Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Ebay?

21.01.2007 |

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta voisiko joku ystävällinen valaista tämän ostosfoorumin toimintaa? Miten maksu tapahtuu? Onko yleisesti ottaen luotettava ostospaikka? Selailin ihania vaatteita, mutta vähän mietityttää, tuleeko jenkeistä tuote perille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/3 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myynyt ebayn kautta Suomeenkin Englannista ja useaan muuhun maahan. Ebay on tehnyt paljon hommia etta se ois turvallista. Paras maksaa paypalin kautta. Jo huutamisvaiheessa voit lahettaa postia ja sanoa etta olet Suomesta ja kysya etta jos voitat niin paljon postimaksu olisi. Yleensa se on vahan lisaa mutta voit valita maapostin jos jaksat odottaa tavaraa.

Ykis lisaniksi turvallisuuteen on sekin etta ostat vain sellaisilta joilla on paljonkokemusta ja jotka ovat saaneet 100% hyvaa palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paypal on suljettu maksujärjestelmä, johon rekisteröit oman luottokorttisi. Kun maksat ebay ostoksen (varmista, että myyjä vastaanottaa paypalin)ei myyjä saa tietää luottokorttisi numeroa, ainoastaan että maksat paypalin kautta. on siis luotettava ja nopea maksutapa.

Itse olen ostanut aika paljon ebaystä, eikä mitään ongelmia ole ollut.