Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö 50 min koneen vaihtoon Schipholissa

Vierailija
07.04.2024 |

Liput ostettu KLM:ltä ja jatkolento myös KLM:n. Mihin terminaaliin KLM laskeutuu Amsterdamissa ja lähteekö samasta terminaalista. Kyseessä Euroopan sisäinen lento. Miten löytää oikea portti? Onneksi ruumatavaraa ei ole. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko matka on ostettu KLM-lentoyhtiöltä, yhtiö buukkaa sinut myöhemmälle lennolle maksutta. Lento voi tietysti olla seuraavana päivänä, mutta uutta lippua ei tarvitse ostaa.

Vierailija
22/24 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun koko matka on ostettu KLM-lentoyhtiöltä, yhtiö buukkaa sinut myöhemmälle lennolle maksutta. Lento voi tietysti olla seuraavana päivänä, mutta uutta lippua ei tarvitse ostaa.

Siis jos ensimmäinen lentosi myöhästyy, unohtui sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lennän Schipholin kautta työni vuoksi jatkuvasti. Mutta tiukkaa tekee 50 min vaihto vaikka olisi EU:n sisäinen lento eikä tarvitse mennä passintarkastuksen läpi. 

Koneiden boardaus alkaa 30 min ennen lähtöä eli sulla on 20 min aikaa löytää portti. Kenttä on todella suuri joten tarkasta etukäteen mistä terminaalista jatkolento on. Eikä tuo vaihtoväli kestä yhtään jos eka lento on myöhässä. 

itse pyysin jatkolennon vähintään 1,5 tunnin vaihdolla.

Työnsä vuoksi jatkuvasti Schipoliin lentävälle tiedoksi, että siellä tosiaankin on vain yksi terminaali. Se on kyllä iso.

Vierailija
24/24 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, itse peruisin koko matkan

Aina löytyy yksi pahantahtoinen kommentoija joka laukoo tällaisia typeryyksiä ottamatta huomioon jo esitettyä kontekstia.

Kai se päivä täyttyy noinkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän