyjamassa jolla en tarkoita paitulia.Entä kuka ottaa korvarenkaat veks ja kuka jättää, ja miksi.Tämä ketju syväanalysoi ihmisen pohjia myöten.
Kommentit (44)
Alasti muuten mutta pitää aina olla villasukat jaloissa.
m53
Vierailija kirjoitti:
Puuvillatrikoinen lyhythihainen aluspaita ja flanellihousut best.
N44, sinkku
Pehmät sukat. Ei muuta.
N40
Vierailija kirjoitti:
Munasillaan aina ja ikuisesti.
Toivottavasti vaihdat usein lakanat.
Vierailija kirjoitti:
Paituli, ei pikkareita. Talvella myös villasukat.
Anteeks, en tiedä miksi mutta musta "paituli" ja "pikkarit" on sanoina ällöttäviä.
Alasti. Kuukautisten aikaan pikkuhousuissa. Toki jos on vieraita taloudessa, niin peittävä toppi ja pikkuhousut, ja hiippailen vessaan peittoon kääriytyneenä.
Miten lävistyskorujen kanssa voi nukkua.Niinkuin vaikka napakorun.Eikö se ole hankala ja paina jos kiehahtaa mahalleen?Uteliaisuudesta kysyn.Onhan ne hienoja vaan milloin hankalia...
Mulla nukkuessa aina pelkät hammaskiskot mutta ne eivät kai asuste.Alasti nukun,avioliitossa mutta äijä kuorsaa niin nukun omassa huoneessa.Ja kyllä mä kuorsaan myös.Ja puhun unissani.
Iso t-paita, ei mitään housuja. Olen suhteessa, mutta nukun yleensä yksin.
Mulla kunnon pyjama.Korvikset yötä päivää.
Suosittelen kerrospukeutumista jos on nukkumisen kanssa ongelmaa.
Talvella pitkä yöpaita ja villasukat, alupökät on tai ei ole. Kesällä paituli ja alupökät tai alasti. Vain kotona oon alasti jos oon. Korvikset riisun ja kaulaketjun pidän. Yleensä riisun myös älyrannekkeen. Ja naimisissa oon.
Aika moni ketjun parisuhteilijoista nukkuu yksin.
Vierailija kirjoitti:
Talvella pitkä yöpaita ja villasukat, alupökät on tai ei ole. Kesällä paituli ja alupökät tai alasti. Vain kotona oon alasti jos oon. Korvikset riisun ja kaulaketjun pidän. Yleensä riisun myös älyrannekkeen. Ja naimisissa oon.
Hyi, etkö sä kuristu siihen kaulaketjuun?
Talvella tässä torpassa on kylmä. Silloin yövaatteina on villakerrasto, collegevaatteet, kahdet villasukat, pipo, lapaset. Näin keväämmällä ribbi leggingsit, pitkähihainen puuvillapaita, villasukat. Kesällä asu vapaa eikä pakollinen, usein t paita tai paituli. Koruja en käytä. Sinkkutalous, jossa petiä lisälämmittää koira ja kissa.
Alasti yli 25 vuotta jo eli siitä asti kun muutin lapsuudenkodista pois, ei väliä parisuhdestatuksella. Korviksia en pysty pitämään pitkään kerrallaan, joten yöksi aina pois, johtuu osin siitä varmasti, kun käytän niin harvoin ja kun käytän, nappikorutkin ovat aika isoja.
Alasti nukun ja on ruskeita vauhtiraitoja lakanoissa.
Lämpimällä t-paidassa ja alushousuissa, viileällä t-paidan sijasta iso huppari. Koruja en käytä, mutta ranteeseen pujotain hiuslenkin kun olen avannut hiukseni yötä vasten.
Paituli, ei pikkareita. Talvella myös villasukat.