Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetoomus: ei leikata lapsilta enempää

Vierailija
09.04.2024 |

Hallitus valmistelee huhtikuun kehysriiheen uusia miljardien säästöjä. Uhkana on, että leikkaukset kohdistuvat jälleen lasten hyvinvointiin. Vetoa kanssamme hallitukseen: ei leikata lapsilta enempää!

https://www.pelastakaalapset.fi/kampanjat/ei-leikata-lapsilta-enaa/?utm…

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei esimerkiksi ministereiden palkkoja voisi laskea?

Siksi kun 15 ihmisen palkanlaskulla ei ole mitään merkitystä

Vierailija
42/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta joutaakin leikata koska minun mielestä se on vanhempien oma velvollisuus elättää omat lapsensa omilla tuloillaan. Miksi me muut ihmiset joudumme elättämänä toisten ihmisten lapsia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilta joutaakin leikata koska minun mielestä se on vanhempien oma velvollisuus elättää omat lapsensa omilla tuloillaan. Miksi me muut ihmiset joudumme elättämänä toisten ihmisten lapsia? 

800 miljoonaa lähtee teiltä yrityksiltä myynneistä. Luuletko, että pienituloisilla olisi jotain ylimääräistä rahaa. Kun hallitus leikkaa niin se vähennetään kulutuksesta kaupan alalta ja palvelualalta. 

Vierailija
44/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

800 miljoonaa lähtee teiltä yrityksiltä myynneistä. Luuletko, että pienituloisilla olisi jotain ylimääräistä rahaa. Kun hallitus leikkaa niin se vähennetään kulutuksesta kaupan alalta ja palvelualalta. 

Keneltää ihmeen teiltä? Minä olen työssäkäyvä ihminen joka elättää itsensä omalla palkalla joka on 3200e/kk bruttona, en ole koskaan saannut mitään rahallista tukea tililleni yhteiskunnalta. Hyvä vaan että tukia leikataan koska en minä halua elättää muita ihmisiä palkallani mikä ei ole edes järin iso palkka.

Vierailija
45/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ak

Vierailija
46/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsissa on tulevaisuus.

Vierailija
47/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltää ihmeen teiltä? Minä olen työssäkäyvä ihminen joka elättää itsensä omalla palkalla joka on 3200e/kk bruttona, en ole koskaan saannut mitään rahallista tukea tililleni yhteiskunnalta. Hyvä vaan että tukia leikataan koska en minä halua elättää muita ihmisiä palkallani mikä ei ole edes järin iso palkka.

Työttömien työssäkäyvät puolisot ei enää käy ravintoloissa lounaalla, koska puolison ansiosidonnaista leikataan. Sama juttu osa-aikatyötä tekevillä, kun hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat. 

Vierailija
48/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloussanomissa lukee, että konkurssit lisääntyvät hotelli- ja ravintola-alalla, vähittäiskaupoissa ja rakennusalalla. 

Vierailija
49/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloussanomissa lukee, että konkurssit lisääntyvät hotelli- ja ravintola-alalla, vähittäiskaupoissa ja rakennusalalla. 

Eikö kokoomuslaiset syö muidenkin puolesta? 

Vierailija
50/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noilla aloilla kukaan ole ottanut asuntolainaa?

Ansiosidonnaista leikataan ja se on tosi surkea. 

Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea enää tammikuussa. 

Vierailija
51/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömien työssäkäyvät puolisot ei enää käy ravintoloissa lounaalla, koska puolison ansiosidonnaista leikataan. Sama juttu osa-aikatyötä tekevillä, kun hallitus leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat. 

Hyvä vaan että leikkaavat tukia. Jokaisen tulisi pystyä elättämään itsensä omalla palkalla.  

Vierailija
52/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta allekirjoittamalla adressi

Vierailija
53/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on mielenterveyden kriisi.

Siitä välittämättä mielenterveyspalveluista vähennetään jatkuvasti.

Vierailija
54/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheköyhyyden lisääntyminen lisää koulukiusaamista.

Vierailija
55/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan että leikkaavat tukia. Jokaisen tulisi pystyä elättämään itsensä omalla palkalla.  

Utopiassa kaikilla on työpaikka, minne mennä ja mistä saa palkkaa itsensä ja perheensä elättämiseen. Todellisuudessa konkursseja tulee, työttömien määrä nousee, huono-osaisuus ja rikollisuus lisääntyy... 

Vierailija
56/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa päättäjiin ja mediaan yhteyttä!

Vierailija
57/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaetaan adressia somessa

Vierailija
58/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapioidaan lisää ilmaista rahaa kaikille, se on ratkaisu kaikkeen

Vierailija
59/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa ollaan vastuussa naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista ja jos taloyhtiö menee konkurssiin niin kaikki menettävät asuntonsa ja velka jää niille kenellä sitä on. 

Asuntokauppa on pysähtynyt ja vuokra-asunnoista on iso ylitarjonta Suomessa. 

Vierailija
60/82 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa ollaan vastuussa naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista ja jos taloyhtiö menee konkurssiin niin kaikki menettävät asuntonsa ja velka jää niille kenellä sitä on. 

Asuntokauppa on pysähtynyt ja vuokra-asunnoista on iso ylitarjonta Suomessa. 

Ton takia kokoomuslaiset ei omista sijoitusasuntoja kerrostalossa eikä omistusasuntoja. 

Kerrostalon konkurssissa voisi jäädä 200 000 asuntovelkaa ja menettää asunnon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi