Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torikaupat ja ei noudeta

Vierailija
10.04.2024 |

Olen niin lopen kyllästynyt sopimaan torissa kaupat ja sitten ostaja ei saavukaan paikalle. Miksi te, jotka näin toimitte, teette noin?? Eikö ole sen vertaa arvostusta toisen aikaa ja vaivaa kohtaan, että edes ilmoitatte, mikäli ette tulekaan. Olenko ainoa kenelle käy näin jatkuvasti? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain typerys istuu vapaaehtoisesti avannossa ja valittaa, että vesi on kylmää. Lopettakaa se roinan haaliminen nurkkiinne. 

Öööö oletko tietoinen että esim. muuttaessa voi jäädä tavaroita ylimääräiseksi. Tai jos päivittää tuotteita endellisen myydä öööö tai on saanut niitä jostain öööööö

Viimeksi kun muutin pidin avoimet ovet, turhat kamat katosi hetkessä. 
Ja jätteen, jota en voi tuttaville jakaa vien keräyskonttiin.

Vierailija
22/27 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain typerys istuu vapaaehtoisesti avannossa ja valittaa, että vesi on kylmää. Lopettakaa se roinan haaliminen nurkkiinne. 

Öööö oletko tietoinen että esim. muuttaessa voi jäädä tavaroita ylimääräiseksi. Tai jos päivittää tuotteita endellisen myydä öööö tai on saanut niitä jostain öööööö

Viimeksi kun muutin pidin avoimet ovet, turhat kamat katosi hetkessä. 
Ja jätteen, jota en voi tuttaville jakaa vien keräyskonttiin.

Tuttavat on oikein oivallinen tapa päästä ylimääräisestä eroon. Miehen siskolle kelpaa kaikki ja hänellä on eläkeläisenä ylimääräistä aikaa niitä myös myydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän yritetään juuri päästä eroon siitä roinasta. Vai onko jotkut vauvanvaatteet roinaa? Siitä tietysti voidaan olle monta mieltä. 

Kyllä, vauvanvaatteet on nykyään roinaa. Ei huonosti nukutun yön jälkeen jaksa lähteä hakemaan jotain muutaman euron nyyttiä. 

Vierailija
24/27 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko itse omalle ajallesi hinnan? Aikuisuus on vastuuta, eikä joululahjalista toiveita miten muut käyttäytyy. 

Vierailija
25/27 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonannut että mamuille ei kannata myydä yhtään mitään, annat osoitteet ja kaikki niin loppuu yhteydenpito tai ei saavuta paikalle. 

Sitten jos tullaankin paikalle niin kamat pitäisi kantaa autoon kun ei osata kävellä edes ovelle, ei en asu kerrostalossa. 

Tai sitten tingataan kympin tuotteeseen 50% alennusta paikanpäällä ihan kuin oltaisiin jossain basaarissa! 

Vierailija
26/27 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelmana se ettei ketään kiinnosta myymäni tavara. Saisivat halvalla. Mutta olen nyt laittanut vain nouto. Kuppi meni nurin kun yksi pyysi tuomaan kilometrien päähän vitosen arvoista tavaraa. Vastasin ettei ole asiaa sinne päin ja bensakin maksaa. Tulkoot itse hakemaan bussilla tai polkupyörällä. Miesten puvun sain myytyä neljällä kympillä. Todella hyvä villapuku ja kotimaista laatua. 

Vierailija
27/27 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy postitse. Maksu etukäteen.

Ei tarvitse ostajia odotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän