Oisko antaa vinkkejä?
Minulla on eksä jota pelkään ja hän ei jätä minua rauhaan.
Hän soittaa jatkuvasti melkein joka päivä ja hänellä tuntuu aina olevan jonkinlainen kriisi päällä .
Joku on aina joko pahoinpidellyt, raiskannut tai uhannut tappaa hänet tai sitten uusi puoliso on pettänyt.
Hän soittaa ja pyytää minun apua näihin hänen jatkuviin kriiseihin ja hän ei koskaan ole minun tukena missään.
Ja jos joskus en ole vain jaksanut vastata tai osannut laittaa viestiä ja antaa jatkuvasti empatiaa, niin hän haukkuu minua kusipääksi ja huutaa minulle.
Hän on kostoksi hakenut kaikki syntymäpäivä lahjat jokaisen tällaisen tilanteen jälkeen ja uhannut soittaa poliisit, jos en anna niitä takaisi, koska ne on hänen omaisuutta, koska hän on ne maksanut.
Suhteen alkuaikoina hän stalkkasi minua ja myös eron jälkeen kävi jatkuvasti käyttämässä onko autoni pihalla ja jos ei ollut hän lähetti vihaisia viestejä kuinka olen heti huoraamassa .
Hän on haukkunut minua ja jopa lyönyt .
Ja tehnyt minusta rikosilmoituksen pahoinpitelystä jota ei edes tapahtunut ja saanut joskus jopa minut uskomaan, että minä olen jotain tehnyt, vaikka en ollut.
Ja hän muutenkin on tehnyt rikosilmoituksia aika monesta henkilöstä.
Ei kai oikeasti yksi henkilö voi koko ajan olla eririkoksien uhri? Miltä tämä teistä vaikuttaa?
Pelkään, jos estän hänet, että hän alkaa keksimään minusta juttuja minun sukulaisille kostoksi tai keksii jonkun syyn tehdä minusta uudestaan rikosilmoituksen, vaikka en ole koko ihmistä edes nähnyt pitkään aikaan, koska hän aina vaan soittaa.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Sun exä on sairas päästään, jos kirjoittamaan on totta eikä trollausta. Sinuna kertoisin ystäville ja sukulaisille sen käytöksestä. Vaihtaisin puhelinnumeron ja asuntoa. Kaikki siteet poikki tuollaiseen ihmiseen.
Olen yrittänyt, mutta hän on onnistunut manipuloimaan minun äitini .
En jaksaisi olla aina hänen terapeutti ja tukihenkilö, kun itse saan vaan haukkumista ja jatkuvaa huutamista.
Jos olen mukava saan kehuja ja jos en osaa olla tarpeeksi empaattinen, niin olen luuseri ja ruma ja käski ja empatia kyvytön.
Haluisin vaan päästä eroon tästä ihmisestä, mutta en tiedä mikä on paras keino, koska ilmeisesti hän ei tule itse NS." Unohtamaan" minua.
Kysy neuvoa niiltä sukulaisilta ja ystäviltä. Näytä todisteita eksän käytöksestä ja joka tapauksessa puhu etukäteen asiasta. Sitten voit kohteliaasti ilmoittaa eksälle, että toivoisit ettei hän enää ota yhteyttä sinuun, et halua enää olla tekemisissä millään tavalla. Tarvittaessa estot puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kysy neuvoa niiltä sukulaisilta ja ystäviltä. Näytä todisteita eksän käytöksestä ja joka tapauksessa puhu etukäteen asiasta. Sitten voit kohteliaasti ilmoittaa eksälle, että toivoisit ettei hän enää ota yhteyttä sinuun, et halua enää olla tekemisissä millään tavalla. Tarvittaessa estot puhelimeen.
No minä yritän tätä .
Toivottavasti hän ei keksi kostaa tätä ja hanki minulle tahallaan ongelmia.
Hän on niin arvaamaton, että hän saattaa keksiä mitä vain.
Sun exä on sairas päästään, jos kirjoittamaan on totta eikä trollausta. Sinuna kertoisin ystäville ja sukulaisille sen käytöksestä. Vaihtaisin puhelinnumeron ja asuntoa. Kaikki siteet poikki tuollaiseen ihmiseen.