Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen vanhaan tuttuun

Vierailija
09.04.2024 |

Onko kenellekään käynyt näin? Näin viikonloppuna pitkästä aikaa miehen, jonka kanssa ollaan sattumalta törmätty aina  muutaman kerran vuodessa noin kymmenen vuoden ajan. Ei olla mitään hyviä tuttuja, mutta kuitenkin juteltu useasti niitä näitä. En ole ajatellut häntä sen kummemmin, ja miehen ulkonäkökin on jotain ihan muuta, kuin sitä, mitä miehissä yleensä katson. Vähän liian vanhakin se varmaan on, en tiedä ikää tarkkaan. Tällä kertaa mies oli superhuomaavainen ja kohtelias minua kohtaan ja juteltiin enemmän. Ja nyt en ole pystynyt oikein mitään muuta ajattelemaankaan tuon tapaamisen jälkeen, kuin häntä ja seksiä hänen kanssaan. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt noin. Nainen joko kiinnostaa heti tai ei kiinnosta.

Vierailija
22/30 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Töistä tuttu mies, kymmenkunta vuotta pyöritty talossa satunnaisesti törmäten. Ei mitään kummempia tuntemuksia aiemmin. Sitten työtehtävien muutoksen vuoksi enemmän tekemisissä ja yksi pitkä ja intensiivinen katse häneltä ja olen sulaa vahaa, ollut jo pitempään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Töistä tuttu mies, kymmenkunta vuotta pyöritty talossa satunnaisesti törmäten. Ei mitään kummempia tuntemuksia aiemmin. Sitten työtehtävien muutoksen vuoksi enemmän tekemisissä ja yksi pitkä ja intensiivinen katse häneltä ja olen sulaa vahaa, ollut jo pitempään. 

Vähän sama täällä. Mies, jota koskaan en ollut ajatellut "sillä lailla" alkoi kiinnostaa täysin yllättäen. Ja se oli juuri yksi katse. Hän jutteli toisen henkilön kanssa, mutta tuijotti minua sillä lailla nälkäisesti, ei creepysti :). Tässä sitä ollaan. Varattuna vaan ei voi tehdä mitään.

Vierailija
24/30 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chekkaan sun kuukautiskalenterista että onko sulla tässä vaiheessa ovulaatio vaihe? Sen voimaa ei kannata vähätellä, ollaan ihmiset vaan opittu piilottamaan se niin hyvin että hyvä jos itsekkään huomaa.

Tämä on totta! Mä ihastun ovulaation aikaan kaikkiin, tuttuihin ja tuntemattomiin. Jälkikäteen mietin, että mitä helvettiä oikein ajattelin😂

Moi Pallopää-mies! Tännekin olet jo tänään ehtinyt? Vastaatko montakin kertaa? Ja noi unet??? Mitä ne on ja kenestä??? Aloita joku ketju unista yms - olis kiva!

Jännä kontrollinumero 777 - 7-Taivas??? TÄH!!!???

Vierailija
25/30 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chekkaan sun kuukautiskalenterista että onko sulla tässä vaiheessa ovulaatio vaihe? Sen voimaa ei kannata vähätellä, ollaan ihmiset vaan opittu piilottamaan se niin hyvin että hyvä jos itsekkään huomaa.

Tämä on totta! Mä ihastun ovulaation aikaan kaikkiin, tuttuihin ja tuntemattomiin. Jälkikäteen mietin, että mitä helvettiä oikein ajattelin😂

Moi Pallopää-mies! Tännekin olet jo tänään ehtinyt? Vastaatko montakin kertaa? Ja noi unet??? Mitä ne on ja kenestä??? Aloita joku ketju unista yms - olis kiva!

Jännä kontrollinumero 777 - 7-Taivas??? TÄH!!!???

Lääkkeet unohtui?

Vierailija
26/30 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kehon luonnolliset prosessit tekisivät ihastumisesta vähemmän merkityksellistä?

Eikun ai niin. Kaikki ihastuvat muissa vain hurmaavan luonteeseen ja terävään järkeen.

Vierailija
27/30 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on varmaan käymässä juuri näin. Tapasin viime sunnuntaina pitkästä aikaa baarimikon, jonka olen tiennyt ehkä kuutisen vuotta. Aikaisemmin ei ole ollut minkäänlaista mielenkiintoa puoleen eikä toiseen, ja nyt sitten oli aivan armotonta flirttiä saman tien, mukana ollut ystävänikin kysyi, että onko meillä ollut jotain sutinaa. Pari päivää on mennyt ihmeellisessä sumussa, kun olen vaan haaveillut tuosta tyypistä, töistäkään ei oikein tule mitään.

Vierailija
28/30 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi, jolle kävi noin, tapasin luokkakokouksessa vanhan lukiokaverin ja tuo silloin rasittava ja jotenkin hönö tyyppi oli kasvanut hyvin kiinnostavaksi aikuiseksi. Varattuja ollaan molemmat ainakin tällä hetkellä, eli se siitä. Ja välimatkaakin on satoja kilometrejä.

Vierailija
29/30 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi joskus näin. Ihastuin meidän finninaamaiseen ja hintelään it-tukeen aivan yllättäen, kun tajusin miten kauniit silmät kundilla oli. (Varmaan oli hormonit jotenkin sekaisiin. )Ihastusta kesti vajaan vuoden, enkä kyllä koskaan kertonut tyypille siitä.

Tää on jotenkin hellyttävää.

Vierailija
30/30 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi, jolle kävi noin, tapasin luokkakokouksessa vanhan lukiokaverin ja tuo silloin rasittava ja jotenkin hönö tyyppi oli kasvanut hyvin kiinnostavaksi aikuiseksi. Varattuja ollaan molemmat ainakin tällä hetkellä, eli se siitä. Ja välimatkaakin on satoja kilometrejä.

Apua, ollaankohan oltu samassa luokkakokouksessa XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme