Suomessa ei osata ommella kansainvälisen tason verhoja. Esim vainea löytää ketään joka osaa tehdä Austrian Blinds tai French Bouillonné
Meillä verhot on marimekon tai vallilan painokuosit.
Olemme sisustamisen kehitysmaa.
Kommentit (36)
Tilaa ulkomailta niin saat mieleisesi. Mä olen tilannut Kauko-Idästä silkkivuorelliset jakardi-verhot, kun ei täältä sellaisia saa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa ulkomailta niin saat mieleisesi. Mä olen tilannut Kauko-Idästä silkkivuorelliset jakardi-verhot, kun ei täältä sellaisia saa.
Joo tai Ranskasta tai Englannista. Tiedän. Mut nyt olisi oma kangas, jolle etsin tekijää pk-seudulta.
ap
En tiedä, miten siellä Porvoossa halutaan suomen kieltä käyttää, mutta voit pomppia ompelimoon ja esittää asiasi myös käyttämällä termejä puhvi-rypytys- tai laskosverhot. Jos välttämättä haluat kansallistaa verhot, niin antaahan se tietysti lisäsuolan omissa korvissasi. Mutta muuten me juntti-Suomessa ymmärretään vähemmälläkin selityksellä, mitä haluat.
Helpottaisi varmaan jos osaisit edes suomeksi ilmaista itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tai Ranskasta tai Englannista. Tiedän. Mut nyt olisi oma kangas, jolle etsin tekijää pk-seudulta.
ap
Sulla on varmasti luurissa netti, joten etsit sieltä kuvat mitä tahdot. Sitten vain otat lähiseudun ompelijoihin yhteyttä ja kysyt kuka osaa tehdä puhviverhot tmv:t.Ne eivät oikeasti ole vaikeat tehdä. Jopa itsekin pystyisit, jos omistat ompelukoneen.
Jos ap:n sisutukseen sopii tuollaiset verhot, niin enpä halua edes kuvitella miltä ap:n kodissa muuten näyttää.
Minä ostin turkkilaiset verhot, noi suomalaiset ei voi olla hyviä, eikä niitä kehtaisi naapureille esitellä.
Kuka oikeasti haluaa tuollaiset puhviverhot?! Joku 80-vuotias?
Mistä firmasta tilataan jacuard kuosisia verhoja?
Vai että kansainvälistä tasoa... :D Paremminkin tasoa mummola.
Kai sitä nyt jotain muitakin vaihtoehtoja on kuin nuo mummoverhot tai marimekko. Meillä ainakaan ei ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti haluaa tuollaiset puhviverhot?! Joku 80-vuotias?
Ohis mutta mä haluaisin mielelläni. Rakastan brittiläistä sisustustyyliä kukkakuvioineen ja siihen puhvit käy oikein hyvin.
Ja olen 38 vuotta.
Kansainvälisen tason? En tiennyt että verhoissakin on jotain tuollaisia tasoja.
Tilasin kuninkaan siniset blyyshiverhot suoraan Harrodsilta. Camillalla, tai Cami meidän kavereiden kesken, on ihan samanlaiset Balmoralin olkkarissa.
No enpä tiedä onko kehitysmaan merkki, jos ei tuollaisesta tunkkaisesta tyylistä tykkää.
Ikeasta saat paljon kansainvälisemmät verhot. Myyvät niitä lähes 50 eri maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta saat paljon kansainvälisemmät verhot. Myyvät niitä lähes 50 eri maassa.
Hyi ei kiitos Ikeaa!
Siis vaikea löytää