Leikatkaa heitä jotka ei halua töitä tehdä
Heitä jotka elää onnellisena työttömänä ja mediassa hehkuttaa miten hauskaa heillä on. He ketkä sanovat saavansa liikaakin rahaa ja sijoittelevat ja matkustelevat verorahoilla. He ketkä naureskelee kun työllinen joutuu lähtemään aikaisin töihin. Heitä piisaa lehdissä ja eri sosiaalisilla alustoilla joka päivä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet itse? Kerroppa kolmella sanalla miten olet hyödyllinen meille.
Johtaja työllistää ihmisiä.
Huono idea. Jos viideltä työttömältä leikataan tuet pois, ei sillä ole mitään käytännön vaikutusta valtion talouteen. Siksi leikkauksia tehdään kaikille.
Hyvtuloisten veroalella sen sijaan on merkitystä hyvinkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole edes duunari itse lol. Kermaperse.
Työttömät jotka ovat liitossa, maksaneet työvuosina jäsenmaksut, verot ym ja ansiosidonnaisesta maksan 25% veroa ja joskus kun olin kelan päivärahalla maksoin 20% veroa. Haen 2 työpaikkaa/kk.
Niiltä leikataan jo. Jos kieltäydyt töistä niin sinun sosiaaliturvaasi leikataan rankasti jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallitaanko toinen näkökulma?
Ilman työntekijöitä ei johtajaa tarvita, eli työntekijät työllistävät johtajan. 😎
meillä veronmaksajillahan näyttää olevan velvollisuus elättää kaiken maailman kelarottia
odottakaa vaan
muutaman vuosikymmenen päästä tää ns hyvinvointiyhteiskunta on
on pelkkää unta, kukaan ei tee duunia, lapsia ei synny
kuoltiin sukupuuttoon ja kaikki kelarottien syytä
Vierailija kirjoitti:
Leikatkaa ihmeesä, huomenna lähden Thaimaan lämpöön pariksi kuukaudeksi...ja arvatkaa....verorahoilla.
Mun mielestä pari seuraavaa kuukautta on just parasta aikaa aikaa viettää Suomessa. En lähtis mihinkään vaikka maksettais.
Loka marraskuuksi voisin lähteä pois mutta en Thaimaahan.
Miten erotat heidät muista? Vai koskeeko vain niitä, jotka kertovat asiasta?
Ravintola-alalle on tulossa konkursseja. Hallitus leikkasi asiakkailta rahat.
Vierailija kirjoitti:
Ravintola-alalle on tulossa konkursseja. Hallitus leikkasi asiakkailta rahat.
Tuskin ravintola-alalla kellään on asuntovelkaa, sieltä ihmiset ensimmäiseksi vähentää kulutusta, kun hallitus leikkaa.
Mitäpä, jos ensiksi leikattaisiin maassa l a i t t o m a s t i oleskelevilta kokonaan tuet, niin heistä päästäisiin eroon.
Heiltä on jo leikattu ja monta sellaista tunnet. Kelan rahoilla ei matkustella eikä osteta muuta kuin ruokaa ja sitäkin liian vähän. Terveisiä työtoiminnasta.
Perijä
Vierailija kirjoitti:
Huono idea. Jos viideltä työttömältä leikataan tuet pois, ei sillä ole mitään käytännön vaikutusta valtion talouteen. Siksi leikkauksia tehdään kaikille.
Hyvtuloisten veroalella sen sijaan on merkitystä hyvinkin paljon.
Hallitus leikkaa 800 miljoonaa.
Ja monella työttömällä on työssäkäyvä puoliso, joka ei todellakaan käy enää ravintoloissa työlounasta syömässä, kun puolison ansiosidonnaista leikataan.
Kerrotko aloittaja edes yhden todellisen esimerkin näistä työttömistä, jotka matkustelevat työmarkkinatuella, asumistuella ja toimeentulotuella? Ei taida löytyä yhtään esimerkkiä.
Lapsikin tajuaa, että nuo työttömyydellään ja sen ihanuudella kehujat ovat kokoomustrolleja.
Vierailija kirjoitti:
Leikatkaa niiltä joilla leikattavaa riittää, luxusasunto, kakkosasunto, kesähuvila, bemari 2 ...., miksi aina (myös tällä palstalla) käydään köyhempien kimppuun?
Täähän se ihmetyttää! Käydään työttömän kimppuun kuin petolauma. Ehkä työtöntä on mukava sättiä kun muutkin niin tekee. Itse en säti ketään. Rikkailla on varaa mistä ottaa. Veronkierto pitäisi tutkia ja kieltää. Nykyään monet 100000e tienaavat harjoittavat verosuunnittelua = verojen kiertoa.
Osa kansasta on ihan helvetin tyhmää ja aloittaja kuuluu juuri tähän osaan.
T: palkkatyöläinen jo 30 vuotta
Työn tekemisestä tulisi rangaista koska työtätekevät tuhoavat maapalloa ja ilmastoa.