Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa hampaan paikkaus/paikan uusiminen?

Vierailija
10.04.2024 |

Kävin ekan kerran yksityisellä ja alle tunnin operaatio maksoi lähes 600 euroa. Onko ihan perusssumma? Otettiin röntgenkuva ja uusittiin paikka. Laskussa oli 10 eri summaa eritelty, mutta kaikissa luki vain hoitotoimenpide tms. Joten ei oikeasti selviä mistä summa koostuu.. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oma hammaslääkärini odotti pitkään, että puudutus vaikutti. Siellä kunnallisella siis. Hammaslääkärin etunimi oli muutens Muhamed. Tarkkaa työtä teki.

Mun hammaslääkärin etunimi oli Vladislav. Teki vielä tarkempaa työtä.

Vierailija
22/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun kävin yksityisellä maksoi 3 paikkausta+rtg 320€. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20e , jos kandit tekee sen.  Tai sitten donan  jos teetät yksityisellä keraamisen paikan.

Vierailija
24/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia yksityisellä riippuen toimenpiteen monimutkaisuudesta. Tuskin oli ihan pieni operaatio jos pitä kuvatkin ottaa.

Vierailija
25/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella 40-70€ yksi tai useampi, yksityisellä (Mehiläinen) ilman palveluseteliä yksi 800€. Näin minulla viimevuosina.

Vierailija
26/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paikkaus on maksanut noin 150-250€ ja mahdollinen röntgen on ollut ehkä 50-100€?? 

Ehkä muistan vähän alakanttiin, siitä on 3-4 vuotta kun olen käynyt hammaslääkärissä. 

Vierailija
27/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt missään isossa ketjussa käykö! Toimistomaksut ovat näissä ihan kohtuuttomia. Ja kaiken lisäksi nämä isot ketjut vievät voitot ulkomaille. En ainakaan itse halua tällaista tukea. Pieni paikallinen klinikka on parempi.

Vierailija
28/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oma hammaslääkärini odotti pitkään, että puudutus vaikutti. Siellä kunnallisella siis. Hammaslääkärin etunimi oli muutens Muhamed. Tarkkaa työtä teki.

Mun hammaslääkärin etunimi oli Vladislav. Teki vielä tarkempaa työtä.

Miten potilas arvioi, miten tarkasti hammaslääkäri tekee työnsä?

Vierailija
29/29 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali paikkaus maksaa noin 100 e. 

Julkisella.

Mä olin just alkuvuodesta julkisella, vaihtoivat yhden paikan kun falskasi. Eikä ollut kuin hätinä 60e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi