Hei tänään alkaa telkusta Frendit!
Koko sarja alkaa taas alusta jippiiiiii 🥳
Kommentit (29)
Jee, Frendit pyörii ikuisesti. Siis ikuisesti, oikeasti.
Miksei nähdä jotain muuta klassikkoa vaihteeksi, esim. Frasier?
Onko se jossain vaiheessa loppunut? Aina kun selaan kanavia, niin yhdellä ja samalla on aina Frendit menossa!
Nelonen näytti frasieria uusintana noin 10 vuotta sitten viimeeksi. Mutta nelonen ei oikeen nykyään muutenkaan juuri mitään ulkomaalaisia tv sarjoja näytä. Varmaan liian kalliita niille ulkomaalaiset tv sarjat.
Huoh. Ja kohta alkaa taas jokakesäinen Uunojen ja Bondien uusintakierros.
Monesko kerta jo? Samoin kumman kaa tullu miljoona kertaa. Vois jo tulla jotain muuta.
Olisi paljon erinomaisia komediasarjoja, joita ei ole koskaan esitetty Suomen kanavilla. Onneksi netissä on laaja valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Ja kohta alkaa taas jokakesäinen Uunojen ja Bondien uusintakierros.
Älä unohda Poliisiopistoja.
Joko taas!
Olis paljon muitakin sarjoja mitä voisi tulla kuten: tyttökullat, näkemiin vaan muru, alf,
kate&allie, taistelupari, safiiri ja teräs. ym ym.
Frendit on kuin ihmisen sielu . Ikuinen ja loppumaton joka lähtee aina alusta. Uudestaan ja uudestaan ja uudestaan
Oi ihanaa! Sitä ei olekkaan tullut pitkään aikaan.. eiku.....
Jessus, keksisivät jotain muuta kuin iänikuiset frendit.
Vierailija kirjoitti:
Monesko kerta jo? Samoin kumman kaa tullu miljoona kertaa. Vois jo tulla jotain muuta.
Ai Kumman kaa tullut miljoona kertaa ja minä en ole nähnyt kertaakaan sitten vuoden 2004 jälkeen.
No sehän pyörii ihan koko ajan.