Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

htee laihduttaan LÄSKIN KOTIÄIDIN kans?

Vierailija
20.01.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa itsestäni sen verran ett olen 170 cm pitkä ja painan huimat 90 kiloo. Kiloja pitäis pudottaa ensin 10 ja sit viel 10 lisää, ett oisin tyytyväinen. Katotaan kuin ämmän käy. Pinoudutaan vaik su-iltasin LÄSKIT KOTIÄIDIT nimikkeellä. Saa toki työssäkäyvätkin lähtee mukaan. Itse yritän ihan vaan ruokamääriä vähentämällä ja makeiden syöntiä vähentämällä laihduttaa.

Vierailija
2/4 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoa 100 kiloa ja pituutta 175cm. Eli on tuota elopainoa kertynyt ihan omien tarpeiden yli. Nyt riesana kohonnut verenpaine, kolesteroli ja verensokeri :( Eli PAKKO laihduttaa ainakin se 10-´15 kiloa! Meillä suvussa 2-tyypin diabetesta tosi paljon ja se tässä huolettaakin. Lähden ilman muuta mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen search-laatikkoon hakusana laihikset

Ryhmän kokorajoitteen vuoksi vain kolme nopeinta pääsee mukaan keskusteluryhmään, jossa tavoitteena pudottaa suuria kiloja. Painoa on pudotettu porukalla satakunta kiloa, yhteensä vielä samanverran jäljellä, kenellä enemmän, kenellä vähemmän.

Vierailija
4/4 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pinoudutaan su-iltaisin, ekan kerran viikon päästä eli su 28.1. ja katotaan mitä on saatu aikaseks. Mun täytyy poistuu nyt koneelta mut laitetaan vaik LÄSKIT KOTIÄIDIT JA MUUT nimeks nii sit voi muutkin halukkaat ku kotiäidit pinoutuu. Ja kaikkia hyviä laihdutusvinkkejä ja reseptejä saa kans kertoo...hyv yötä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi