Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pohjois-Karjalaisista ihmisistä saa mitään irti! En kestä enää

Vierailija
07.04.2024 |

Eteenpäin menevä keskustelu täysin mahdotonta. Ne vain toistaa hieman eri sanoin saman asian, jonka juuri äsken sanoit. Ja yhteen väliin "tokkopa tuo tointtaa."

Ja toiseen väliin "hehheh hohhoh heehheh".

Kokemuksia?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 naapuria jotka tekee noin.

Sitä mukaa kun puhun he arvailevat mitä olen sanomassa ja päättänyt lauseen  puolestani.

Asun Hämeenlinnassa 😄

Vierailija
62/67 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-karjalaiset ovat kovia puhumaan. Sitä höpötellään ummet ja lammet ja monesti voi vaan jäädä suusta kiinni. Sitten vaan huomaa, että nyt on ihan pakko lähteä, että kerkeää sinne minne piti. Niin normaalia, että kaupassakin vieraat voi jäädä juttelemaan toisilleen, ei Helsingissä taida olla samanlaista. Ja joku puhuu ja puhuu, ihan puhumisen ilostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ajelin Imatralle työkeikalle ja kouvolan kohdilla soittelin majapaikkaan ihan vaan sellaisen varmistus soiton että ollaan matkalla ja kauanko suunbilleen kestää. Rouva siellä puhelimen toisessa päässä puhua pälkäytti kaks tuntia yhteen menoon, olin lappeenrannan kohdalla kun löin luurin kiinni että ollaan kohta muutenkin perillä. Ei mitään asiaa, kunhan puhu, minun täysin tuntemattoman hitaan hämäläisen kanssa. Yritin sitä puhelua kohteliaasti lopetella moneen kertaan mutta toinen vaan höpöttää.

Hitaastipa ajelit jos rouva ehti 2 tuntia puhua Kouvolan ja Lappeenrannan välillä. Matka oisko n. 80 km. 

Vierailija
64/67 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outtoo on.

Vierailija
65/67 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottuivat kekkosen aikaan elävät vieläkin sitä luulevat olevansa jotain itää vastaan. kuitenkin muu suomi elättää heidät 

Vierailija
66/67 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ajelin Imatralle työkeikalle ja kouvolan kohdilla soittelin majapaikkaan ihan vaan sellaisen varmistus soiton että ollaan matkalla ja kauanko suunbilleen kestää. Rouva siellä puhelimen toisessa päässä puhua pälkäytti kaks tuntia yhteen menoon, olin lappeenrannan kohdalla kun löin luurin kiinni että ollaan kohta muutenkin perillä. Ei mitään asiaa, kunhan puhu, minun täysin tuntemattoman hitaan hämäläisen kanssa. Yritin sitä puhelua kohteliaasti lopetella moneen kertaan mutta toinen vaan höpöttää.

Hitaastipa ajelit jos rouva ehti 2 tuntia puhua Kouvolan ja Lappeenrannan välillä. Matka oisko n. 80 km. 

Tai niin huono auto, ettei sillä pääse tuon nopeammin.

Vierailija
67/67 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottuivat kekkosen aikaan elävät vieläkin sitä luulevat olevansa jotain itää vastaan. kuitenkin muu suomi elättää heidät 

Oletko kade? Suurin osa syöttiläistä asuvat kumminkin pk-seudun suurissa lähiöissä. Oletko kenties itsekin näitä?