Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miko Bergbom A-Studiossa: "Hallitus pyrkii panostaa lapsiin, lapsiperheisiin ja huonosti toimeentuleviin"

Vierailija
09.04.2024 |

Hallitus pyrkii, mutta ei kuitenkaan tee.

Perussuomalaisten Sebastian-tallin ammattikoulun käynyt maalari taas tarinoi ja suhisee huulet pulleana.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis-Miko ei oikein tiedä asioista, kun oli maalarilinjan jälkeen ainoastan isänsä remontifirmassa töissä. Paljon on näkemättä ja kokematta, mutta ei vaan itse tajua sitä. Mikäs se sellainen henkilö on?

Vierailija
82/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole jostain Sastamalasta. Pikkupaikkakunnalta, missä kaikki tuntee toisensa? mistä oli juttuakin että persut sai äänivyöryn? 

Veikkaan että poitsun poliittinen ura jää tähän kauteen ja Sastamalassa ei katsota hyvällä. Taitaa käydä niin kuin Susanne Koskelle. Toivottavasti on jo miettinyt suunnitelmat valmiiksi ja pistää vähän patjan alle säästöjä eikä "totu liian hyvään".

Riikka Purralla sama: tuskin tulee enää valittua ja on jo vanheneva nainen jollaiset ei enää ole kuuminta hottia työelämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkaa ja syntyvyys vähenee entisestään. 

Kohta saa irtisanoa ala-asteen opettajia. 

Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa. 

Työmarkkinatuki on 800€ brutto kuukaudessa. Jos veroprosentti on 20%, netto on silloin 640€ kuukaudessa. Jos on verotuksessa vähennyksiä, se netto voi olla paljon enemmän.

Missään tapauksessa se netto ei ole 595€/kk, ellei sitten keinotekoisesti ole nostanut veroprosenttiaan.

Saatanan tollo. Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Käypä lukemassa Kelan ja Verottajan sivut. 

Sori, mutta ei kiinnostele yhtään köyhien ongelmat. Koita sinäkin jo kasvaa aikuiseksi ja pysyä kelan sivuilta poissa. Poista itse itsesi ihan omin pikku kätösin muona

Joo, mutta "rikkaiden ongelmat" kiinnostaa, koska niihin eläytymällä sitä tuntee jollain tasolla itsekin olevansa rikas ja kuuluvansa eliittiin.

Kai ymmärrät, että jos köyhiä perattais säännöllisesti pois muonavahvuudesta, niin sinäkin ison umpiluupääsi kanssa, alkaisit olla aina vain ylempänä sitä listaa?

Kanadassa uusien eutanasialakien mukaan kodittomille köyhille jopa tarjotaan eutanasiaa.

Vierailija
84/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän ole jostain Sastamalasta. Pikkupaikkakunnalta, missä kaikki tuntee toisensa? mistä oli juttuakin että persut sai äänivyöryn? 

Veikkaan että poitsun poliittinen ura jää tähän kauteen ja Sastamalassa ei katsota hyvällä. Taitaa käydä niin kuin Susanne Koskelle. Toivottavasti on jo miettinyt suunnitelmat valmiiksi ja pistää vähän patjan alle säästöjä eikä "totu liian hyvään".

Riikka Purralla sama: tuskin tulee enää valittua ja on jo vanheneva nainen jollaiset ei enää ole kuuminta hottia työelämässä. 

Miko Bergbomin salaisuus on TikTok. Lyhyissä videoissa hän julistaa suu vaahdossa omia hassuja näkemyksiään. Sastamalan maalaispojat tykkäsivät niin, että poju pääsi eduskuntaan. Kertoo palon alueen asukkaiden älykkyydestä. 

Vierailija
85/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuokaan pentu tietää työnteosta, jos on heti koulunpenkiltä revitty puolueen valehtelijaksi ja päässyt lihapatojen ääreen, kun sopii puolueen profiilia kiillottamaan ja nuoria ääniä keräämään "duunaritaustalla".

Eikös tämä ole ollut töissä perheyrityksessä. Vuosia sitten oli peräti nimikkeellä toimitusjohtaja. Löytyy varmaan googlettamalla.

Vierailija
86/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä persujen jutut ovat kuin Orwellin 1984 -romaanin doublespeak. Tai kuin putskun puheet. Keksitään joku sana tarkoittamaan päinvastaista. Vaikka onhan tuo doublespeak muutenkin Suomessa jo käytössä, mm.  sopeuttaminen, kehittäminen, "parannamme palvelujamme", "yleisön pyynnöstä".

Vierailija
87/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuokaan pentu tietää työnteosta, jos on heti koulunpenkiltä revitty puolueen valehtelijaksi ja päässyt lihapatojen ääreen, kun sopii puolueen profiilia kiillottamaan ja nuoria ääniä keräämään "duunaritaustalla".

Eikös tämä ole ollut töissä perheyrityksessä. Vuosia sitten oli peräti nimikkeellä toimitusjohtaja. Löytyy varmaan googlettamalla.

Vikipediasta näkyy löytyvän.

Vierailija
88/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta vain on, että ei se rikkaruohojen ruokkiminen siellä puutarhassakaan aiheuta kuin haitaa, että kannattaa kyllä satsata voimavarat ihan muualle, vahvoivin, menestyviin kasvupohjiin.

Vierailija
89/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut k*settaa koko ajan. Mikään ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
90/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä pyrkiä saamaan vaikka lehmät lentämään. Leukojen louskuttelua nuo persujen ja kokkareiden pyrkimykset. 100 000 työllistä lisää, hah-haah, siinäpä teille pyrkimystä persut ja koksut.

Vierailija
91/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap jostan hesoista vai sanoiko hän kirjaimellisesti noin?

Obviously he or she is from Hesoi.

Vierailija
92/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun ihmisillä on varaa olla pläskejä ei tukien heikentämisessä ole mitään väärää. Ajoin kerran leipäjonon ohitse ja koko rivi oli täynnä toinen toistaan pulskempia ihmisiä. Mietin, että kyllä menee hyvin kun menee huonosti. Siinä vain jonotellaan pikku päiväkänneissä ilmaista safkaa ja mennään valtion kustantamaan kämppään sitä mikrottamaan kuin kuninkaalliset.

En yhtään ihmettele, että köyhät on lihavia! Ihan vain hintojen vertailu marketissa valaisee asiaa. Tuore kala on sisäfileen hinnoissa 18-25 € kg mutta kalapuikkoja saa 5€/kg. Kilo kaalia tai porkkanoita (2€ ) maksaa saman verran kuin kilo eineslihapiirakoita. kilo halvinta sikanautaa on n. 7€ kg mutta samalla hk-eineslihapyöryköitä saa kilohintaan 2.60€. Einespitsa n. 7€/kg. Kotona leivottuna tulee helposti tuplaten kalliimmaksi.

Itse olen innokas kotikokki, mutta monet eivät ole. Tiedän työpaikaltani jengiä jotka olisivat ihan "kädettömiä", jos joutuisivat itse laittamaan ruokaa. Ei olisi enää varaa ravintolalounaisiin tai woltin palveluihin. Ei olisi enää varaa keinotekoisiin proteiinivälipaloihin pre-workout vitamiinibuustereihin. 

Itselle oli shokki tajuta kun joulunaikaan vehnäjauhojen hinta nousi 2€!!! 

Olen viimeaikoina alkanut tarkistelemaan hintoja köyhien kannalta ja kehotan kaikkia tekemään samoin. Halvin ruoka on kuidutonta hiilarimättöä ja trans-rasvaa, joka sairastuttaa kroonisesti ja lihottaa. Ongelma ei ole kalorien saanti vaan pikemminkin ruuan kehno laatu: höttöhiilarien järkkäämä reaktio elimistössä eli nopeasti sokeristuvan hiilarin aiheuttama verensokerin hyppäys ja insuliinin hyppiminen ja siitä seuraava kehon hiljainen tulehdus ja metabolinen syndrooma.  Ongelma on myös tarpeellisten kuitujen, vitamiinien, hyvien rasvojen, proteiinien ja antioksidanttien puute halparuuassa. 

Vierailija
93/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesasta

Heseistä

Vierailija
94/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa. 

Asumistukeen ja toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot eli moni ei saa yhtään mitään lisäksi, ei edes vaikka olisi lapsia. 

Vierailija
95/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti toimeentuleviin..hmm aivan oon kuullut tuon termin aiemminkin, ei ainakaan mun kohdalla panostusta oo näkyny, itse asiassa nytkin olen alennetulla perustoimeentulolla eli 20 % pois. Siis ihan käsittämätöntä et tää on mahdollista edes, en mä niinku tajuu, en tiedä itke vai nauraa, myötähäpeä päällimmäisenä. Se revitään mun persnahasta vaikka ja laitetaan esim. vaikka lyijyyn Ukrainalle....ei vit...jahahahahhaaha siis hahahaha aivan..emmä jaksa...what ever.pff

Vierailija
96/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetikö kommentin ihan ulkomuistista, vai pitikö luntata paperista?

Vatsastapuhujan käsinukke osaa nämä sloganit ulkomuistista. Siitä piste.

Vierailija
97/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miko Bergbomin salaisuus on TikTok. Lyhyissä videoissa hän julistaa suu vaahdossa omia hassuja näkemyksiään. Sastamalan maalaispojat tykkäsivät niin, että poju pääsi eduskuntaan. Kertoo palon alueen asukkaiden älykkyydestä. 

Itse olen puoli-sastamalalainen ja voin kertoa, että sastamalalaiset on fiksua ja rehellistä porukkaa, jotka sanoo asiat niin kuin ne on ja ikävä kyllä luottaa että muutkin tekee niin. Sastamalassa kaikki tietää ne tyypit, joihin ei ole luottaminen -(tai joiden isoisoisään ei ollut aikoinaan luottaminen joten isoisoisän jälkikasvuunkaan ei ole luottaminen) ja tieto kulkeutuu suustasuuhun jo isoisänisän ajoista lähtien. Sanotaan näin että Bergbom on joutunut tälle listalle. Hän on osoittautunut nilkiksi ja valitettavasti tämä maine seuraa häntä lopunikää ja myös hänen sukuaan ja tulevia lapsenlapsiaan hamaan tulevaisuuteen. Jos joku on varmaa, niin sastamalalainen ei unohda eikä hyväksy vääryyksiä. Jos katsotte historiaa ja karttoja, niin missä käytiin nuijasodat? 

Hän ei huijannut niinkään nuoria vaan vanhempia keski-ikäisiä, jotka ei käytä tiktokkia mutta joille posti kantoi tyylikkäitä vaalimainoksia nuoresta kiivaasta  persusta, joka lupaili kaikkea hyvää kaikille vääryytä vastaan ja oli tavallisen duunarin, köyhän, eläkelläisen, opiskelijan ja lapsiperheen asialla. Se rahan viskominen ulkomaille oli torpattava ym. 

Vierailija
98/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hallitus on kirjaimellisesti pistänyt kaikki panokset juuri noihin kohderyhmiin. Niiden määrä tulee romahtamaan lähi vuosina.

Vierailija
99/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesasta

Heseistä

Eipäs, kun Hesoista.

Vierailija
100/107 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amis-Miko ei oikein tiedä asioista, kun oli maalarilinjan jälkeen ainoastan isänsä remontifirmassa töissä. Paljon on näkemättä ja kokematta, mutta ei vaan itse tajua sitä. Mikäs se sellainen henkilö on?

Varmaan sellainen, jolle mamma laittaa aamupalan valmiiksi, kuorii appelsiinit ja pesee pyykit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi