65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja eläkeläistalouksissa on jo lähes puolet koko maan varallisuudesta
"65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja ylipäätään eläkeläistalouksissa on nyt jo lähes puolet koko maan varallisuudesta. Yksinkertaisesti epäreilu ajatus, että juuri eläkeläiset olisivat kategorisesti sopeutustoimien ulkopuolella"
Kommentit (2622)
Ei kenellekään mitään vainotuksi tulemisen tunnetta itsestään tule.
Vaan tulee siitä, kun nämä vainoajat tulevat sanomaan, että työttömyys on kestänyt niin kauan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin on päähänpinttymä ulkoiluttamisesta. Hienosto rouvat eivät itse hoida lapsiaan lainkaan. Heillä on lastenhoitaja, joka hakee lapsen päiväkodista ja hoitaa illalla. Ei heiltäkään lapsia ole otettu sijaiskoteihin.
Niin, toi oli ennen, mutta nyt hoidetaan itse.
Sun pitää ulkoilla taloyhtiön pihalla, että mummot näkevät, että lapsi pääsee pihalle.
Lastensuojelua ei edes ole aina ollut.
Lastensuojelu on ollut kyllä aika pitkään. Onhan noita huostaanottoja ollut tosi pitkään. Lisäksi mun tuttuni teki omasta lapsestaan lastensuojeluilmoituksen. Lapsi oli syntynyt 1990-luvulla. Hän alkoi käyttämään huumeita, eikä mikään auttanut. Lopulta äidin oli tehtävä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin on päähänpinttymä ulkoiluttamisesta. Hienosto rouvat eivät itse hoida lapsiaan lainkaan. Heillä on lastenhoitaja, joka hakee lapsen päiväkodista ja hoitaa illalla. Ei heiltäkään lapsia ole otettu sijaiskoteihin.
Sun pitää ulkoilla taloyhtiön pihalla, että mummot näkevät, että lapsi pääsee pihalle.
Sinä olet harhainen. Mummoillakin on oma elämä, omat lapset, lapsenlapset, omat huolet. Et ole heidän elämänsä keskipiste.
Jos olet jonkun naapurin kanssa huonoissa väleissä, älä yleistä.
Jos asut sijoitusasunno
Ei voi olla mummo jos ei ole lastenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita hoitajia on nykyäänkin hienostoperheissä, Helsingin Katajanokan hienostoperheissä ainakin on.......
Hyvä äiti ulkoilee itse lasten kanssa.
Nämä ovatkin sitten huonoja, koska lähtevät itse samaan aikaan ostoksille Stockamannille tai menee kahville johonkin hienoon kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelu on ollut kyllä aika pitkään. Onhan noita huostaanottoja ollut tosi pitkään. Lisäksi mun tuttuni teki omasta lapsestaan lastensuojeluilmoituksen. Lapsi oli syntynyt 1990-luvulla. Hän alkoi käyttämään huumeita, eikä mikään auttanut. Lopulta äidin oli tehtävä jotain.
Lastensuojelua ei ollut, kun nyt eläkkeellä olevilla oli lapsia.
2-vuotiaat saattoi olla muiden lasten kanssa pihalla ulkona ilman äitiä. Nykyään tulisi lasu.
On jos äitejä syyllistetään, niin kyllä eläkeläisiäkin. Sinun syy...... Koskaan ei osaa olla tai elää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenellekään mitään vainotuksi tulemisen tunnetta itsestään tule.
Vaan tulee siitä, kun nämä vainoajat tulevat sanomaan, että työttömyys on kestänyt niin kauan jne.
Siis jäät juttusille, olet kertonut itsestäsi ja sitten valitat että sinua vainotaan.
Ainahan voi mennä menojaan, on vähän kiire. Kehitä taitojasi tulla toimeen naapureiden ja tuttujen kanssa ja työelämässä.
Kannattaa kyllä myös miettiä itse, onko tuo vainoaminen todellista vai päässä keksitty asia. Ehkä mielenterveystoimisto voisi auttaa ymmärtämään asioiden mittasuhteet.
No, tottakai pitää itse hoitaa lapsi eikä palkata mitään varaäitiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kyllä myös miettiä itse, onko tuo vainoaminen todellista vai päässä keksitty asia. Ehkä mielenterveystoimisto voisi auttaa ymmärtämään asioiden mittasuhteet.
Niin, mummoa joka vainoaa toisia rappukäytävässä. Eläkepäivät voi viettää Niuvanniemessä, taloyhtiö voi vuokrata eläkeläisen asunnon siksi aikaa.
Minulla mitään käsitystä talon alle eläkeikäisistä ovatko töissä vai työttömiä, missä töissä, asuvatko yksin tai kaksin.
Käsitätkö, kaikkia ei kiinnosta tuntemattomat ihmiset kuten sinua kaikki mummot.
Kun sun lapsesta tehdään lasuja kerrostalossa niin voit miettiä onko vika sun omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mummoa joka vainoaa toisia rappukäytävässä. Eläkepäivät voi viettää Niuvanniemessä, taloyhtiö voi vuokrata eläkeläisen asunnon siksi aikaa.
Miksi taloyhtiölle kuuluisi sairaalassa olevan mummon asunto? Sulla menee lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla mitään käsitystä talon alle eläkeikäisistä ovatko töissä vai työttömiä, missä töissä, asuvatko yksin tai kaksin.
Käsitätkö, kaikkia ei kiinnosta tuntemattomat ihmiset kuten sinua kaikki mummot.
Minua ei kiinnosta mummot.
Mutta mummot haluaa kiusata ja ahdistella muita kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi taloyhtiölle kuuluisi sairaalassa olevan mummon asunto? Sulla menee lujaa.
No, tottakai, kun se eläke menee Niuvanniemen maksuihin, ei se ilmaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taloyhtiölle asia jotenkin kuuluu?
Etkö sä tiennyt, että kun maksukatto tulee täyteen niin sairaala perii senkin jälkeen vuorokausimaksun, mutta hinta on alennettu, 22,80 vuorokausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tottakai kuuluu, kun se eläke menee sairaalamaksuihin ja yhtiövastike pitää myös maksaa eli asunto pitää vuokrata.
Ei kaikilla mummoilla ole lapsenlapsia.