Pettymys sängyssä
Olen treffaillut todella komean miehen kanssa ja viime kerralla päädyimme sänkyyn. Muulloin hyvin karismaattinen ja itsevarma mies paljastuikin todelliseksi pettymykseksi. Hän oletti minun tekevän kaiken työn ja itse ei tehnyt juuri mitään minua tyydyttääkseni. Seksikin loppui siihen kun hän tuli hyvin pikaisesti ja enkä minä näyttänyt kiinnostavan enää sen jälkeen. Sääli sillä mies on muuten mukavaa seuraa ja kuvittelin, että saisin myös hyvää seksiä. Onko muille sattunut vastaavia kokemuksia?
Kommentit (36)
No faktahan on, että nainen odottaa miehen vievän naisen nirvanaan. Jos mies ei tee elettäkään, ei hänestä ole naiselle mitään iloa. Tasa-arvo on sitä, että nainen tarjoaa miehelle halukkaan pillun ja mies hoitaa molemmille orgasmit ja nautinnon. Jos mies ei tähän kykene, saati edes halua kyetä on hän epäonnistunut tai itsekäs tai molempia.
Sellainen mies joka tyydyttää naisen ja jos vielä vie naisen nirvanaan, saa seksiä ja entistä halukkaamman pillun toistekin. Miehenä aina ihmetellyt, että miten seuraamus on joillekin miehille niin vaikea ymmärtää. Tai edes se, että vaikka jäisi vain yhdeksi kerraksi, niin nainen antaisi miehelle kiitettävän arvosanan, jäisi mieleen ja kenties vielä kehuisi jollekin toiselle naiselle miehen olleen oikea Mies. Olisi miehelle sulka hattuun, eikä pidettäisi munattomana. Ihan voi miehet miettiä, kumpaan ryhmään haluaa kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ajatellut, että ulkonäkökeskeinen ajatusmallisi voisi olla syy? Et tietysti, koska aivojen käyttö sattuu.
Rumat miehet parempia rakastajia? En usko.
Komeasta miehestä on helpompi kiihottuakin.
Jaahas. Taas joku nainen menny matiaksen puheista pää pyörälle ja vielä luulut saavansa hyvää seksiä. Yleensä pettäjä miehet on huonoja sängyssä. Siksi oma nainenkaan ei anna.
Vierailija kirjoitti:
No faktahan on, että nainen odottaa miehen vievän naisen nirvanaan. Jos mies ei tee elettäkään, ei hänestä ole naiselle mitään iloa. Tasa-arvo on sitä, että nainen tarjoaa miehelle halukkaan pillun ja mies hoitaa molemmille orgasmit ja nautinnon. Jos mies ei tähän kykene, saati edes halua kyetä on hän epäonnistunut tai itsekäs tai molempia.
Sellainen mies joka tyydyttää naisen ja jos vielä vie naisen nirvanaan, saa seksiä ja entistä halukkaamman pillun toistekin. Miehenä aina ihmetellyt, että miten seuraamus on joillekin miehille niin vaikea ymmärtää. Tai edes se, että vaikka jäisi vain yhdeksi kerraksi, niin nainen antaisi miehelle kiitettävän arvosanan, jäisi mieleen ja kenties vielä kehuisi jollekin toiselle naiselle miehen olleen oikea Mies. Olisi miehelle sulka hattuun, eikä pidettäisi munattomana. Ihan voi miehet miettiä, kumpaan ryhmään haluaa kuulua.
Kuulun mielummin siihen ryhmään joka saa pillun valumaan kiimalimojaan. Siihen ryhmään, mihin sinäkin haluaisit kuulua. Mutta et kuulu. Haluatko itse kertoa, että miksi et kuulu?
Mies halusi päästä penemaan ap:tä ja pääsikin. Homma hoidettu ja kohti uusia seikkailuja. Ehkä se ei oikein tykänny seksistä ap:n kanssa ja halusi nopeesti hoitaa asian alta pois.
Sain parasta seksiä kaveri mieheltä jonka kanssa vietettiin iltaa ja päädyttiin sänkyyn. Mies on tavallinen ei mikään komea. Lihavakin mies on mutta osasi koskettaa minua ja tyydytti sormella ja nuolemalla krlitorista ja minä sain orgasmin.
Ehkä kannattaisi keskustella asiasta ennen varsinaisesta suoritusta.
niinpä niin, ap itkee kun jännämies ei ollutkaan unelmien prinssi
Vierailija kirjoitti:
Ei heti ekalla kerralla välttämättä laiteta kaikkea peliin. Pahin pelko on jonkinlainen epäonnistuminen, joten lähdetään varmalla perussuorituksella. Miehellähän on monta tapaa epäonnistua nolosti seksissä, kun taas naisella oikeastaan vain joku äänekäs ja pahanhajuinen pieru on nolo tapaus kun kerran on saanut jalat levitettyä.
M52
Minä naisena nään asian niin, että mies voi nolosti epäonnistua parhaiten olemalla itsekäs. Jos vaikka jännittää ja ei seiso, tms, se ei ole noloa vaan ihan inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ajatellut, että ulkonäkökeskeinen ajatusmallisi voisi olla syy? Et tietysti, koska aivojen käyttö sattuu.
Sinulla ainakin näyttää sattuvan.
Aloittaja mainitsi kerran miehen olleen komea. Kerran. Onpa todella "ulkonäkökeskeinen ajatusmalli".
Kannattaa jättää suosiolla suomipoikaset välistä. Kun siirryt etelämmäksi on kalulla kokoa ja kestävyyttä. Ei tule suomijunttikaljamahaa ikävä. Kokemusta asiasta nyt kohta kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
niinpä niin, ap itkee kun jännämies ei ollutkaan unelmien prinssi
Ja siellä on peräkammarin poika katkerana, kun toiset panee.
AP:llä on väljä, ei sellainen kiinnosta
Yh, vähän vastaavanlainen kokemus oli viime tapailukumppanini. Alkuun hän jaksoin panostaa jonkinverran, sitten odotti minun tekevän kaiken työn jonka aluksi teinkin. Kun hän oli hommissa niin jyysti vaan pitkään etä tuli, paikathan siinä tuli kipeäksi, ei kiinnostanut minun mielihyvä pätkääkään. Välillä yritti illalla sängyssä vaak könytä päälle ja tunkea itsensä sisään!
Kun yritin asiasta keskustella ja mainitsin että nauttisin vähän pidemmästä esileikistä totesi hän että se on kahden kauppa? Juttu jäi siihen. Yök. Eikä ollut mikään komea mies. Samanlaisia kuvottavia otuksia löytyy ihan ulkonäköön katsomatta.
Jokainen ottaa oman vastuun omista orgasmeistaan.
Tyypillinen mies, seksi on ohi kun oma mulkku on tyydytetty.