Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituuskriteeri kumppanille?

Vierailija
07.04.2024 |

Miksi suositte juuri sen pituisia miehiä/naisia kuin suositte? Mihin perustuu?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin pitkiä miehiä koska en nyt vaan koe että itseni kokoinen saati lyhyempi viehättäisi. En tunne itseäni naiselliseksi jos olen isompi.

Vierailija
2/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen on hyvä valinta geenien puolesta. T:m195cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihan oikeasti ole muuta sisältöä elämässä?

4/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pari senttiä pidemmät miehet ovat sexikkäitä. Olen siis itse 179cm

Vierailija
5/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ylettää pussailemaan. Nykyinen on jotain 175 cm pitkä, itse 161 cm.

Vierailija
6/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä pituudella ole väliä, kunhan ei ole ylipainoinen omenavartaloinen plösö.

Vierailija
7/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain liskoaivoista se varmaan kumpuaa. Kyllä mä järjellä ajatellen tiedän että se on aika irrelevantti asia parisuhdetta ajatellen mutta lyhyet miehet ei vaan koskaan ole viehättäneet. Mikään ei ole värähtänyt. 

8/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamani henkilö on juuri sen pituinen, siksi 😁 

Vierailija
9/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Olen itse 170cm ja ylipainoinen. Mies hoikka eikä mitenkään harteikas, jäntevä urheilullinen kroppa. Tunsin itseni aina niin isoksi miehen rinnalla. Korkkareita en käyttänyt, joitakin pienellä korolla olevia joskus käytin. Seksissä en koskaan ollut päällä.

Nyt haluaisin miehen joka on edes jonkun verran mua pidempi ja olisi harteikas. Mulla on seksisuhde miehen kanssa joka on mua 14cm pidempi ja mies on harteikas ja jykevä. Tykkään kyllä tuollaisesta miesvartalosta. Ja kyllä olen seksissä tuon miehen päällä. 

Vierailija
10/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että he joilla on tällaisia pituuskriteereitä kumppanille, eivät ole vielä koskaan rakastuneet ehdoitta ja täydellisesti. Koska silloin kun niin tapahtuu, pituudella ei oikeasti ole väliä. Se on se sydän ja sisin johon rakastuu. Ja mikä sitä suhdetta kantaa. 

Vierailija
11/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumppimiehet on aika epäseksikkäitä ja hieman jopa säälittäviä. Jos pitää vaimolta pyytää apua kun haluaa jotain keittiön ylähyllyltä.

Vierailija
12/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 15 cm

Vierailija
13/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap muistanut vielä aloittaa jankutusta tänä aamuna, miksi naiset haluavat koulutetun miehen ja miksi naiset asettavat kriteereitä miehille? Myös jankutuksesi aiheesta "miksi lihavat tavisnaiset haluavat urheilullisen miehen" on vielä ilmiantamatta.

Nyt tsemppiä trollaamiseen. Ne ruplat pitää ansaita!!

Vierailija
14/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mies on ainakin pari senttiä pidempi kuin itse. Olen 152 cm pitkä.

Vierailija
15/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 15 cm

Riittää ehkä justjust.

Vierailija
16/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että he joilla on tällaisia pituuskriteereitä kumppanille, eivät ole vielä koskaan rakastuneet ehdoitta ja täydellisesti. Koska silloin kun niin tapahtuu, pituudella ei oikeasti ole väliä. Se on se sydän ja sisin johon rakastuu. Ja mikä sitä suhdetta kantaa. 

Ihminen ihastuu ensin ulkonäköön, jonka perusteella ryhtyy tutustumaan toiseen ihmiseen. Vasta sen jälkeen syttyy todellinen rakkaus, jolloin sydän rakastuu ja se rakkaus kantaa sitten kumppanin ulkonäön rapistumisen ja sairastumiset ym. Sitä ulkonäköön ihastumista vain harvoin voi ohittaa. Korkeintaan silloin, jos rakastuu ihmiseen, jonka jo tuntee. Silloin rakastuu suoraan sydämeen.

Vierailija
17/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitin tuossa yllä että en vaan ole koskaan viehättynyt lyhyistä miehistä. Rakastunut olen kyllä, syvästi ja vastavuoroisesti. Seksuaalinen viehätys on iso osa parisuhdetta, ainakin sellaisena kuin itse parisuhteen määrittelen. 

Rakastuin miehessäni sydämeen ja sisimpään. Mutta viehätyn myös hänen ulkonäöstään. 

Vierailija
18/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkan vielä että sinänsä mulla ei koskaan ollut mitään muuta kriteeriä kuin se että miehen pitää herättää mussa tunteita. Olin täysin avoin rakastumiselle. Mutta se ei silti poista sitä faktaa että tietynlainen tyyppi on aina ollut se johon olen tuntenut vetoa. Onnekseni löysin sellaisen miehen joka oli ulkoisesti tyyppiäni JA myös sisäisesti kultainen ihminen. 

Sama kuin edellä 

Vierailija
19/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 15 cm

Riittää ehkä justjust.

Noin lyhyen kanssa pitää olla sitten reilusti paksuutta. Eikä mikään luirunakki.

Vierailija
20/22 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 160cm xxl-kokoinen, nykyinen mies 166cm ja pienempi reilusti minua. Tunnen oloni naiselliseksi ja haluttavaksi hänen seurassaan. Ex-mies oli 175cm, hoikka ja harteikas, tunsin oloni aina isoksi ja maskuliiniseksi hänen seurassaan. 

Pituudella ei muuta väliä, mutta en mielellään itseä lyhyempää miestä ottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi