Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1419)
En, viikon jo melkein jokapäivä aloittanut mutta aina jää kesken ja ratkean ryyppäämään.
Yksin hotellissa, ehkä lievästi kankkusessa, niin mitäs tässä muutakaan, kun ei mihinkään kiirekään ole... Hauskinta olisi jos vastapäätä olisi ikkuna jossa joku toinen samoissa touhuissa, mutta eipä taida olla
Kyllä, hyväilen aamujäykkää kulliani rauhallisilla vedoilla.
M54
Ihanasti ainakin pari ihmistä rakastelleet sanoilla toisiaan. Kiihotti lukea. Kalu paisuu itselläkin. Olin jo kiihottanut itseäni valmiiksi naisten alusvaate-ja bikinikuvilla, mutta nämä jotkut kuvaukset sai minut kiihottumaan vielä lisää.
Aamulla vaimo tuli perästä kylppäriin. Nuoli ja runkkasi kaluni kivikovaksi. Sitten kävi käsky; pane mua kovaa....
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti ainakin pari ihmistä rakastelleet sanoilla toisiaan. Kiihotti lukea. Kalu paisuu itselläkin. Olin jo kiihottanut itseäni valmiiksi naisten alusvaate-ja bikinikuvilla, mutta nämä jotkut kuvaukset sai minut kiihottumaan vielä lisää.
Mitähän kuvauksia tarkoitit? Kiihotuit, mitä sitte tapahtui? Runkkasitko vai saitko naidakin? Alusvaatteilla minä ainakin yritän pukea itseni niin haluttavaksi kuin sunkin... Stringit, pienet liivit - kiihottaa itseäkin katsoa peilistä.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:- kiihottaa itseäkin katsoa peilistä.
N39
Sellainen itserakas siellä. Onko tänään laitettu instaan jo kahdeksan kuvaa omasta lärvistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:- kiihottaa itseäkin katsoa peilistä.
N39
Sellainen itserakas siellä. Onko tänään laitettu instaan jo kahdeksan kuvaa omasta lärvistä?
Tarkoititko minua? En edes ole instassa. Enkä muutenkaan kuviani lähettele. Omaksi ja lähimmäiseni iloksi puen myös seksikkäät alusvaatteet
Oon kiusotellu itseäni jo pari päivää, runkkaillut laukeamisen partaalle ja lopettanut. Tänään oon käynyt rajalla neljästi, illalla sallin kassien viimein tyhjentyä. Aion nauttia pitkän kaavan mukaan hitaasti.
M35
Kyllä, muutaman kerran jo käyttänyt lähellä laukeamista. Tunnin päästä saunaan ja sitten annan itselleni luvan laueta, vaikeus on vaan kenelle laukeaa. Jos jollain hyviä kuvia niin otetaan vastaan
Vois kyllä vaikka runkkailla. Tekis kyllä höpöä saada pitkitetty orkku ja räjäyttää spermat omalle navalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kuvauksia tarkoitit? Kiihotuit, mitä sitte tapahtui? Runkkasitko vai saitko naidakin? Alusvaatteilla minä ainakin yritän pukea itseni niin haluttavaksi kuin sunkin... Stringit, pienet liivit - kiihottaa itseäkin katsoa peilistä.
N39
Moikka N39, ihan runkkasin edgettämällä ja kovaa. Siellä jossakin kohdassa joku nainen tai pari naista kirjoittelleet yhden tai parin miehen kanssa kiihottavasti ja ikään kuin yllyttäneet runkkaamaan kiihottavilla kuvauksilla. On ihanaa, jos nainen viettelee tällaista paatunutta runkk..aria mm. alusvaatteilla ja bikineillä. Alkoi taas tehdä mieli flamingo spahan kun ulkona on jo liian kylmä. Niin, ja taas runkkaan, kun lounastauko ja katselen naisista kuvia.
Lounastauollako pystyt runkkaamaan? Missä? Teetkö loppuun? Vai säästätkö jollekin?
Onko pitkäkin tauko? Ehditkö kunnolla keskittymään vetoihin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä katselet kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Mies töissä, joten suihkun jälkeen oli kiva vähän rentoutua, ihan vain omin sormin.
Aina suuri "kiusaus" pitää itseään hyvänä, kun käy suihkussa ja vielä suihkun jälkeenkin. Sängylle makaamaan ja kaapista joku kiva lelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies töissä, joten suihkun jälkeen oli kiva vähän rentoutua, ihan vain omin sormin.
Aina suuri "kiusaus" pitää itseään hyvänä, kun käy suihkussa ja vielä suihkun jälkeenkin. Sängylle makaamaan ja kaapista joku kiva lelu.
Sama harrastus mulla, ja kohta sitä teenkin...
Joo