Mikä on villein seksuaalinen teko jonka olet koskaan tehnyt?
Mikä on itselleni se 'villein seksualinen teko' jonka olet koskaan tehnyt..😘mietitäänpä hetki, joo.
Nuoruudessa tuli harrastettua kaikenlaista minkä voisi laittaa tämän, 'seksuaalisen teon' piikkiin mut sanon omalta kohdaltani, sen villeimmän osuneen siihen kun yli 40vuotiaana, sinkkumiehenä silloin olin kahden 21 ja 25vuotiaiden naisten kanssa, ja samana päivänä, mutta eri kaupungeissa, 'sillai' sen tavallisen ja oraaliseksin merkeissä. Se villeintä minulla, tai mikä 'muistui nyt mieleeni', kaikista..
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Doggy-style
Oliko kyseessä sulla se #ieho, #ammas, #ika vai ihanjokumuu...muu kuin €ehmä? Ei mikään koira..
Minulle villeintä oli se, kun työkaveri pyysi kylään naimaan hänen vaimoaan, kun hän itse kuvasi tapahtuman. Vaimo oli suostunut, kun työkaveri kehui penikseni mittoja. Ensimmäisen kerran jälkeen, joka kesti turhan vähän aikaa naisen saatua nopeasti orkun, joka esti jatkamisen, kävimme saunassa ja joimme saunajuomia. Sitten toinen kierros parin tunnin päästä ja se kestikin sitten riittävän kauan, että minäkin sain. Kondomi vielä pitkitti tuloani. Sain minäkin kuvia, mutta en videota. Vaimo soitteli perään ja pyysi yksityistapaamista, mutta kiitin kauniisti ja sanoin ei. Näin myöhemmin ajateltuna se oli kyllä typerintä, mitä olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Minulle villeintä oli se, kun työkaveri pyysi kylään naimaan hänen vaimoaan, kun hän itse kuvasi tapahtuman. Vaimo oli suostunut, kun työkaveri kehui penikseni mittoja. Ensimmäisen kerran jälkeen, joka kesti turhan vähän aikaa naisen saatua nopeasti orkun, joka esti jatkamisen, kävimme saunassa ja joimme saunajuomia. Sitten toinen kierros parin tunnin päästä ja se kestikin sitten riittävän kauan, että minäkin sain. Kondomi vielä pitkitti tuloani. Sain minäkin kuvia, mutta en videota. Vaimo soitteli perään ja pyysi yksityistapaamista, mutta kiitin kauniisti ja sanoin ei. Näin myöhemmin ajateltuna se oli kyllä typerintä, mitä olen tehnyt.
Niin. Näin varmasti mutta.
..heräsitkö aamu- vai iltapäivällä tähän..?
Kyllä minä herään aamulla normaaliin aikaan. Usein muistelen ja ihmettelen, kuinka rikas ja antoisa seksielämä minulla onkaan ollut. Seksikumppaneita on ollut yli 25. Nyt 7-kymppisenä sitä on kiva keinustuolissa muistella. Olin sellaisessa organisaatiossa matkatöissä, että usealla paikkakunnalla on tapahtunut kaikenlaista. Tuokin pari erosi sittemmin. Mies meni heti uusiin naimisiin ja sai heti lapsen. Ehkä tuo sessio oli jotain pettämisen hyvittelyä, minua ei kiinnostanut ottaa asiasta selvää. Ihmisiä on joka junaan eivätkä ujoimmat usko meidän rohkeimpien juttuja vaikka meille sattuu aina kaikenlaista, vieläkin. Joitakin juttuja olen täällä kertonut, mutta usein saan näitä unikommentteja. Minulla on kyllä usein seksiunia, ja joskus käytän niitä kotivideoiden käsikirjoituksena, eli nekin voivat toteutua käytännössä. Kaikkien ei tarvitse mennä Wildclubille ja silti seksielämä voi olla villiä hiljaiselta näyttävän ulkokuoren alla.
Peräsuolenlaskeuman tutkiminen jännämiesten kanssa.
Markku-Pirkko 47v
Peppuneitsyyden menetys Tinderistä tutulle miehelle Matkakeitaan parkkipaikalla asuntoautossa. En pidä itseäni äänekkäänä, mutta näin tummennetusta ikkunasta, että jokin autossa herätti ohi kulkijoiden mielenkiinnon. Kieltäydyin poistumasta autosta parkkipaikalla ja mies ajoi huomaavaisesti auton lyhyen matkan päähän bussipysäkille, josta kipitin kotiin. Seksiä enemmän taisi kiihottaa tilanne, paikka ja kiinnijäämisen riski. N22
Peppuneitsyyden menetys Tinderistä tutulle miehelle Matkakeitaan parkkipaikalla asuntoautossa. En pidä itseäni äänekkäänä, mutta näin tummennetusta ikkunasta, että jokin autossa herätti ohi kulkijoiden mielenkiinnon. Kieltäydyin poistumasta autosta parkkipaikalla ja mies ajoi huomaavaisesti auton lyhyen matkan päähän bussipysäkille, josta kipitin kotiin. Seksiä enemmän taisi kiihottaa tilanne, paikka ja kiinnijäämisen riski. N22
Pano kakkoseen dildon suristessa samaan aikaan ykkösessä. Silloinen heila haaveili tuplasta kahden miehen kera mutta itse ei tullut siihen suostuttua. Ehkä olisi pitänyt.
Mulla on kyllä kivoja:)seksiunia..
'nunnaileva-Munkki'
Nussin aikoinaan exän parasta kaveria eron jälkeen, sellanen puolen vuoden känninen salasuhde. Kerran oltiin kaljoilla kahdestaan ja tottakai siitä sitte. Mun autolla jonnekkin metsä tielle panemaan tms. Otin oonan auton ulkopuolella, nussin kunnolla joka asennossa. Lopulta päädyttiin takapenkille jossa nussin Oonaa kun hän oli päälläni, tunsin kuinka alan saaman orgasmin ja riuhtaisin oonan päältäni imemään kulliani. Oona kulli suussaan painoin häntä väkivalloin syvemmälle, nussin kunnolla häntä suuhun niin että itse istuin takapenkillä ja oona kontillaan kulli suussaan. Aloin hokea että mä tuun mä tuun mä tuun ja jatkoin nussimista suuhun kun oona päästeli pieniä kiljahteluja, ajattelin että ihan sama, hän ei kuitenkaan pääse tästä kenellekkän valittamaan kun ollaan salasuhteessa. Laukesin suuhun ja oona pyyhki suun pieliä ja nieli suuhun jäöneet spermat.
Vierailija kirjoitti:
Nussin aikoinaan exän parasta kaveria eron jälkeen, sellanen puolen vuoden känninen salasuhde. Kerran oltiin kaljoilla kahdestaan ja tottakai siitä sitte. Mun autolla jonnekkin metsä tielle panemaan tms. Otin oonan auton ulkopuolella, nussin kunnolla joka asennossa. Lopulta päädyttiin takapenkille jossa nussin Oonaa kun hän oli päälläni, tunsin kuinka alan saaman orgasmin ja riuhtaisin oonan päältäni imemään kulliani. Oona kulli suussaan painoin häntä väkivalloin syvemmälle, nussin kunnolla häntä suuhun niin että itse istuin takapenkillä ja oona kontillaan kulli suussaan. Aloin hokea että mä tuun mä tuun mä tuun ja jatkoin nussimista suuhun kun oona päästeli pieniä kiljahteluja, ajattelin että ihan sama, hän ei kuitenkaan pääse tästä kenellekkän valittamaan kun ollaan salasuhteessa. Laukesin suuhun ja oona pyyhki suun pieliä ja nieli suuhun jäöneet spermat.
Mietin valtavanmainionoloiseltavaikkaepäaidolta vähän..kuulostavaa tarinaa, ajatellen että:
Olisiko mahtamutmielessäsikäydäniinkin kivasti 'Oona = (bump-) Bar bara'..ehkä?
Rakastellut lukioihastuksen kanssa ruotsin luokassa vapaatunnilla ison c-kasettivaunun päällä maaten. Jälkeenpäin olen miettinyt, että miten uskallettiin ja miten se hökötys kesti meidän painon. Sen musta liukukansi kyllä painui vähäsen keskeltä pysyvästi alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Tällä seksipalsalla vierailu.
N
Aivan. Niin varmasti vaan. Hyvä tietää, tai (eo) mut
onko kyseessä millainen'N:
- aseksueeli?
- naisrakastaja?
- neitsytneito/bi?
- jokinmuu.mikä..?
Vierailija kirjoitti:
olin miehen kanssa 69, minä päällä. annoin peräaukkoni aueta ja pökäle kurkkasi vähän ulos ja sit supistus ja anaali kiinni.
tytsy. 21v
Pökälekurkistaja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme fiksaatio tällä yhdellä tarinoitsijalla on oikein monta kertaa toistella sitä naisen nimeä näissä tarinoissaaan
Kimppaseksi kolmen 40+ ikäisen miehen kanssa ja olin vasta 16. Valehtelin heille ikäni. Yksi miehistä pani mulle ekan orkun yhdynnässä. Olihan se aika rajua. N23
Tyttöystävän (sittemmin ex-vaimo) kanssa kuusysissä vappuna -95.
Hyvå,hurjan hurjåå.. ON. ;)) - (vuosisadanLAMA suomessa = mikään ei mene ETEENPÄIN.. vaan kaikki menee taaksepäin. )