Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nätti säilytysratkaisu meikeille/hiustavaroille, kun ne on säilytettävä näkösällä

Vierailija
08.04.2024 |

Eli vessassa/kylppärissä/makkarissa ei voi säilyttää, vaan ne on oltava kirjahyllyssä/lipaston päällä.

Tällä hetkellä ovat keittiön kaapissa mutta haluaisin ne sieltä pois tilaa viemästä, vaikka ei niitä nyt hirveää määrää olekaan. Ideoita?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Ikean on tosi kätsän olonen, olikohan vielä värivaihtoentojakin...

Eri

Vierailija
22/40 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo Ikean jäi nyt minuakin kaihertamaan. Sen varmasti haen, ellei vielä parempaa osu silmään. Mikään kaappiin tai lipastoon piilottaminen ei nyt käy, koska nimenomaan haluan kaappiin tilaa muulle. Kun löytää meikeille ja hiusjutuille jonkun silmää sietävän ratkaisun niin voivat olla vaikka siinä kirjahyllyn nurkassa. Siitä näppärä ottaa ja jos vielä peilikin samassa. Tosi hyvä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pari tällaista meikeille. Tosin isoin luomiväripaletti ei tuonne sovi, joten se sijaitsee lipastojen päällä.

https://palaset.com/tuote/palalipas-valkoinen/?utm_source=Google%20Shop…

Vierailija
24/40 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on pari tällaista meikeille. Tosin isoin luomiväripaletti ei tuonne sovi, joten se sijaitsee lipastojen päällä.

Tällaisen kun saisi puisena, niin avot!

Ap

Vierailija
25/40 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ongelma ratkaistu. Ikeasta saa puisia lokerikkoja, jotka saa itse käsiteltyä. Sinne siis! 

Ap

Vierailija
27/40 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

https://osco.com/product/bamboo-three-drawer-chest/

Vierailija
28/40 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdessa ehkä n. A4 (pohjan/kannen pinta-ala) ja yhdessä pienemmässä säilytysrasiassa, joissa kansi.

Tuollaisia myydään useimmissa kaupoissa (esim. Ikea, Tokmanni, Jysk jne.) eli valikoimaa on, myös materiaaleissa (pahvia/muovia/puuta/kangasta jne.)

Tuollaisen rasian hyvät puolet, että arkena voi pitää kantta laatikon alla =helposti saatavilla, ja jos tulee esim. vieraita saa purkit ja purtilot piiloon kannen alle. Tarvittaessa myös koko laatikko sisältöineen on helppo nakata tieltä tai silmistä pois, jos esim. siivoaa tai haluaa jostain syystä näkösältä pois.

Noita voi myös pinota päällekkäin, ja ottaa esiin sen jota tarvitsee. 

Olen lajitellut erikseen niin, että meikit yhdessä, ja toisessa n. päivittäin tarvittavat rasvat ym. purkit, ja kolmannessa harvemmin käytettävät. Esim. aurinkorasva talvella harvemmin käytettävissä, ja kesällä 'päivittäisissä'. Suosikki hajuvesi päivittäisissä, mut harvemmin käytettvissä, kuten myös kuorintavoide ja hiuslakat  (en käytä kun pari kertaa/kk) ym. myös.

Vierailija
29/40 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kahdessa ehkä n. A4 (pohjan/kannen pinta-ala) ja yhdessä pienemmässä säilytysrasiassa, joissa kansi.

Tuollaisia myydään useimmissa kaupoissa (esim. Ikea, Tokmanni, Jysk jne.) eli valikoimaa on, myös materiaaleissa (pahvia/muovia/puuta/kangasta jne.)

Tuollaisen rasian hyvät puolet, että arkena voi pitää kantta laatikon alla =helposti saatavilla, ja jos tulee esim. vieraita saa purkit ja purtilot piiloon kannen alle. Tarvittaessa myös koko laatikko sisältöineen on helppo nakata tieltä tai silmistä pois, jos esim. siivoaa tai haluaa jostain syystä näkösältä pois.

Olen lajitellut erikseen niin, että meikit yhdessä, ja toisessa n. päivittäin tarvittavat rasvat ym. purkit, ja kolmannessa harvemmin käytettävät. Esim. aurinkorasva talvella harvemmin käytettävissä, ja kesällä 'päivittäisissä'. Suosikki hajuvesi päivittäisiss

Ajattelin nyt ostaa tämän https://www.ikea.com/fi/fi/p/moppe-minilipasto-maenty-40562772/?gad_sou…

Tai tämän https://www.ikea.com/fi/fi/p/moppe-minilipasto-maenty-80562770/?gad_sou…

Juuri siksi että saan myös ne hiuslakat, deodorantit, kasvorasvat ym tuonne. Ja nekin kaapista pois tilaa viemästä. Win win!

Ap

Vierailija
30/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoiset kaapit ap kun ei mitään mahdu

Vierailija
31/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kolmihyllyistä (hyllyissä siis korkeat, punotut ja läpinäkymättömät reunat) rottinkihyllyä kylpyhuonessa hieman eri tasoilla. Nätit ja kätkevät mm. merkit ja sutut. Parissa kulmassa on nippu hiusdonitseja. Näyttää hyvältä ja on kätevä. Pienille tarpeille tuonne mahtuu esim. kapea purkki, johon asettaa pinnejä tms. tarvittavaa pienikokoista. Hyllyt taisivat maksaa peräti 5 e/kpl.

Vierailija
32/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kolmihyllyistä (hyllyissä siis korkeat, punotut ja läpinäkymättömät reunat) rottinkihyllyä kylpyhuonessa hieman eri tasoilla. Nätit ja kätkevät mm. merkit ja sutut. Parissa kulmassa on nippu hiusdonitseja. Näyttää hyvältä ja on kätevä. Pienille tarpeille tuonne mahtuu esim. kapea purkki, johon asettaa pinnejä tms. tarvittavaa pienikokoista. Hyllyt taisivat maksaa peräti 5 e/kpl.

Nyt vaan etsittiin nättiä säilytysratkaisua esim. kirjahyllyyn tai lipaston päälle näkyvälle paikalle, ei kylppäriin eikä vessaan.

Ap

Vierailija
33/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lajitellut erikseen niin, että meikit yhdessä, ja toisessa n. päivittäin tarvittavat rasvat ym. purkit, ja kolmannessa harvemmin käytettävät. Esim. aurinkorasva talvella harvemmin käytettävissä, ja kesällä 'p

Nuo Ikean käsittelemättömät lokerikot on kivoja, meillä useita. Osa maalattu, osa öljyvahattu, osa sellaisenaan. Suosittelen.

Vierailija
34/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan etsittiin nättiä säilytysratkaisua esim. kirjahyllyyn tai lipaston päälle näkyvälle paikalle, ei kylppäriin eikä vessaan.

Ap

Sopivat ne siihenkin. Ei ole mikään pakko ripustaa mihinkään!

Vierailija
35/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin läpinäkyvästä akryylistä tehty meikkiteline voisi olla nätti.

Vierailija
37/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ikean rasia onkin nätti! Juuri joku tuollainen, joka ei niin herätä huomiota. Toisin kuin joku peruskosmetiikkalaukku kirjahyllyssä 😄 Niin ja on säilytettävä näkösällä siksi että kaapit tarvitaan muille tavaroille. Astioille ym.

Ap

Kirjoitat aloituksessasi: "Eli vessassa/kylppärissä/makkarissa ei voi säilyttää, vaan ne on oltava kirjahyllyssä/lipaston päällä."

Säilytätkö vessan ja kylppärin kaapeissakin astioita?

Missä vessan ja kylppärin kaapeissa?! 😳

Vierailija
38/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos jaksat panostaa, voit päällystää sen dc-fixillä. Luulisi tollasta löytyvän puisinakin.

Vierailija
39/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos jaksat panostaa, voit päällystää sen dc-fixillä. Luulisi tollasta löytyvän puisinakin.

Dc-fix ei vastaa kåsitystäni nätistä 😄 mutta vastaavia löytyi puisena ja ensi viikonloppuna haen.

Ap

Vierailija
40/40 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ikean rasia onkin nätti! Juuri joku tuollainen, joka ei niin herätä huomiota. Toisin kuin joku peruskosmetiikkalaukku kirjahyllyssä 😄 Niin ja on säilytettävä näkösällä siksi että kaapit tarvitaan muille tavaroille. Astioille ym.

Ap

Kirjoitat aloituksessasi: "Eli vessassa/kylppärissä/makkarissa ei voi säilyttää, vaan ne on oltava kirjahyllyssä/lipaston päällä."

Säilytätkö vessan ja kylppärin kaapeissakin astioita?

Missä vessan ja kylppärin kaapeissa?! 😳

Voisin lisätä myös, minkä vessan ja minkä kylppärin kaapeissa? 😄 -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän