Oikeestikko te soittelette miehillenne pitkin iltaa jos se on kavereiden kanssa ulkona?
Haloo! Onko kyse mustasukkaisuudesta vai mistä? Miksei mies saisi olla rauhassa kavereiden kanssa vaan pitää tilittää tekemisiä kesken illan vaimolle?
Soittaako mies teille kun te olette ulkona?
Kommentit (15)
Aina kun mies lähtee baariin kavereittensa kanssa, täytyy tämän kaverini päästä myös lähtemään baariin, pyytää usein minua mukaan. Ja sitten tungetaan samaan baariin ja pysytellään kokoajan kaverin miehen lähellä, niin että kaveri saa kokoajan kytätä mitä mies tekee. Ei siis tee mieli lähteä tämän kaverin kanssa baariin näinä iltoina kun tietää minkälainen illasta on tulossa.
Ja jos ei jostain syystä pääse vahtimaan miestään, niin soittelee/tekstailee jatkuvasti. Kaverini on aika epävarma itsestään, mies on häntä suhteen aikana pariin otteeseen pettänyt (ainakin ne kerrat joista kaveri on tietoinen)...
kyllähän siinä luottamus menee jos on pariin otteeseen tullut petetyksi.
Itse en soittele, tosin eilen soitin kerran kun halusin kysyä miehen mielipidettä gekon hankkimisesta :) Eikä mieskään soittele minun perään.
Esim. silloin soitin, kun vauvamme alkoi ripuloimaan ja oksentamaan myöhään illalla ja menimme sairaalaan.
Mullakin on kaveri, joka soittaa miehelleen monta kertaa päivässä. Jos ei vastaa (on töissä eikä ehdi puhumaan) niin heti kamala jäkätys siitä kun mies ei vastaa, mitähän se tekee, jne. Ja jos mies menee kavereiden kanssa baariin (käy noin kerran kuussa), soittelee illan aikana ainakin kymmenen kertaa (mieheni on porukassa mukana joten tiedän) ja jäkättää että koska sä oikeen tuut, missä baarissa ootte, mitä te siellä teette kun siellä on vaan kiimaisia teinityttöjä, jne.
Kun itse menee baariin (käy useammin kuin miehensä), mies ei soittele vaimonsa perään.
Olen monta kertaa vihjaillut, että jos hän antaisi miehelleen hieman tilaa hengittää, he riitelisivät huomattavasti vähemmän, mutta ei mene viesti perille. Mies ei ole koskaan ollut ilmoittamatta poissa, tai tehnyt mitään muutakaan miksi koko ajan pitäisi vahtia.
Ajattelee, että se ei kuitenkaan muhun luota, ja epäilee mua jatkuvasti ties mistä, joten mitä mä menetän jos teen sen mistä mua on jo kauan syyttä suotta epäilty...
Vierailija:
kyllähän siinä luottamus menee jos on pariin otteeseen tullut petetyksi.
Asian pitää olla todella tärkeä, tyyliin lapsi on sairas, itse olen sairas, ydinsota on syttynyt, tulva, myrsky, heinäsirkat...
Viestin saatan laittaa, kun menen itse nukkumaan, yleensä kysyn siinä, että onko ollut hauskaa ja ilmoitan meneväni nyt nukkumaan. Yleensä mies lukee sen sitten kotiuduttuaan=)
Poikkeus baariin soittamisessa on yksi kerta jolloin lapsemme sairastui ja joutui sairaalaan. Silloin soitin miehelle, että nyt lastenklinikalle niin kuin olis jo.
Toi soittelu erilaisten tekosyiden varjolla on aika teiniä ja osoittaa vain sen ettei arvosta toista saati luottaisi tähän.
Tyyliin;
" Oli hyvä peli, Jokerit hävis 2-4!:) Kalle heittää meidät Jukalle, sieltä sitten baariin. Rakastan!"
" Joko oot nukkumassa? Ajattelin aan toivottaa kauniita unia, unipusuja:)"
" Ehditkö käymään Veikkauksen sivuilla katsomassa kuinka Celtic-Liverpool peli päättyi? Jos vaikka voitin..."
Itse saatan toisinaan myös laittaa miehelle viestin, jos on esim. pelaamassa bilistä tmv. ja en tiedä kuinka myöhään menee, että millon tulee, jätänkö ruuan pöydälle vai laitanko jääkaappiin. Tai sitten saatan soittaa ja kysyä tarvitseeko häntä hakea vai tuleeko taksilla. Joskus laitan myös hyvän yön viestin, että tajuaa tulla hiljaa koska olen nukkumassa...;)
Jos olemme samana iltana viihteellä, mutta eri porukoissa, olemme myös yhteyksissä. Monesti päädymme loppuillasta samaan baariin (molempien lampibaari sama) mikä on kätevää, pääsemme samalla taksilla kotiin. Ja jos olemme eri baareissa, niin silloinkin yleensä taksin ensin saanut hakee toisen sieltä missä tämä on, sillä tappiin asti viihdymme yleensä baareissa...;)
mutta soitan joskus jos menee myöhään. Ja ihan siitä syystä, etten osaa ruveta nukkumaan kun en tiedä, mihin aikaan mies tulee. Jos hän sanoo tulevansa vaikka neljältä niin ookoo, sitten saan unen kun tiedän ettei kannata vielä odottaa.
Johan siitä kaikki häiriintyy, jos toisella puhelin laulaa kun puoliso soittelee...
Sitten laitan suutuksissani puhelimen kiinni. Ja mies ihmettelee miksei mulla ole puhelin päällä kun tulee kotiin..
Kyllä sitä nyt yksi ilta pitää pystyä olemaan soittelematta. Ja olis tosi noloa jos puolin tai toisin koko ajan soiteltais. Mielestäni luottamuksessa on pahasti jotain vialla jos täytyy keksen baari-illan soittaa.
En ole mustis enkä totisesti ahdistele hänen rentoutumistaan ystäviensä seurassa. Ainoana poikkeuksena on se että jos jotain sattuu tai tulee joku tärkeä asia niin silloin sitten...
Meillä mies soittelee kotiin. Samaan tyyliin kuin 13 mainitsi.
Oli sitten ihan missä tahansa. Kertoilee miten on mennyt ja millaista on ollut ja kyselee mitä meille kuuluu. Toivotellaan kauniit unet ja rakastetaan.
jos nimenomaan kesken BAARI-ILLAN ei saisi soittaa...!!!
Ymmärrän tuon, että on älytöntä soitella toisen perään vartin välein, mutta en näe siinä mitään pahaa jos soittaa esim. hyvän yön toivotuksen.
Miten toimitte jos te tai miehenne olette toinen myöhään töissä tai työmatkalla? Meillä ainakin kotona oleva soittaa hieman ennen nukkumaan menoa hyvänyön toivotukset, samalla voi vielä sanoa jos on jotain asia-asiaa, muistuttaa lapsen lääkäristä tai kertoa että sulake paloi ja se oli viimeinen, pitää muistaa ostaa lisää etc.
Mutta mustasukkainen silti olen..