Jokin mieleen jäänyt asia seksipartnerista
Niin, onko palstalaisille jäänyt jostakin seksipartnerista, satunnaisesta tai pidempiaikaisesta jokin asia erityisesti mieleen? Vastaukseen etunimi ja mieleen jäänyt asia.
Kommentit (43)
Estoton pissailu vähän joka tilanteessa ja paikassa. Ja paljastelu.
Eräällä naisella oli satiaisia. Niistä treffeistä jäi mukava kutina.
Nuorempana eräs fuckbuddy kävi luonani heltesenä kesäpäivänä. Kun hän pyllisti eteeni pantavaks, se hyvin hionneen pyllyreiän tuoksu oli jotain niin uskomattoman kiihottavaa että laukesin ehkä minuutissa. En ole yhtä voimakasta ja kiihottavaa tuoksua sen jälkeen muilta naisilta tavannut
Polyamorinen hyväksikäyttäjä valehteli, pakotti tekemään asioita joita en olisi halunnut tehdä, kontrolloi, manipuloi ja kutsui itseään eettisesti monisuhteiseksi. Menetin kaiken ja traumatisoiduin, terapeutit ovat todenneet etten todennäköisesti ikinä toivu noista kokemuksista. Jäi hyvin mieleen.
Tapasin baarissa naisen, Marian ja tietysti hänen kämpille sitten mentiin. Mentiin sänkyyn, riisuttiin ja naisella halutti seksiä niinkuin itellänikin, mutta tiesin että ei ota eteen siinä kännissä. Mainitsin asiasta, mutta nainen tuumaili että kokeillaan kuitenkin. Hän tuli minun päälle, työnsi suuret rintansa kasvoilleni imettäviksi ja siitä lähti kohti alakertaa niin, että ne ihanat tissit hieroi rintaani, vatsaani, alakertaani. Niin hän siinä hyvin vähän aikaa antoi suuseksiä ja kappas, elimeni seisoi kivikovana, nainen ihan jonkin verran ylpeänä. No pantiin ja hyvää seksiä olikin. Aamupäivällä kun heräiltiin tuumasin että olit kyllä hyvä ottamaan suihin, et sitten kehtais ottaa uudestaan. Nainen oli otettu asiasta ja siitä kiepsahti haaroväliini touhuamaan. No, sopiva krapula päällä niin eihän hän kerennyt kuin hipaista minua ja taas olin täydessä tanassa. Tällä toisella kerralla tunsin kuinka loisteliasta liikettä hänen kielensä sekä pehmeät huulensa tekivät, se oli kuin jostakin oppikirjasta jota en ole ennen kokenut. Tämän suusession jälkeen nainen vielä imaisi kertaalleen minut kovaksi niillä ihanilla taidoilla ja harrastettiin ihan oikeaa seksiä, puolin ja toisin päästiin päälle, molemmat saatiin :)
Eräs nainen sai ratsastaessa hyvin herkästi. Ratsastusta jatkui pitkään ja hän sai monta kertaa. Kymmeniä vuosia aikaa, mutta silti mukava muisto mielessä.
Tästä on jo kauan, olimme ravintolassa isommalla porukalla. Itse olin poikamies ja erään kaverini vaimo alkoi jossakin vaiheessa puhumaan, että Pekka ei paa häntä riittävästi, ja ennusti tästäkin illasta että Pekka sammuu ja hän haluaisi panoa. Se kysyi minulta, että jos hän iskee jonkun äijän, hoidanko Pekan kotiin. Pian sovimme että mennään porukassa ja minä panen hänen kanssaan. Niin sitten lähdettiin, Pekka kannettiin taksista sänkyyn, hän oli sammunut autoon. Me ruvettiin panemaan. Irma oli hyvän näköinen ja vähän päälle 20. Parin tunnin päästä pantiin edelleen, minulla oli kerran tullut. Kulli seisoi kuitenkin edelleen, joten jatkoimme panoa. Irma oli hyvillään ja kiitollinen. Olimme jutelleet avoimesti hän kertoi olevansa usein tosi puutteessa. Hän kysyi minulta, että voisinko järkätä jonakin päivänä erään kaverini myös tänne. Se oli Esko, naisten suosikki, hyvännäköinen tyyppi. Irma kysyi jopa sitä, että voisinko soittaa Eskolle ja kysyä asiaa. Oli jo keskiyö ja tunsin vähän mustasukkaisuutta joten sanoin että en voi keskiyöllä soittaa. Myöhemmin ajattelin, että itse olin pilluvarkaissa ja tunsin mustasukkaisuutta... Paanimme myöhemminkin, mutta olimme silloin aina selvinpäin, niin Irmakaan ei viitsinyt kyselle muita panijoita.
Yksi Maria maistui ihan mansikkajäätelöltä. Ja karvat olivat kovia kuin koiran harjassa.
90-luku. Silloin kun löysi itsevarmuutensa naisten suhteen ja alkoi heitellä varsin suoria ehdotuksia parin heipan jälkeen.
Laivalla aamuyöstä eräs leijonanharjahiuksinen nainen raahasi minut hyttiinsä, kun tanssilattialla tunsi seisokkini ja vähän ehdin kehua häntä seksikkääksi. Koko aamuyö naitiin, kunnes hyttisiivoojat häätivät pois laivasta. Pimppi oli upea sileä, tiukka tuppi ja jokainen työntö oli kuin ensimmäinen tiukkaan lihaan. Nainen laukesi useasti ja minullekin upein seksikokemus, vaikka laukeaminen jäi, kun pidättelin liian pitkään.
Ekalla poikaystävällä iso ***.
Sitten yksi joka halusi panna 10 kertaa yössä 🤣🤣
Sitten öö. En viitsi enempää kertoa
Eka kosketukseni naisen vulvaan ja vaginaan 18-vuotiaana samanikäisen Lauran kanssa. Mulla ei seissyt kortsun kanssa kun oli känni ja jännitti, mutta sormet työskenteli varmaan pari tuntia litimärässä pimpissä. Se tapahtui perjantai iltana ja muistan, että vielä sunnuntainakin oli mieto pilluntuoksu sormissa. En tainnut haluta eroon siitä liian nopeasti liialla pesemisellä 8) 😁
Yksi mies, jota tapailin, piti aivan älyttömän seksikästä ääntä aina lauetessaan. Aina kun se tapahtui, keskityin ainoastaan kuuntelemaan, se oli niin ihanaa.
Rehellisesti sanottuna iso varustus ja urheilijavartalo. Se kulli oli jotain käsittämätöntä. Samalla valtavan miehekästä ja komeaa ja samalla vähän pelottavaa, kun hän kiihkoili raskaasti suudellen ja tiesin, että sitä sovitellaan kohta minuun. Mies oli kuin kasvanut sen kylkeen, kuin veistos, kuin siinä Erikssonin kappaleessa: "olet nuori, täynnä voimaa, katsot minuun kutsuen, en estele tuun syliis sykkivään". Hän vaan toi sen sykkeensä minua vasten, hyväilin enkä estellyt kaikesta jännityksestä huolimatta. Ne itsevarmat otteet nuoresta iästään huolimatta saivat minut sekaisin. En muista koskaan antautuneeni noin ja ottaneeni vastaan hänet, kun hän alkoi naimaan armottoman rytmikkäästi. Hän osasi jotenkin ihmeesti tehdä sen niin, ettei se sattunut yhtään vaan tuntui aivan hurjan hyvältä. Rakastelimme kuudesti sinä iltana. Ekan kerran siinä seisoviltaan seinää vasten.
TÄMÄ SYNTYI JA JÄI MIELEEN ERÄÄSTÄ SEKSIPARTNERISTA:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5559077/nainen-mies-vai-lapset-ykkoseks…
Nainen! MIES vai lapset YKKÖSEKSI? (4 tekstiä, voi kun edes joku jaksaisi lukea ja kommentoida jotain...)
Olen lukenut kirjoituksianne ja synnytti tarpeen kirjoittaa ja 'vastata'. Sorry, että tekstistä tuli tämmöinen neljän sivun mammutti...
T. AP
Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5557774/nainen-kumman-laitat-ykkossijal…?
Epäilen että suurin osa - ainakin valtava määrä - naisista laittaa lapset ykkössijalle jostain syystä - MIKÄ SYY? Ja entäpä jos he sitten elävät elämänsä näiden lastensa kautta? Uskon tämän vaikuttavan miehen ja naisen välisten suhteiden kummallisuuteen.
Itse olen niitä naisia jotka laittaa miehen ykkössijalle. Lapset kuuluvat siihen sitten ja tietysti niitä rakastetaan - ei nyt ole siitä kiinni - mutta suhde mieheen on kuitenkin ykkönen. Sitä en sitten osaa sanoa että miten tämmöinen 'näkyy' minusta ja perheestäni ja näkevätkö jotkut sen ulospäin.
Jos lapset ovat ykkössijalla niin entäpä jos 'rakkaussuhde' on ollut 'puutteellinen' jo alusta alkaen. Naisen päämäärä - tietoinen tai tiedostamaton - on vain ollut saada ne lapset mieheltä... LEIKKIÄ jotain KOTILEIKKIä... entäpä jos tästä syntyy joku nukkekoti jossa valotkin mutta sammuvat... entäpä jos on vedetty koko homma kulissiksi...
26.04.2024
saven värinen derek. ihossa jännä tuoksu ja kalu melkein 30cm ja paksu kuin hiuslakka pullo. kun otti minut rajusti takaapäin, meinasi lähteä nautinnosta taju.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ SYNTYI JA JÄI MIELEEN ERÄÄSTÄ SEKSIPARTNERISTA:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5559077/nainen-mies-vai-lapset-ykkoseks…
Nainen! MIES vai lapset YKKÖSEKSI? (4 tekstiä, voi kun edes joku jaksaisi lukea ja kommentoida jotain...)
Olen lukenut kirjoituksianne ja synnytti tarpeen kirjoittaa ja 'vastata'. Sorry, että tekstistä tuli tämmöinen neljän sivun mammutti...
T. AP
Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5557774/nainen-kumman-laitat-ykkossijal…?
Epäilen että suurin osa - ainakin valtava määrä - naisista laittaa lapset ykkössijalle jostain syystä - MIKÄ SYY? Ja entäpä jos he sitten elävät elämänsä näiden lastensa kautta? Uskon tämän vaikuttavan miehen ja naisen välisten suht
mitä h....ä?
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna iso varustus ja urheilijavartalo. Se kulli oli jotain käsittämätöntä. Samalla valtavan miehekästä ja komeaa ja samalla vähän pelottavaa, kun hän kiihkoili raskaasti suudellen ja tiesin, että sitä sovitellaan kohta minuun. Mies oli kuin kasvanut sen kylkeen, kuin veistos, kuin siinä Erikssonin kappaleessa: "olet nuori, täynnä voimaa, katsot minuun kutsuen, en estele tuun syliis sykkivään". Hän vaan toi sen sykkeensä minua vasten, hyväilin enkä estellyt kaikesta jännityksestä huolimatta. Ne itsevarmat otteet nuoresta iästään huolimatta saivat minut sekaisin. En muista koskaan antautuneeni noin ja ottaneeni vastaan hänet, kun hän alkoi naimaan armottoman rytmikkäästi. Hän osasi jotenkin ihmeesti tehdä sen niin, ettei se sattunut yhtään vaan tuntui aivan hurjan hyvältä. Rakastelimme kuudesti sinä iltana. Ekan kerran siinä seisoviltaan seinää vasten.
Samantyylinen kokemus itellä ison peniksen taitavan omistajan kanssa rakastelusta. Kun pääsee ohi siitä alun tiukkuudesta, tuntuu tosi hyvältä ja kun mies vaan jatkaa nussimista samalla kiimaisella ja joo rytmikkäällä tavalla, ei hellitä mun alkureaktioista huolimatta, tulee orgasmi itelle tosi nopeaa. Pelkästään sen näkeminen täydessä erektiossa kiihottaa ja kun saa sitä gullia pidellä kädessä ja vedellä. Tietysti nää on persoonallisia juttuja kuka tykkää mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sai melkein heti. Nimi alkoi I:llä.
HAH, HAH, HAA... Tunnenko sinut? Olit suuri pettymys... itsekäs... omien pussien tyhjentäjä... 'mainitsemasi partneri' teki suuren virheen varmaan johtuen jostain asiasta... kaksi nuorta ihmistä jotka eivät tiedä mistään mitään - revi siirtä... mutta sinullahan oli jo niin paljon ikää ja kokemuksia että olisi pitänyt osata hoitaa homma jollain muulla tavalla... vain h- olit tainnut tavata jotka käyttäneet ehkäisyä... ne on helppoja... ei sellainen jolla ei ole mitään ehkäisyä... En viitsi kirjoittaa nimikirjaintasi tänne. Jos palstailet niin se on oikein hyvä juttu. KIRJOITTELE LISÄÄ JA SUORAAN ASIAAN JA TOTUUKSIA. Ehkäpä sinustakin tulee sillä tavalla piankin SOMEVAIKUTTAJA miessakkien asioissa... NIITÄ TÄNNE NÄES ON SYNTYNYT... ja todella tarvitaan... juttuja joista näkee että KOKEMUSTA ON. Nimi alkoi I:llä - on voinut olla koulussa seksiopetuksessa käytettävä pumpattava Irma seksifantasioissasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai melkein heti. Nimi alkoi I:llä.
HAH, HAH, HAA... Tunnenko sinut? Olit suuri pettymys... itsekäs... omien pussien tyhjentäjä... 'mainitsemasi partneri' teki suuren virheen varmaan johtuen jostain asiasta... kaksi nuorta ihmistä jotka eivät tiedä mistään mitään - revi siirtä... mutta sinullahan oli jo niin paljon ikää ja kokemuksia että olisi pitänyt osata hoitaa homma jollain muulla tavalla... vain h- olit tainnut tavata jotka käyttäneet ehkäisyä... ne on helppoja... ei sellainen jolla ei ole mitään ehkäisyä... En viitsi kirjoittaa nimikirjaintasi tänne. Jos palstailet niin se on oikein hyvä juttu. KIRJOITTELE LISÄÄ JA SUORAAN ASIAAN JA TOTUUKSIA. Ehkäpä sinustakin tulee sillä tavalla piankin SOMEVAIKUTTAJA miessakkien asioissa... NIITÄ TÄNNE NÄES ON SYNTYNYT... ja todella tarvitaan... juttuja joista näkee että KOKEMUSTA ON. Nimi alkoi I:llä - on voinut olla koulussa
Lääkityksen säätöä kannattaa harkita
t. eri
Se kun selvis kesken panemisen että se on raskaana. Minä luulin että baarista tarttu mukaan vaan kaunis nainen pienehköllä pömppövatsalla. Isot tissit, täydellinen perse niin jotenkin vaan ajattelin että pieni pömppis vaan kuuluu asiaan