Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi enää ei ole Keihäsmatkojen tyylisiä matkanjärjestäjiä

Vierailija
09.04.2024 |

Köyhäkin pääsi etelän lämpöön

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se ennen paljon kalliimpaa jos nyt pystyy viikon espanjassa tekemään noin 300 eurolla helposti. Keihäsmatkojen aikaan noin  kahden kuukauden palkka

meetkö sitten kävellen Espanjaan ? Pelkät lennot on jo 400-500€ helposti . Halvimmat hotellit myös 400-500€ . Mut tonnilla voi päästä viikon jos ei syö ollenkaan tai osta mitään . 

Vierailija
22/24 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on peräsuolenlaskeuma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koneessa tarjoillaan matkanjärjestäjän itse keittämää pontikkaa?

Onneksi nuo ajat on jääneet historiaan.

Vierailija
24/24 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisille reissuille ole enää kysyntää.

aivan varmasti olisi kysyntää! 

mietippä nyt itse, pieni hinta siitä että lähet suomituristiporukalla johonkin espanjaan viikoksi pariksi. siinä sitten juhlitaan ja syödään hyvin ja nussitaan illanpäätteeksi.. aamulla uima-altaalle potemaan krapulaa ja illalla sama meno jatkuu, eli viinaksia ja huvittelua suomituristiporukalla. vois laulaa myös porukalla kaikkia tuttuja suomilauluja niinku esim baarikärpänen, juodaan viinaa... ja mitä niitä onkaan.

Ei itsellä ole varaa nykyään lähteä yhtään mihinkään, mutta jos tuollaset keihäsmatkan tyyliset reissut tulisi takasin, niin varmasti tietäisin helposti noin tuhat tuttavaa jotka lähtis reissuun.

Tuhat ja yksi, sillä minä olisin ensimmäisten matkailijoiden joukossa ja minut voi lisätä joukkoon.

Vilpitöntä ja rehellistä menoa eikä mitään elitististä snobbailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä