Orpo ampui Purran eläkevouhotuksen alas, hienoa!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010350724.html
Eripura on alkanut, Purralle näytettiin kaapin paikka ja Purra osoitti osaamattomuutensa, koska eläkkeisiin puuttuminen ei tuo säästöjä ja työryhmä jo miettiin järjestelmän kehittämistä, hallituksen itse asettama työryhmä.
Purra on moukka!
Kommentit (58)
Valtiohan ei maksa muita eläkkeitä kun kansaneläkettä joten en tiedä miten se toisi rahaa valtiolle? Mielummin kovempi veroitus yli 4000€ eläkkeisiin. Pienet eläkkeet pitäisi jättää koskematta.
Mikäli työmarkkinarähinää ei olisi ollut, Orpo ei olisi tähän suostunut, piti vetää jotain takaisin, mutta riisto ei työmarkkinoilla tähän lopu, onneksi sentään ymmärsi pitää sormensa poissa eläkejärjestelmästä, tarpeeksi ovat jo rulettia pelanneet ja niissä pöydissä, joihin eivät edes kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska itsekin sanoit, että kaikkien tulee osallistua. Jos köyhiltä viedään vähästään, niin totta hitossa rikkailtakin kuuluu ottaa entistä enemmän.
Miltä kuullostaa 43% tuloverotus mitä nyt makselen. Paljon itse kerrytät veroja tuloistasi?
Mun veroprosentti on 7,5, olen eläkkeellä. Sulla ei taida kuitenkaan olla huolta toimeentulosta?
Senkun näkee totuuden sitten paljonko leikataan,ruuastahan se on pois sitten.
Perussuomalaisten kannatus sukeltaa ja jäseniä katoaa puolueesta. Vaikuttaa siltä, että Purra haluaa hajottaa hallituksen kehysriiheen. Sitten voikin uhriutua ja syyttää kaikesta kokoomusta.
Siis näitä asioitahan valmistellaan koko ajan. Orpo vain totesi, ettei niihin puututa nyt tulossa olevassa kehysriihessä.
Eläkkeitä tullaan laskemaan, ja eläkeikää nostamaan.
Taas yksi petetty vaalilupaus.
Kannattaa katsoa Ek:n sivuilta mitä on tulossa...
Mitä se Purra siellä sooloilee? Taisi valta nousta hattuun.
Loistava otsikko. Näin jo mielessäni, kuinka Pete salakuljettaa revolverin eduskuntaan. Varmistaa huoneessaan rullan ja kävelee tyynesti - riikan- ovelle. Koputtaa, astuu sisään ja sanoo: et vastannut rakkauteeni. Ampuu kolme luotia rintaan ja asettelee piipun ohimolleen. Kädet täristen hikisenä epäonnistuu laukauksessa. Motiivia kysyessään poliisi tiedottaa: jotenkin ne sakset ja menehtyneen söpöliiniyis yhdessä työmarkkinatilanteen tilanteen kannsa ovat suistaneet vastaajan tällaiseen psykoosiin. Tutkimme myös Pro Markkinatalous ry.n osuutta - että onko sieltä käskytetty ja tämmöstä. Japen meemikuvia ja Romakkaniemen fanitusta nyt ainakin havaittu.
Veroja on nostettava,rikkaimmilta eläkeläisilta,ei heillä joku 100 euroo tunnu.
Sairailta pieneläkeläisiltä ei,ruoka tai lääkkeet pahenee vain.
Orpo pullistelee tuolla ,hännystelee rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
No koska itsekin sanoit, että kaikkien tulee osallistua. Jos köyhiltä viedään vähästään, niin totta hitossa rikkailtakin kuuluu ottaa entistä enemmän.
Ei viedä. Ei ole mistä viedä. Valtio vaan ottaa omiansa takaisin. - Ja ei kuulu. Ansaitkoon vaan jokainen oman palkkansa ja eläkkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuullostaa 43% tuloverotus mitä nyt makselen. Paljon itse kerrytät veroja tuloistasi?
Mun veroprosentti on 7,5, olen eläkkeellä. Sulla ei taida kuitenkaan olla huolta toimeentulosta?
Minulla on 18,5 %, vituttaa maksaa alle 2000 € eläkkeestänoin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa? Voi hyvänen aika.
Purra tuo hullu saksikäsi leikkuri!