Onko suurimmalla osalla naisista posliini?
Siis sileä ja tasaisen vaalea iho, kun karvat on poistettu?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Posliinipimpsa näyttää hirveältä. Hyi helvattu🤢🤮🤢🤮
Minkä ikäinen naisoletettu sinä olet? Miehet ovat joka tapauksessa yleensä eri mieltä.
On, Sexpon mukaan 63,7% naisista on posliini.
Mulla on karvoja joka puolella ja paljon, rinnoissakin tai no oikeastaan nännien ympärillä on muutamia paksuja mustia karvoja. Pantu on silti eri miesten kanssa.
Minulla on tuuhea pehko, käytän karvankasvua tukevaa ja karvaa pehmentävää öljyä suihkun jälkeen. Karvattomaksi ajelu lisää infektioita ja aiheuttaa näppyjä alapäähän. Ja on tavattoman työlästä joka päivä.
Ja suuri syy: posliinin perään olevat miehet ovat yleensä kuin pikkupoikia sängyssä, aivan surkeaa itsekästä säheltämistä. Kunnon miehet ketkä haluaa aikuista naista ei höyläyksen perään ole olleet.
N23
Kaikilla naisilla on nykyään posliini
Vierailija kirjoitti:
Mulla on karvoja joka puolella ja paljon, rinnoissakin tai no oikeastaan nännien ympärillä on muutamia paksuja mustia karvoja. Pantu on silti eri miesten kanssa.
Lisäyksenä se, että yleensä talvisin en ajele sääriäkään, ainoastaan kesäisin. Jos kesällä menen uimaan niin siistin uimapukualueen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuuhea pehko, käytän karvankasvua tukevaa ja karvaa pehmentävää öljyä suihkun jälkeen. Karvattomaksi ajelu lisää infektioita ja aiheuttaa näppyjä alapäähän. Ja on tavattoman työlästä joka päivä.
Ja suuri syy: posliinin perään olevat miehet ovat yleensä kuin pikkupoikia sängyssä, aivan surkeaa itsekästä säheltämistä. Kunnon miehet ketkä haluaa aikuista naista ei höyläyksen perään ole olleet.
N23
Tarkoitit varmaan N53?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla on nykyään posliini
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kaikkien nimi Kalevi?
Kysyn ystävän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Näppyläinen sänki.
Näppyläinen sänki tulee jos ajaa huolimattomasti. Pitää olla hyvät välineet ja voidetta ajatulle iholle jos (kun) on herkkä iho sielä alhaalla. Kyllä miehillekin tulee näppylöitä parranajon jälkeen jos on huono terä tai runnoo liian kovaa tai ilman kosteutusta.
Marinillakin on posliini ja Purralla rämeviidakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppyläinen sänki.
Näppyläinen sänki tulee jos ajaa huolimattomasti. Pitää olla hyvät välineet ja voidetta ajatulle iholle jos (kun) on herkkä iho sielä alhaalla. Kyllä miehillekin tulee näppylöitä parranajon jälkeen jos on huono terä tai runnoo liian kovaa tai ilman kosteutusta.
Tulee vaikka tekisi mitä ja kuinka huolellisesti tahansa. Joidenkin iho ei vaan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppyläinen sänki.
Tulee vaikka tekisi mitä ja kuinka huolellisesti tahansa. Joidenkin iho ei vaan kestä.
Jos on niin herkkä iho, niin sitten niitä näppylöitä tai paiseita tulee kyllä karvojenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Posliinipimpsa näyttää hirveältä. Hyi helvattu🤢🤮🤢🤮
Entä miehen seisomaton kurttutötterö kananlihalle josta valuu ne nahka pussit persreijän päälle. Hyi helvattu 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppyläinen sänki.
Jos on niin herkkä iho, niin sitten niitä näppylöitä tai paiseita tulee kyllä karvojenkin kanssa.
Ei tule.
Vierailija kirjoitti:
N23
Aikuista? Sinun aivotkin kehittyvät vielä pari vuotta.
No ei todellakaan. Jos on ajeltu, niin täynnä näppyjä ja päivän päästä sänki. Oletko hieman yksinkertainen, runkkariko olet?
Mullakin navasta polviin karvahousut! Ihan parasta, pysyy talvella lämpimänä ja kesällä viileänä.