Tein testin koska ystävä ottaa yhteyttä
Ja niin siinä kävi että viikot kuluvat ja edes viestiä ei tuu.
Ihmettelen.
Meidän piti lähteä yhdessä matkalle, sekin on nyt auki että koska mennään.
Kaikki muut tutut pitävät yhteyttä, ystävyys on vuorovaikutteista normaalisti.
Kommentit (26)
Minäkin ihmettelen, millainen jankkaaja jaksaa tehdä tästä aloituksia yhä uudestaan ja uudestaan? Ja millaiset tyypit jaksaa päivästä toiseen vastata ja valittaa vastaamattomista kavereistaan?
Olette kyllä ansainneet toisenne.
Älä testaile. Puhu suoraan, jos on jotain puhuttavaa.
Sä et voi tietää, jos esim. ystäväsi voimavarat sosiaaliseen kanssakäymiseen on aivan loppu, ja hänen prioriteetti on vain selvitä hengissä.
Masennus/ahdistus/stressi ei välttämättä näy ulospäin.
Näin se valitettavasti menee. Huomasin itse saman ja aloin pitämästä yhteyttä muihin aktiivisesti. Loppujen lopuksi jäljelle jäi, vain muutama ystävä. Kun lopetin kaverien kuskaamisen ja rahan lainaamisen, loppui kyllä soittelukin.
Minäkin tein testin alkaen n. 7 vuotta sitten. Soitin silloin ystävälleni, kun hän täytti vuosia ja olisin jutellut pitempäänkin, mutta hän sanoi että sisko tulee justiinsa kylään ja että hän itse soittaa minulle myöhemmin.
Tähän päivään mennessä hän ei ole soittanut, eikä millään muullakaan tavalla ole ottanut yhteyttä. Minä olin ollut aina se, joka otti yhteyttä. No, nyt ei olla oltu missään tekemisissä, en myöskään ole ottanut yhteyttä ja odotan edelleen soittoa.
Minä olen huono pitämään yhteyttä kavereihin, koska minulla on niin huono itsetunto. Pelkään, etteivät kuitenkaan halua nähdä minua tai, että häiritsen kun kyselen kuulumisia. Yritän päästä tästä yli, mutta vaikeaa on.