Tapailunainen ilmoitti että oli pettynyt seksin suhteen
Oli kuulemma huonoa seksiä. Mutta itse hän vain makasi kuin kuollut nukke, ja odotti että minä teen kaiken. Hän ei edes ottanut suihin! Pitäiskö jatkaa suhdetta vai mitä teen? Minusta seksin pitäisi olla vastavuoroista. Tämä tytteli vain odotti että mies höylää.. m28
Kommentit (35)
Vaihtoon vain. Jos ei kykene vuorovaikutteiseen seksiin tuskin se suhteen muillakaan osa-alueilla loistaa.
Älä jatka! Ja mitä suhdetta? Ei paneminen ole suhde.
Vierailija kirjoitti:
No et sinä kovin suuria kipinöitä saanut naisessa aikaan jos kykeni olemaan vain paikoillaan. Eli, et ole hänen mielestään kiihottava, eikä kosketuksesi tehnyt oikealla tavalla höpöä.
Kuka herranjumala lähes vieraan ihmisen penistä alkaisi imeä?
Jokainen täysjärkinen.
En usko, että avautuisit täälä jos juttu olidi tosi. Ap on nainen.
Miksi mietit jatkoa, vaikka kumpikaan ei ollut tyytyväinen?
En ala imemään kenenkään tuoreen tapauksen pissavehkeitä. Voin miehen mieliksi imeä suhteen vakiinnuttua ja aina vastapestynä. Sitä ennen on täytynyt käydä sp-testeistä ja mies osoittanut luotettavuutensa suhteen edetessä.
Vierailija kirjoitti:
No et sinä kovin suuria kipinöitä saanut naisessa aikaan jos kykeni olemaan vain paikoillaan. Eli, et ole hänen mielestään kiihottava, eikä kosketuksesi tehnyt oikealla tavalla höpöä.
Kuka herranjumala lähes vieraan ihmisen penistä alkaisi imeä? Eiköhän se aluksi riitä ihan tavallinen höylääminen, ja jos sillä saa hyvät orgasmit, niin sitten voi suhteen vakiinnuttua tehdä jotain erikoisempaa josta itse ei nauti.
Mielestäni on äärimmäisen huvittavaa kun nykypäivänä pyritää elämään tasa-arvoisessa maailmassa, niin silti miehiä dissataan nykyään joka asiasta. Jos seksi ei suju, se on miehen vika. Miehen pitää tyydyttää nainen, se on hänen tehtävä. Jos parisuhteessa mies pettää se on miehen vika, jos nainen pettää sekin on miehen vika, koska ei ole pystynyt tyydyttämään naistansa tms.
jos nyt ihan vakavasti ja asiallisesti asiasta puhutaan niin eiköhän tuo kahden ihmisen välinen seksi ole ihan molempien vastuulla. Kummankin tulee hoitaa hommansa, ja sit taas joskus ei vaan kemiat toimi. Thats it. Se makaako nainen kuin lahna ja rynkyttääkö mies kuin kani on yhdentekevää, jos molemmat nauttii tai on nauttimatta. Jos homma ei ensipuremalla toimi syystä tai toisesta, niin tuskin toimii kovin helpolla myöhemminkään. Seksuaalista vetovoimaa pitää olla puolin jos toisin jos haluaa suhdetta vähänkin pidemmälle jatkaa.
Ei jatkoon. Itse olen erittäin ujo ja epävarma, erityisesti seksi suhteen, joten mieluummin mies päällä. En kyllä ikinä valittaisi seksi huonoudesta, voihan sitä seksin aikana ohjata toista toimimaan. Siinä ei tarvita edes sanoja.
Esim.minut saa päälle siten että aloitetaan lähärillä ja sitten kierrättää ympäri. En minä siitä mihinkään karkuun lähde vaikka ujostuttaakin.
Esileikki selvästi puutteellinen. Naisen pitäisi saada orgasmi jo esileikissä, sitten hän on sopivasti kiimassa kun alkaa yhdyntä. Naiset ei yleensä saa orgasmia, jos vaan aletaan panemaan, joten se pitää hoitaa esileikissä. Suositteleen nuolemaan ja sormettamaan. Voit pyytää naista menemään ensin suihkuun, tai menkää yhdessä ja ala jo siellä sormettaa ja hyväillä tissejä.
M50
Nainen itse voisi ottaa vastuuta hyvästä seksistä. Hän toi 50% panoksen teidän yhteiseen seksiin-vai toiko?
Vierailija kirjoitti:
Kuka herranjumala lähes vieraan ihmisen penistä alkaisi imeä? Eiköhän se aluksi riitä ihan tavallinen höylääminen, ja jos sillä saa hyvät orgasmit, niin sitten voi suhteen vakiinnuttua tehdä jotain erikoisempaa josta itse ei nauti.
Ei kukaan tuntemattoman penistä suuhunsa laita.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä jokainen nainen on halunut imeä ja ihan loppuun asti. Niin parisuhteessa kuin yhden illan jutut.
Vierailija kirjoitti:
En ala imemään kenenkään tuoreen tapauksen pissavehkeitä. Voin miehen mieliksi imeä suhteen vakiinnuttua ja aina vastapestynä. Sitä ennen on täytynyt käydä sp-testeistä ja mies osoittanut luotettavuutensa suhteen edetessä.
En ikinä alkaisi tuollaisen kans suhteeseen
Hän haluaa rohkaista sinua rajuun seksiin. Haluaa että mies ottaa eikä vikise.
Suuseksiä saat kun otat hiuksista määrätietoisesti kiinni ja painat hänen pään haaroväliin. Kyllä hän tietää mitä tehdä.
Kun olet aikasi käyttänyt suuta ohjaa hänet edelleen määtätietoisesti haluamaasi asentoon ja anna hänen tuntea kova sauvasi.
Huomaat kuinka hän syttyy eloon ja aktivoituu kun hänellä on MIES.
Ps. Muista myös korkata kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on äärimmäisen huvittavaa kun nykypäivänä pyritää elämään tasa-arvoisessa maailmassa, niin silti miehiä dissataan nykyään joka asiasta. Jos seksi ei suju, se on miehen vika. Miehen pitää tyydyttää nainen, se on hänen tehtävä. Jos parisuhteessa mies pettää se on miehen vika, jos nainen pettää sekin on miehen vika, koska ei ole pystynyt tyydyttämään naistansa tms.
jos nyt ihan vakavasti ja asiallisesti asiasta puhutaan n
naiset ovat käsittäneet, että tasaarvo on sitä, että miestä haukutaan ja kaikki on miesten syytä.
Vierailija kirjoitti:
No ei minulle kyllä naisena mikään tavallainen höylääminen vaan riitä vaan tottakai suuseksiä on aina esileikkinä puolin ja toisin. Tuntemattoman kanssa voi käyttää kondomia ja suuseksisuojaa. En ikimaailmassa suostuisi yhdyntään miehen kanssa, joka ei nuole. Nuoleminen on ihan normaali osa tavallista seksikertaa, ei mitään ekstraa.