Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Facebookissa useammassa sinkkuryhmässä, mutta ei oikein huvita laittaa kuvaansa kuvaketjuihin

Vierailija
08.04.2024 |

On nimittäin paljon kauniita tai vähintään nättejä naisia. Ei tällaisena tavallisen näköisenä paljon huvita laittaa kuvaansa sinne. Toki mun kuvan profiilista näkee, mutta mihinkään kuvaketjuun en kuvaani ole laittanut. 

Yksi päivä oli ketju filtterittömistä ja meikittömistä kuvista. No ketjun aloittaja kaunis nainen ilman filtteriä ja meikkiä. Laita siinä sitten 45-vuotiaana väsyneenä vuorotyötä tekevänä ja samalla opiskelevana naisena silmäpussikuva. Avasin kyllä kameran puhelimesta, mutta kun näin silmäpussini niin suljin kameran. Meikillä pelastaisi edes vähän. 

Onhan siellä ryhmissä toki välillä kuvia ihan tavallisiltakin naisilta, mutta kyllä nämä kauniit ja nätit ovat siellä enemmän esillä. 

Masentavaa. Turha varmaan enää kuvitella löytävänsä ketään. Joo joo tulkaa nyt vielä lässyttämään, että oma asenne vaikuttaa paljon. No ei voi mitään, mutta on nyt masentava päivä. Eron tuoma kipu palautui eilen mieleen ja piti itkeä. On pitänyt itkeä sitä, että en kelpaa miehelle johon olen ihastunut. En kelpaa enää kenellekään.

Luovuttanut

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli mieleen eroon liittyviä juttuja ja itkettää.

Luovuttanut

Vierailija
2/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin säälittävä, että edes täällä kukaan ei vaivaudu mitään vastaamaan. Olen tuomittu olemaan yksin.

Luovuttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää esitellä itseään jossain Facebookin ryhmässä.

Vierailija
4/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittävää esitellä itseään jossain Facebookin ryhmässä.

No näiden sinkkuryhmien tarkoituksena on löytää treffikumppani, puoliso, mitä nyt kukin etsii. Ei ole mulla mitään toivoakaan noissa ryhmissä.

Luovuttanut

Vierailija
5/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Facebook vielä olemassa?

Vierailija
6/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. Yksin paras.

Vierailija
7/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Facebook vielä olemassa?

Miksi esität tyhmää?

Luovuttanut

Vierailija
8/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan. Yksin paras.

Mä en haluaisi vielä tämän ikäisenä jäädä elämään yksin. Haluaisin myös seksiä säännöllisesti. Ei, masturbaatio ei korvaa seksiä taitavan miehen kanssa.

Luovuttanut

Vierailija
9/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen sinkkuryhmistä kokemukseni saaneena voin sanoa, että 99% niistä kaunokaisista ja komistuksista eivät ole sitä mitä kuvissa ovat. Joko ne ovat vuosia vanhoja kuvia tai photoshopattu tai kuvattu imartelevasta suunnasta, mutta järkytys live-tapaamisissa on ollut suuri. Hyvin harva läpäisee oikean elämän seulan ryhmätapaamisissa kuin deiteilläkin. ÄLä usko kaikkea, mitä somessa näet. Suurin osa kontakteista tapahtuu yksityisviestein. Niitä omia naamojaan esitteleviä sanotaan tyrkyiksi.

Vierailija
10/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somen sinkkuryhmistä kokemukseni saaneena voin sanoa, että 99% niistä kaunokaisista ja komistuksista eivät ole sitä mitä kuvissa ovat. Joko ne ovat vuosia vanhoja kuvia tai photoshopattu tai kuvattu imartelevasta suunnasta, mutta järkytys live-tapaamisissa on ollut suuri. Hyvin harva läpäisee oikean elämän seulan ryhmätapaamisissa kuin deiteilläkin. ÄLä usko kaikkea, mitä somessa näet. Suurin osa kontakteista tapahtuu yksityisviestein. Niitä omia naamojaan esitteleviä sanotaan tyrkyiksi.

No ei ole kaikkien kuvat photoshopattuja. 

Mulla ei ole mitään toivoa löytää ketään.

Luovuttanut

Vierailija
11/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinkkuryhmiä on olemassa?

Vierailija
12/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt Facebookin sinkkuryhmissä yhtäkään kaunista naista. Ainakaan niissä avoimissa, joita itse pääsen stalkkaamaan.

Vierailija
13/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niille kaunottarille varmaan tavis mies kelpaa eli voit tavis naisena hyvinkin löytää miehen...

Vierailija
14/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siellä, viisikymppisiä jotka näyttävät kolmikymppisiltä. Muka.

En kehtaa minäkään laittaa mitään esittelyä itsestäni, tosin en ole enää niin varma siitä haluanko lähteä tutustumaan seuranhakumielessä keneenkään. 

Jotkut näistä sinkkuryhmistä nähtävästi ovat ihan vaan sinkkuryhmiä, siis lähinnä kaverimielellä, eikä se kumppaninhaku ole ainoa tarkoitus?

Vierailija
15/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävin tsekkaamassa jonkun facen sinkkuryhmän ja siellä oli muistaakseni kolme ikähaarukkaan sopivaa (~25-30) naikkosta. Laitoin viestiä niin yksi oli unohtanut poistua ryhmästä, yksi ei vastannut mitään ja yksi osoittautui tärskyillä aivan muuksi kuin kuvista ja sanomisista oli lupa odottaa. Jätkin kokeilun siihen. 

Vierailija
16/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niille kaunottarille varmaan tavis mies kelpaa eli voit tavis naisena hyvinkin löytää miehen...

Ei tunnu siltä, että ketään löytäisin. Nyt kyllä tuntuu olevan mieli aika pohjamudissa, että ehkä mä en edes ole valmis mihinkään. Eron paskat fiilikset palaa mieleen. Ihastus mieheen jota en voi saada painaa myös mieltä alas. 

Luovuttanut

Vierailija
17/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Mitä opiskelet?

Vierailija
18/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä opiskelet?

Ei liity tähän asiaan mitenkään enkä halua sitä kertoa. 

Luovuttanut

Vierailija
19/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä miettinyt, että onko mulla jonkun asteinen masennus. Ero otti todella koville.

Luovuttanut

Vierailija
20/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset liity sinkkuryhmien sijaan sellaisiin ryhmiin jossa haetaan kaveria vaikka luontopolulle tai mikä sinua itseäsi nyt kiinnostaakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi