Jos Onnen päivät ja Lemmenlaiva suomennetaan tekstillä niin katson enää Pluto TV:tä.
Vinkki Ruudulle, siellä on jo Top Gear ja Catfish ja MTV Music ja Frasier ja Cheers jne., oikein nostalgia tarjonta, kiitos.
Kommentit (20)
638
Ei saa pluto kanavalle suomi tekstejä erikseen laitettua
Pluto kanava kertoo ennen ohjelman alkua
" seuraavassa ohjelmassa ei ole suomenkielistä tekstitystä"
Mistä Plutoa voi katsoa? Mulla ei näy telkkarissa. Tosin ei ole yhtään maksullista palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Plutoa voi katsoa? Mulla ei näy telkkarissa. Tosin ei ole yhtään maksullista palvelua.
Netistä, Ruutu.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä, Ruutu.fi
Ja on ilmainen myös
Toivottavasti tulee pian tekstitys niin moni katsoo pelkästään plutoa, kiitos etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
ROSKAA, puffering jatkuvasti
olen käyttänyt usein, ei ongelmia... eräs muu iso striimauspalvelu kyllä nykii välillä
Mullapa on nuo sarjat dvd:llä, jolla ainakin voi kytkeä tekstityksen päälle tai pois.
Onko plutossa aina katsottava vain kyseisenä aikana tulevaa ohjelmaa?
Olisin halunnut katsoa esim. Frasierin alusta kaudesta 1 alkaen, en vain jotain tiettynä aikana tulevaa irrallista jaksoa.
Pluto-tv on ns lineaarinen tv, eli jaksot tulevat peräjälkeen, eikä katsoja pysty itse valitsemaan katsottavaa jaksoa
Vierailija kirjoitti:
Pluto-tv on ns lineaarinen tv, eli jaksot tulevat peräjälkeen, eikä katsoja pysty itse valitsemaan katsottavaa jaksoa
Kiitos vastauksesta.
Mulla on hyvä kielitaito niin en tarvitse tekstityksiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Asetuksista saa tekstityksen päälle/ pois.
Kaukosäätimestä menu, asetukset eli mutterinkuva, valikosta kieli, sieltä tekstitykset päälle/ pois.
Naiset ei erota mutteria hammaspyörästä xD
Vierailija kirjoitti:
ROSKAA, puffering jatkuvasti
Minulla ei ole vastaavaa tapahtunut ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukosäätimestä menu, asetukset eli mutterinkuva, valikosta kieli, sieltä tekstitykset päälle/ pois.
Naiset ei erota mutteria hammaspyörästä xD
Pluto tv:n onnen päiviin ei saa tekstitystä. Olikohan lemmenlaivakin myös. Muissa on kyllä
Äläpä yleistä! Kyllä monikin erottaa ja osaa kuules vaikka ja mitä ja paremminkin ku miehet! Toi tekstitys kyllä ärsuttää ku ei saa. Matlock ois kiva katsoa ja joo, ymmärrän kyllä ilman tekstitystäkin, mutta pitäis olla tosi kovalla ilman että kuulee (melkeen kuuro) ja se ei ole mahdollista.
No mutta sehän on hyvä että sinulla on! Voi taivas!
Itsekin kaipailisin Matlockiin tekstityksiä vaikka enkkua ymmärränkin ihan hyvin. Jotkut jutut menee hieman ohi kun ei ihan kaikkia sanoja ymmärrä.