Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee aloitteita

Vierailija
07.04.2024 |

Olen hiukan alle nelikymppinen sinkkunainen. Mukava, urheilua harrastava, hyvässä työssä ja ihan nätti, mutta ylipainoinen (vaatekoko L). En tee aloitteita miehille, koska en halua saattaa heitä kiusalliseen tilanteeseen, jossa he yrittävät olla kohteliaita mutta antaa pakit. Mitä ajatuksia tämä herättää, erityisesti tietty miehissä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama periaate minulla. T mies37

Vierailija
2/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan hauska mielikuva, miten osutaan vaikka samaan harrastukseen ja hiukan laitetaan toisemme merkille, mutta kumpikaan ei periaatteesta tee aloitetta :)

Ap, N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teet kuitenkin keskustelualoitteita täällä?

Vierailija
4/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta teet kuitenkin keskustelualoitteita täällä?

Tämä taisi olla ensimmäinen tekemäni aloitus :)

Ap

Vierailija
5/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelet niitä näitä itseäsi kiinnostavalle miehelle ja koetat saada selville, onko kiinnostusta. Älä hätiköi, kyllä mukava luonne pari ylikiloa kompensoi.

Vierailija
6/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelet niitä näitä itseäsi kiinnostavalle miehelle ja koetat saada selville, onko kiinnostusta. Älä hätiköi, kyllä mukava luonne pari ylikiloa kompensoi.

Tämä oli kivansävyinen viesti, kiitos siitä :) Näin olen tehnytkin, silloin harvoin kun joku on ollut hiukankin kiinnostava. Minkäänlaista kiinnostusta ei ole vuosiin kellään ollut, mutta ainakaan kumpikaan ei joudu nolostelemaan.

Ap

Vierailija
7/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan hauska mielikuva, miten osutaan vaikka samaan harrastukseen ja hiukan laitetaan toisemme merkille, mutta kumpikaan ei periaatteesta tee aloitetta :)

Ap, N37

Todella rasittava mielikuva. Tee nyt vain se aloite.

Vierailija
8/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, N37

Todella rasittava mielikuva. Tee nyt vain se aloite.

Tämä.

Vierailija
9/9 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua olla se mies, joka joutuu antamaan pakit, mutta ei se mikään katastrofi olisi. Ennemmin vaikuttaa, että suojelet itseäsi. Et halua tuntea itseäsi noloksi ja haavoittuvaksi, joten jätät aloitteen tekemättä, etkä altista itseäsi epätoivottuun tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan